10. רכב מצוין אבל היתרון היחידי שלו הוא ההנעה הכפולה חבל שהם יורים לעצמם כדור ברגל. גם כך גרסת הבסיס מגיעה עם מנוע מיושן וחלש, לפחות היא הייתה מצוידת במערכות בטיחות. מי שלא צריך הנעה כפולה עדיף שיקח רכבים כמו קיה ספורטאג' או יונדאי טוסון או סיאט אטקה ואם אין בעיה עם הגודל אז סוזוקי ויטארה שבמחיר זול יותר בהרבה מגיע גם עם הנעה כפולה. הרכב צורך המון דלק, הטיפולים בסובארו יקרים מאוד, לכן זו קנייה ממש לא מומלצת. משה | 21.12.17 (ל"ת)
9. מי ייקח רכב בלי מערכת בטיחות מקורית וטובה שיש בדגם המקורי? שיחפשו להם פראייר אחר בסובארו, עדיף באמת רכבים בטיחותיים יותר כמו הספוטאז' שציינו כאן בתגובות, גם פחות יקר אז בכלל לא משתלם כל העסק הזה. עמרי | 20.12.17 (ל"ת)
8. מדינת ישראל חושבת שמערכת מובילאיי היא יעילה ולכן חובה ויש מובילאיי בגרסת הבסיס אז מה הבעיה? אם יש חובה להתקין מערכת מובילאיי ברכבים חדשים בשנה הבאה וסובארו מתקינה אותה בדגמי הבסיס, אז מה הבעיה? אם רוצים דרגה גבוהה יותר של בטיחות : כמו מערכת הבטיחות האקטיבית המשוכללת של סובארו אייסייט, יהא צורך להוסיף למחיר דגם הבסיס עוד 6000 ש"ח. זהו מחיר שכל אחד ישמח לשלם כדי להגן על חייו וחיי משפחתו. בנוסף, לכל דגמי ה- XV כולל גרסת הבסיס יש שלדת פלדה חזקה בכ-40% בתאונות לעומת הדגם היוצא שגם הוא היה טוב. כך שגם לדגם הבסיס יש בטיחות פסיבית גבוהה, גם בדגמים הזולים. נהגיהו | 19.12.17 (ל"ת)
5. דגם בסיס בלי ציוד בטיחות לא הגיוני היום היום שאפשר לקבל ספורטאג' בדגם הכניסה עם מלא איבזרי בטיחות מתקדמים סטיה מנטיב ובלימה אוטומטית. לא הגיוני לקחת רכב בלי. יוסי | 19.12.17 (ל"ת)
4. אין סיבה לשדרג מודל כי בישן אין צפצפה טורדנית באשר לשמן מניסיון- אם משתמשים בשמן הנכון ובכמות המתאימה אין בעיה בכלל. הרכב מאוד אמין וכיפי חבל שהיבואן דורש סכומי עתק למערכות בטיחות החדשות. האוטו נשאר זהה למודל הקודם חוץ מאולי קוסמטיקה סוברואיד | 19.12.17 (ל"ת)
3. הדגם זולל שמן, בארה"ב זה הגיע לתביעה ייצוגית עם החזר הוצאות לבעלים ו-8 שנים אחריות במקום 5. א. | 18.12.17 (ל"ת)
2. לא קונה סובארו אחרי שהמוכרן אמר שאני שואל שאלות טפשיות ובכלל אני גם לא נראה כמו קלאסה לסובארו לטעמו, כי זה רק למבינים... נאו | 18.12.17 (ל"ת)
יבואנית סובארו משיקה את XV החדשה בישראל
12 תגובות לכתיבת תגובה