אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפספוס של שזאם: נבלעה על ידי אפל במקום להתחרות בה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אני לא בטוח שהניתוח נכון. בסופו של דבר 400 מליון דולר זה לא מעט כסף
נכון ששזאם הייתה יכולה להתפתח למקומות אחרים, אבל מי שמכיר שיתופי פעולה יודע היטב שלא נהוג לשתף פעולה ואז להתחרות - כי זו פעולה מושכת אש. שיתופי הפעולה של שזאם היו עם חברות ענק שלא בטוח שנכון "להתעסק" איתן... ולכן יכול להיות שלשזאם לא הייתה ברירה. אגב, אני לא זוכר אם שזאם הייתה הראשונה כי גם סאונדהונד הייתה מולה בשוק כל הזמן הזה. בסופו של יום 400 מליון דולר זה כסף גדול עבור חברה כזו שמרכזת שרות נישה ואולי עבור בעלי המניות זה היה כדאי. לקרוא למכירה כזו נפילה זה קצת מוגזם.
ת | 13.12.17
1.
שזאם זה מחדל עסקי - מוצר מנצח עם כישלון עסקי ידוע מראש
לדעתי 50 התכניות המובילות המובילות באמריקה למנהע"ס יותר איכותיות מכל אחת מהאירופאית - ועדין ברשמית ה10 תכניות מנהע"ס הטובות יש תמיד 2-3 מאירופה. מה שאומר שהרשימות הללו חרטא ברטא שיווקי של הגופים המפרסמים את הרשימות. תראו את החברות האמריקניות והמותגים האמריקניים לעומת האירופיים? בריטניה באמת יכולה ליצר מרעיון כמו שזאם משהו מעניין? ברור שלא! מקסימום משהו מוגבל עם שירות מוגבל לכמה מדינות באירופה. לעומת זאת, אם זו היתה חברה מקליפורניה או ניו-יורק שזאם כבר היתה משהו כמו סנאפ, אינסטגראם וכו' אם לא יותר גדולה ואז התג מחיר היה לפחות פקטור 100 מהמכירה.
אירופה זה העבר של האנושות | 13.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת