אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בניחוח פריזאי: מגלים מחדש את האלגנטיות הצרפתית

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
לא חשמלי = לא חדשני...
תפנימו! בטסלה אפשר ליסוע חיפה-אילת-חיפה בטעינה אחת בעלות של 20 שקל בחשמל, לחנות בליילה ל6-7 שעות טעינה בשקע בייתי, ולמחרת לעשות את זה שוב... או בטעינה מהירה של 20 דקות בעמדות טעינה מהירות כמו שיש בפריסה בארה"ב... מנוע בעירה הוא טכנולוגייה של המאה ב19.. אנחנו במאה 21... המדינה צריכה להתקדם לרכבים חשמליים נטו... נקי, זול, חזק, מהיר, שקט והכי חשוב - לא תלוי בנפט של הערבים...
אריה | 30.12.18
28.
לכל המקטרים על ירידת ערך מהירה של המכונית
ברוב המקרים מדובר בסטיגמה לא מוצדקת הקיימת רק בשוק הישראלי. אבל אפשר גם לנצל אותה. יש מכוניות נהדרות שדווקא בגלל ירידת הערך המהירה שלהן, אפשר לקנות אותן בנות שלוש-ארבע במחירים מאד נוחים וליהנות. ירידת הערך בשלוש השנים הבאות קטנה בהרבה מאשר בשלוש השנים הראשונות. אבל מי שמתעקש לקרוע ניילונים מהמושבים ומוכן לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל התענוג - שיבושם לו.
bOrderline | 21.08.18
12.
לכל שם יש משמעות
לידיעתכם:- DS אינה צירוף של שתי אותיות, ולא נקראת כך במקרה, לשם יש משמעות:- המילה déesse בצרפתית היא: "האלילה". בזמן שהושקה הסיטרואן DS המקורית, אי שם בשנות ה-50 של המאה הקודמת, הושק גם דגם פשוט יותר של המכונית ההידרופנאומטית הזו שנקרא בשם ID = ובצרפתית idée - "רעיון".
דודי אמסלם | 17.04.18
9.
מבחן רכב בלי מבחן שרידות לאורך שנים זה לא מבחן
תספרו לנו שהנהיגה שלו נעימה לא נעימה לכל התובנות שרשמתם כל אחד יכול להגיע בנסיעת מבחן קצרה.. ביום שיבנו מבחן דרך לרכב כולל אמינות/איכות המוסכים וירידת ערך אעריך את כתבות הרכב האלה. תתחילו לבחון דגמים אחורה דגמי 2018 לא רלןונטים,יותר מעניין מה הרכבים של 2016 עברו בשנתיים האחרונות.
אבי | 05.04.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת