אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן רכב: המכונית "של הצעירים" התבגרה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
כתבה לא מדויקת
ברמת הבסיס שעולה כ-80000 ש"ח היא מעט בסיסית, אך לא נכון להגיד שהיא לא איכותית. מטריקת הדלת ועד לגימור הכול צועק פולקסווגן ואיכות. בגרסה שעולה כ 89000 ש"ח יש כבר אפל ואנדרואיד, מערכת ניווט, מסך ענק ואבזור מעולה. אני מחזיק את הדגם האחרון לפני הנוכחי וזו האיביזה הרביעית שלי מאז שפולקסווגן קנתה אותם, התחזוקה זולה, נסיעה מהנה, אחלה רכב.
משה | 21.12.17
5.
תרמית
גרסת הבסיס פשוט בדיחה מבחינת אבזור הלמנטרי. חסרה משענת למרפק כאילו מה? זה כזה לוקסוס? בקיצור עושקים פה את האנשים, אומרים אירופה מדברים יפה אבל מזיינים אותך חזק. כל תוספת מזניקה את המחיר, אומרים שישראלים לא פראיירים אז דווקא אנחנו הצרכנים פראיירים אחושרמוטה.
אלי | 13.12.17
2.
הרכב טוב אבל שום כתבת תדמית לא תעזור...
אנחנו בשנת 2017 - היבואן צריך להפנים שמערכת בידור עם צימוד לפלאפון אינה מותרות אלא צריכה להיות סטנדרט. מעבר לכך, המחיר גבוה מידי לרמת האבזור שנותנים, גם באוטומטי. גרסת ה- 1,500 סמ"ק מיובאת רק בגרסת גמור מקסימלית מה שמקפיץ את מחירה מחוץ לכדאיות רכישה. עלות האחזקה גבוהה מידי הן לכיס של צעירים והן לכיס של מבוגרים יותר - ומקבלים אך ורק שנתיים אחריות. אין אפילו אופציה לשלם פרמיה כלשהי לטובת שנה שלישית/רביעית/חמישית. חבל - כי זה רכב טוב, אבל היבואן בישראל צריך לשנות את התפיסה שלו כדי לחזור לשוק.
א.א | 12.12.17
1.
הרכב מצויין - אבל יש בעיות...
אנחנו בשנת 2017 - היבואן צריך להפנים שמערכת בידור עם צימוד לפלאפון אינה מותרות אלא צריכה להיות סטנדרט. מעבר לכך, המחיר גבוה מידי לרמת האבזור שנותנים, גם באוטומטי. גרסת ה- 1,500 סמ"ק מיובאת רק בגרסת גמור מקסימלית מה שמקפיץ את מחירה מחוץ לכדאיות רכישה. עלות האחזקה גבוהה מידי הן לכיס של צעירים והן לכיס של מבוגרים יותר - ומקבלים אך ורק שנתיים אחריות. אין אפילו אופציה לשלם פרמיה כלשהי לטובת שנה שלישית/רביעית/חמישית. חבל - כי זה רכב טוב, אבל היבואן בישראל צריך לשנות את התפיסה שלו כדי לחזור לשוק.
א.א | 12.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת