8. אי אפשר לעצור את הזמן הזמן מביא טכנולוגיות שונות ותחרות אחרת. הפסיקה במקסימום תשהה תהליך לא תעצור אותו. מעבר לפינה בין כה מגיעים המכוניות האוטומטיות ואז נהגים בכל מקרה ישארו ללא עבודה. אמת | 22.12.17 (ל"ת)
7. אובר רוצה להתחמק מכל אחריות שמנסים להטיל עליה "לא ישנה כלום" = נמשיך לעשות מה שבא לנו על חשבון הנהגים והנוסעים ויקי | 21.12.17 (ל"ת)
6. לא מנויות ולא הייטק כולה כמה חסרי חיים שמסיעים כמה אנשים בשביל כמה גרושים. מי ישמע מה עשו מזה. בארץ זה לא יכול לעבוד בכל מקרה. רק תחשבו על זה שכל אחד יכול לקחת כל אחד. מתכון לאסון אביב | 21.12.17 (ל"ת)
4. כלכלת שיתוף: תן כבש קבל שני עיזים, תן תפוח קח אגס... אובר ודומות לה סך הכל מתווכות עבור עמלה כספית. אבי | 20.12.17 (ל"ת)
2. באמת נמאס שכל עסק עם אפליקציה או אתר מגדיר עצמו .. מגדיר עצמו כסטארטאפ. רק חברה עם טכנולוגיה פורצת דרך צריכה להחשב סטארטאפ או חברת הייטק. טכנולוג | 20.12.17 (ל"ת)
1. אם אובר חברת מוניות נהגיה בארץ, כולל בהסעה שיתופית, חייבים ברכישת מספר מונית. אליהו | 20.12.17 (ל"ת)
האיחוד האירופי קבע: אובר היא חברת מוניות ולא חברת הייטק
8 תגובות לכתיבת תגובה