7. לא טס ב-"EL AL" חברת התעופה הישראלית קונה את מטוסיה מ-בוינג. מטוסים גרועים. במקום לקנות ולהטיס את המטוסים האירופים הטובים EUROBUS. Moses Proposes | 22.12.17 (ל"ת)
6. אחח... הגרידיות האמריקאית! בואינג חייבת לייצר את כל סוגי המטוסים?? חברות התעופה לא מספיקות לה?! היא צריכה גם את המטוסים הפרטיים?! חיים | 10.12.17 (ל"ת)
5. ל-2, אתה חי בסרט הדבר היחידי שיותר מסובך מאשר לפתח ולבנות מטוס קרב זה לבנות מעבורת חלל. זינגנון | 09.12.17 (ל"ת)
4. כרגיל חברות משקרות 17000 מקומות עבודה - גוזמה פראית עובד בתעשיה כמו בואינג מפיק לפחות 200 אלף דולר לשנה (רק עלותו היא יותר ממאה אלף) אם כך תפוקת 17 אלף עובדים היא יותר משלושה מליארד דולר לשנה וברור שקנדה לא רוכשת מבואינג מטוסים בהיקף כספי כזה. העסקה שבוטלה היא בערך במליארד אחד - וזה מתפרס על שנים אחדות. רון | 08.12.17 (ל"ת)
2. למה בומברדיה לא מסוגלת להעתיק מטוס קרב יש מספיק דוגמאות בעולם, תעתיקו מטוס ותתחילו לייצר, ביג דיל, כל הידע פתוח באינטרנט, צריך רק כסף יש לכם הכל, מהנדסים, כסף ולקוחות, הקנדים האלה משהו... מה הבעיה | 07.12.17 (ל"ת)
1. אין שום משמעות למכס מטוס פרטי זה לא רכב, הוא לא צריך להיות רשום בארה"ב בשביל להשתמש בו. מטוסים פרטיים נרשמים על שם חברות קש שנמצאות במקלטי מס ומושכרים לחברה נוספת שרשומה בארה"ב. בפועל זה יפגע רק ביבואן האמריקאי של בומברדייה, אזרח אמריקאי שירצה לקנות מטוס פרטי יקנה בקנדה במקום בארה"ב וירשום את המטוס על שמה של חברת קש באיי הבתולה. שלומי | 07.12.17 (ל"ת)
הסכסוך נמשך: קנדה ביטלה רכישת מטוסי קרב של בואינג
7 תגובות לכתיבת תגובה