34. סיטרואן מי שקונה רכב מתוך מחשבה כמה יקבל במכירה, שלא יגע, מי שקונה רכב כדי להינות ממנו , רק רכב צרפתי, סיטרואן או פיג'ו , אפשר לנסוע 3 שעות בפקקים ולא לצאת עם גב שבור דודו | 31.12.18 (ל"ת)
33. לא חשמלי = לא חדשני... תפנימו! בטסלה אפשר ליסוע חיפה-אילת-חיפה בטעינה אחת בעלות של 20 שקל בחשמל, לחנות בליילה ל6-7 שעות טעינה בשקע בייתי, ולמחרת לעשות את זה שוב... או בטעינה מהירה של 20 דקות בעמדות טעינה מהירות כמו שיש בפריסה בארה"ב... מנוע בעירה הוא טכנולוגייה של המאה ב19.. אנחנו במאה 21... המדינה צריכה להתקדם לרכבים חשמליים נטו... נקי, זול, חזק, מהיר, שקט והכי חשוב - לא תלוי בנפט של הערבים... אריה | 30.12.18 (ל"ת)
32. קודם כל שהצרפתים יפסיקו את הייצור בטורקיה. כל עוד הצרפתים מייצרים בטורקיה אנו לא נקנה רכב צרפתי. נ.ברוך | 21.10.18 (ל"ת)
31. הטיפול לרכב הצרפתי בישראל הטיול ברכב הצרפתי מאוד יקר לדעתי לכן אני לא מתקרב לרכב צרפתי גבריאל גבריאל | 23.09.18 (ל"ת)
29. למקרון אין ברירה, הוא נשיא צרפת אז הוא חייב רכב צרפתי. הרכב הצרפתי הוא כמו הנשים הצרפתיות, יפות מפנקות ולא אמינות. אם למגיב 28 יש השגות ביחס לאמינות הרכב הצרפתי, שישאל מוסכניקים ויבין. דני | 14.09.18 (ל"ת)
28. לכל המקטרים על ירידת ערך מהירה של המכונית ברוב המקרים מדובר בסטיגמה לא מוצדקת הקיימת רק בשוק הישראלי. אבל אפשר גם לנצל אותה. יש מכוניות נהדרות שדווקא בגלל ירידת הערך המהירה שלהן, אפשר לקנות אותן בנות שלוש-ארבע במחירים מאד נוחים וליהנות. ירידת הערך בשלוש השנים הבאות קטנה בהרבה מאשר בשלוש השנים הראשונות. אבל מי שמתעקש לקרוע ניילונים מהמושבים ומוכן לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל התענוג - שיבושם לו. bOrderline | 21.08.18 (ל"ת)
27. האם הטיפול הוא במוסכי לובינסקי? אם כן אז אל תתקרבו לרכב. על תיקון מזגן בפיג׳ו 207 מודל 2011 דרשו...8300 ₪. כאן בטח ידרשו 83000 ₪. שמואל | 21.08.18 (ל"ת)
21. את מי מעניין ירידת ערך? גם ככה השוק מוצף - יש ים יפניות וקוריאניות בחוץ. הערך שלהם יורד פלאים כי השוק מוצף. בעולם של רכבים חדשים אמינות לאורך שנים ממש לא מעניינת. רכב הוא מוצר צריכה כמו סמארטפון. מתיישן - מחליפים. חכם | 12.07.18 (ל"ת)
20. DS היא הרכב הכי מיוחד במחיר הכי זול שאפשר למצוא - למי שמחפש להיות שונה ובסטייל זו עסקה מצוינת. DS3 מתחילה ב-120,000. שווה! אמבאפה | 12.07.18 (ל"ת)
16. ציטרואן לעומת טויוטה בינואר 2014 רכשתי ציטרואן c-5 ב 196 אלף שקל ו rav-4 ב 195 אלף שקל הטוויטר נמכרה בחודש יוני תוך 24 שעות ב 120 אלף את הציטרואן שבמצב חדש אי אפשר למכור בחמישים אלף מסקנה פראיירים לא מתים רק מתחלפים פראייר לשעבר | 05.07.18 (ל"ת)
12. לכל שם יש משמעות לידיעתכם:- DS אינה צירוף של שתי אותיות, ולא נקראת כך במקרה, לשם יש משמעות:- המילה déesse בצרפתית היא: "האלילה". בזמן שהושקה הסיטרואן DS המקורית, אי שם בשנות ה-50 של המאה הקודמת, הושק גם דגם פשוט יותר של המכונית ההידרופנאומטית הזו שנקרא בשם ID = ובצרפתית idée - "רעיון". דודי אמסלם | 17.04.18 (ל"ת)
9. מבחן רכב בלי מבחן שרידות לאורך שנים זה לא מבחן תספרו לנו שהנהיגה שלו נעימה לא נעימה לכל התובנות שרשמתם כל אחד יכול להגיע בנסיעת מבחן קצרה.. ביום שיבנו מבחן דרך לרכב כולל אמינות/איכות המוסכים וירידת ערך אעריך את כתבות הרכב האלה. תתחילו לבחון דגמים אחורה דגמי 2018 לא רלןונטים,יותר מעניין מה הרכבים של 2016 עברו בשנתיים האחרונות. אבי | 05.04.18 (ל"ת)
8. אף אחד לא קונה צרפתיות אח"כ. ירידת ערך דרסטי הבעיה בצרפתית זה הירידת ערך שלהם. הם יצטרכו להוכיח את עצמם לפחות 5 שנים עד שיתחילו לתת להם מקום של כבוד בישראל. דנה | 05.04.18 (ל"ת)
4. עלות הרכב עלות הרכב בארץ הינה 106%-112% מכס ואחרי זה... 17% מע"מ... גרסת הרכב הזאת עולה בשוויץ 58 אלף פרנק עם איבזור מלא .. חלון בגג וכו' משמע בארץ על גרסת בסיס עם אור במאפרה הערכה גסה 240 אלף שח,דגם זה בשוויץ 38 אלף פרנק... א | 27.03.18 (ל"ת)
2. ל-1 החישוב פשוט תבדוק כמה עולה בחו"ל ותכפיל ב-2 ל-1 החישוב פשוט תבדוק כמה עולה בחו"ל ותכפיל ב-2 ל-1 החישוב פשוט תבדוק כמה עולה בחו"ל ותכפיל ב-2 | 19.12.17 (ל"ת)
בניחוח פריזאי: מגלים מחדש את האלגנטיות הצרפתית
34 תגובות לכתיבת תגובה