אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חכו חכו שאמזון תגיע

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
זו בדיוק חווית המשתמש שאני חוויתי
וכנראה מדובר באותה רשת. (גם אני הזמנתי את פריט המבצע לסניף הרשת הקרוב אלי ולא שליח עד הבית) לזכותם יאמר, שהם סייגו את עצמם ורשמו שבתקופת מבצעי "בלאק- לא משנה מה", זמן המישלוח יכול להתארך. גם מדיניות החזרת המוצר שלהם הופכת את המשימה הזאת לכמעת בילתי מעשית. אבל: מבחינת מבחר , מחיר , יכולת לאתר את הפריט כבר בבית על שיטוט באתר האינטרנט הלא ידידותי שהם. עדיין אין להם מתחרים בתחומם בארץ. לכן כנראה גם בפעם הבאה אעדיף לקנות אצלם, רצוי על ידי גישה לחנות פיזית ולא דרך האינטרנט. גם אותי כמו את הכתב זה מטריד / מעצבן כי ההגיון אומר שאם לא היית מרוצה לא תחזור לאותו מקום. גם אני חושב שכדאי שהם ואחרים יתאפסו על עצמם. כי אמאזון תאכל אותם בלי מלח, וחבל , בסה"כ אני בעד עסקים מקומיים שעושים עבודה חיובית בכלליות.
יצ | 17.01.18
27.
הכתב מגזים בדרמטיות, לא צריך בלאק פריידיי בשביל עכבר למחשב.
אם אתה אכן עומד אחרי הדברים תיתן את שם הרשת שקנית ממנה עם אסמכתאות, במקום ללכלך על כל האתרים. אמזון לא כזאת טלית שכולה תכלת. אמזון היום היא פלטפורמה למכירה לעסקים כך שלא כל המוצרים בה מסופקים על ידי אמזון עצמה. לא פעם ולא פעמיים קיבלתי מספקים שלהם מוצרים מזוייפים. אומנם לבסוף קיבלתי זיכוי, אבל לפחות אתה קיבלת את העכבר שרצית ואני לא.
ערן | 24.12.17
26.
אז זהו שלא.... כאלו הם הישראלים
זה לא רק בבאג או בסופר , גם אמאזון כשתגיע - תבסס את עצמה על צוות ישראלי, וזה , כמו בלבאנט יתנהל בשלומיאליות אופיינית כפי ש AVIS, IKEA, Mc Donnald's, Pizza Domino's ועוד עשו עליה ארצה ובדרך קרה לשירות שלהם משהו.... הישראלי המצוי הוא שכונה, גם כשהוא עובד באמאזון.
מואזין | 24.12.17
24.
ברור הבעיה בארץ היא לא רק הכסף. אלא יותר השרות והפרטיות
איך יכול להיות שאמזון מצליחים לתת התחייבות למשלוח בתוך יום כמעט בכל ארצות הברית ואצלנו המקרה שמתואר בכתבה הוא ממש לא חריג ... אני ל מצפה לשליחות בתוך יום למטולה .. אבל נניח באר שבע עד חיפה ? דבר נוסף שלא הוזכר בכתבה הוא המועדונים .. כמעט כל שרות שנתקלתי בו דורש הרשמה שכוללת כמובן תעודת זהות, תאריך לידה וכו .. לאמזמון נתתי שם, כתובת למשלוח פייפאל וזהו ...ככה עושים את זה
b | 24.12.17
21.
משאבת בלמים מרכזית לרכב שלי.
באיביי 360 ש"ח כולל משלוח, מגיע בתוך שבועיים. לזה מתווסף 17% מע"מ = 421 ש"ח ו135 ש"ח אישור משרד התחבורה = 556 ש"ח. כמה לקחו לי בישראל? 1755 ש"ח כולל מע"מ. המוכר בארצות הברית שמוכר את זה ב178 ש"ח עושה לי טובה? או שהוא מרוויח על זה? המשלוח שעולה 182 ש"ח, גם המוכר וגם איביי מרוויחים על זה. כמובן שהמדינה מרוויחה על המע"מ ועל האישור של משרד התחבורה. אז מה, הפרש של 1200 ש"ח? למה? בגלל שאני חייב לשלם אלא אם אני יכול להשבית את הרכב שלי לשבועיים? אגב באמזון עולה פחות או יותר אותו דבר.
דורון | 22.12.17
19.
למספר 6 "שעשה המון בחיים" - תעשה לי טובה
או שתתחיל לחשוב מחוץ לקופסא ולהתרגל לעתיד או שתשאר הרחק מאחור ותסגור את העסק שלך. בהצלחה. אני לא צריך לייצר, אני קונה ומה אכפת לי מה אתה מייצר או עושה או עשית בחיים? תן לי שרות ותמכור לי בכיף את מה שאני רוצה לקנות ממך, בכספי. קאפיש?
החכם באמת | 22.12.17
17.
זה כבר לא משנה
העסקים הקטנים שהם המעסיק הגדול במדינה קורסים. המשבר הכלכלי יכה בכל משפחה ומשפחה בארץ. הבזול בזה הולך להיות היקר ביותר. רבבות ירעבו ללחם וגל של פשע ישטוף את המדינה. איפה האחריות הכלכלית ? אני מניח שאתם לא מבינים על מה אני מדבר...... ההיסטוריה בדרכה הכואבת תוכיח את דברי....
שמיל | 22.12.17
15.
אמינותם של אמזון היא במידה רבה מסע יחצני
מזה עשרה שבועות אני חווה טעויות ופיגור במשלוח ביותר ממחצית ההזמנות שלי באמזון. הם הפכו ללא אמינים במשלוח בין אם מאמזון ישירות או מספק משנה. ניסיתי "לחנך" את אמזון בהצמדת עלות לכל פיגור בהספקה... נו,אז הם שלמו והתנצלו תשע פעמים אולם המשלוחים עדיין באיחור...גם הבוקר...או... אני צריך לצלצל לאמזון באשר לשיפוי. בתקווה שגם אחרים יעקבו ולבסוף אמזון ישימו לב לביצועים הנחותים של המשלחים שבהם בחרו
אוריאל | 22.12.17
9.
שירות בישראל היא מילה גסה
כל מי ששהה בארה'ב יותר מיום אחד יוכל לספר על חווית השירות הנפלאה של אמזון. ההזמנה מגיעה אליך הביתה בין יום לשלושה ימים. אם התחרטת מכל סיבה יקבלו ממך את המוצר בחזרה ולא ישאלו שום שאלה. חשבונך יזוכה בבנק במהירות. מנגנון יעיל לבירור תלונות על איכות המוצר בלי טריקים או שטיקים. תהליך ההזמנה באינטרנט יעיל ומאוד ידידותי. רבים מאיתנו חושבים בטעות שהמצאנו את החוכמה ושכולנו צדיקים ורק כמה קנאים חשוכים מתלוננים ללא סיבה. נסו את אמזון ותרוויחו חומר למחשבה.
יהושע | 22.12.17
7.
ביקורת בגרוש,
ביקורת בגרוש, תבנה עסק תנהל אותו, תשלם משכורות, נראה אותך עוד כוכב ורבלי, אפס יכולת ניהולית, אפס מאמץ, כולה עובר מסך, הרבה אוויר חם, כשאמזון יגיעו לארץ, בחור כמוך מוזמן לעבוד אצלם במשכורת מינימום, כך שיוכלו גם למכור בזול וגם לתת שרות מעולה כמו בחו״ל, אשמח לשמוע מה ייצרת בחייך? אוויר חם שבת שלום! מאחד שעובד מגיל 15, ושעשה הרבה מאוד בחייו,
שמשון 1948 | 22.12.17
5.
נכון ולא נכון - דווקא רשתות מחשבים/חשמל מספקות די מהר
הבעייה - אני חושב מנסיוני - היא בספקי השירות שלאחר הרכישה. קנינו לאחרונה חדר שינה - וקיבלנו אותו כשבוע לפני המועד שצויין. קנינו מייבש כביסה וקיבלנו לאחר יומיים אבל חברת התמיכה שממנה ביקשנו לשלוח טכנאי - פישלה בכמה הזדמנויות.
גומי | 22.12.17
4.
מאור אתה צודק ב2,500% ,השירות והתחמונים וההתחכמויות פשוט עברו כל גבול!
איך הגיוני שחברה משווקת מוכרת פריט של זרוע תלייה מתכוונן, מסרבת לתת תמחור קטלוגי באתריה, מסרבת לתת מחיר על התקנה, מסרבת לתת שירות אמין ומסתירה מידע קונקרטי לשווי השלמת ביצוע העסקה. מצאו פטנט לעבוד על הלקוח, מערכת CRM טכנולוגית משותפת של ייבואן ספק+משווק+מחלקת שירות לקוחות+מוביל שעושה התקנה. במדיניות של שרשרת בעלי העסק מסתירים את מחיר ההתקנה באופן מכוון וכשמגיע המוביל לבית הלקוח, מתחיל נוהל התמקחות לביצוע ההתקנה, הלקוח ממש נסחט. כדאי לבצע תחקיר על התעלול הלא תקין הזה.
מפח נפש מהתנהלות לא מקצועית של בתי עסק | 22.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת