7. איך בדיוק המחיר היה אמור לעלות ל9.8? זה עליה של 13% ביחס למחר של 8.6. על איזה מנגנון התייקרות זה עובד בדיוק?! טל | 25.12.17 (ל"ת)
6. לסגור את המנהרות בכסף הזה להעלות קצבאות לנכים. לעניים. לחד הוריות. גרושים גרושות. להעלות קצבאות לילדים. להעלות מענקיי לידה. קו העוני יעלה ומדינת ישראל לא תהיה יותר מתחת לקו העוני ם | 19.12.17 (ל"ת)
4. גם כשאני גר באזור המחיר מאוד גבוהה המחיר היה צריך להיות שווה ערך לנסיעה באוטובוס, שזה גם סביב 6/7 לשני המקטעים. כך שגג הלוך חזור 15 ש"ח. כרגע זה פי 2 ויותר ממה שצריך להיות!!! לא צריך לסבסד שקל אחד את הגזל הזה והלוואי ולא יעבור שם רכב אחד עד תום הזיכיון. אם היה להם שכל הם מזמן היו יוצרים מחירים תחרותיים ולא עושק ציבור, נפח הנסיעות היה מכפיל עצמו פי 10 ויותר אבל הם רוצים רק לחלוב. גם אם אתעכב עוד שעה חצי שעה בדרך מחיפה - לקריות או הפוך לא אכנס לשם במחירים הללו. קריות | 14.12.17 (ל"ת)
3. תגובה למס' 2 לזכיינים מובטחת הכנסת מינימום מהמנהרות, גם אם לא יסעו בהן. בנושא שוק חופשי- האם משלמים עבור נסיעה במנהרות לירושלים? שם השוק פחות חופשי? מיכאל | 14.12.17 (ל"ת)
2. המדינה לא צריכה לתת שקל שוק חופשי מי שרוצה שישתמש בזה ומי שלא לא בסופו של דבר המחיר יתאזן ואם לא שהמנהרות יעמדו ריקות עד שהם יורידו את המחיר שחף | 14.12.17 (ל"ת)
1. טוב מאוד מצויין. הגיע הזמן שהממשלה תחזיר ולו חלק קטן ממיסי העתק שנגבים מכלי רכב והנהגים. אחמד ודיע | 14.12.17 (ל"ת)
כחלון שכח לספר כי ימשיך לסבסד את מנהרות הכרמל
8 תגובות לכתיבת תגובה