אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חידוש רחוב ארלוזורוב בת"א: בלי גינות וחניות

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
אף אחד לא שילם 400 אלף לחניה
השמאי מנסה לעקוץ את הקופה הציבורית. אף אחד מהדיירים לא שילם 400 אלף לחניה, וגם אם היו מתבקשים לשלם חצי מזה אף אחד לא היה משלם כזה סכום. צאו מהסרט. הפיצוי המקסימלי שאפשר לשלם זה 100 אלף שזה סכום, שאולי, בקושי, אנשים היו מוכנים לשלם על חניה.
תל אביבי | 26.12.17
72.
ה"גינות" של הבניינים מכוערות ומוזנחות
בכל עיר אירופאית, ברחוב ראשי אין גינות. קו הבניין נושק למדרכה, חזית הרחוב מסחרית כך הרחוב יוצר אוירה של חיים ופעילות. רחוב ארלוזורוב שהוא ציר ראשי הינו מנוון וחסר חיים. ה"גינות" הללו ברובן מוזנחות ומכוערות ויוצרות חיץ בין הרחוב למבנים כך שלא ניתן לקיים חיי מסחר. התכנית הזו (הגם שהיא בעייתית כי עדיף היה קו תחתי בכל הקו הסגול), עשוייה לפתח ולשפר מאד את רחוב ארלוזורוב המוזנח מאד
מתכנן אורבאני | 24.12.17
68.
תחשבו כקולקטיב תרויחו
אכן יש הרבה בעיות בתוכנית אבל אפשר להתגבר על הרבה מהן ע"י התאגדות לקבוצות של מקטעי רחוב ולא של בניינים. למשל אם החניה תהייה תת קרקעית משותפת לכמה בניינים , גם אלה הכלואים שאין להם כניסה כניסה לחניון יוכלו לממש אותה. העלויות יצומצמו ויהיה יותר מקום חניה . (בסופו של דבר לא יהיה צורך ברכב פרטי אם הרכבות יעבדו כמו שצריך. אבל בארץ אף אחד לא יוותר מראש) החנויות בחזיתות נותנות אוירה תל אביבית מושלמת. של פעם. ולא קרה ומנותקת של המגדלים של היום. הבתים יותאמו לסטנדרטים של היום -מעלית, חניה, ממ"ד, עמידה ברעידות אדמה ועוד.
טל | 23.12.17
63.
איך אפשר לקחת לבנאדם חניה פרטית שלו שהוא שילם עליה?
רוצים את השטח, קחו, אבל תבנו על חשבונכם חניה חדשה לדיירים מתחת לבניין שלהם, ולא במרחק גם לא של חמישים מטר. אי אפשר להפקיע לאנשים רכוש כל כך משמעותי, סתם ככה בגלל שחולדאי רוצה לראות שבילי אופניים. לא ייתכן שבית המשפט יאשר הפקעה כל כך ברוטלית.
בבו | 22.12.17
62.
בלי גינות?
יש מספיק שטחים במרכז וניתן להמשיך לבנות בנייה רוויה בחוכמה. רק צריך לבנות דירות קטנות וסולידיות שימשכו אוכלוסיה צעירה כמו סטודנטים ומשפחות צעירות. כך למשל בונים ברחובות את פרי פלייס וזה מאפשר למשפחות צעירות להשקיע ולקבל תשואה יפה, ובמקביל נותן מענה לצורך המקומי
חנן רחובות | 22.12.17
61.
בינתיים לא מספרים לכם כי התחילו בעבודות של שני נתיבי אופניים בצד הדרומי
אשר ימנעו חנייה של יותר ממאה כלי רכב של דיירי הרחוב בקטע מדרך נמיר עד אבן גבירול. למרות התנגדות דיירי הרחוב. בזבוז כספים אם מתוכננת שם רכבת קלה עלית . תכנית מחורבנת על חשבון צמצום חזיתות הבניינים שתמרר את חיי דיירי האזור ותפגע בשווי דירותיהם כדי שכרישי הנ"דלן יוכלו לבנות.
אורי | 22.12.17
58.
להשקיע נכון
יש מספיק שטחים במרכז וניתן להמשיך לבנות בנייה רוויה בחוכמה. רק צריך לבנות דירות קטנות וסולידיות שימשכו אוכלוסיה צעירה כמו סטודנטים ומשפחות צעירות. כך למשל בונים ברחובות את פרי פלייס וזה מאפשר למשפחות צעירות להשקיע ולקבל תשואה יפה, ובמקביל נותן מענה לצורך המקומי
שמעון לוי | 22.12.17
47.
בושה. ועכשיו תשוו לעיריית רמת גן שנלחמה לטובת התושבים באותו קו סגול.
עיריית תל אביב השבעה, שלא רואה תושבים ממטר, פשוט לא מתעניינת בקו הסגול ובהשלכות על התושבים. היא מנסה למקסם את מצבה ולהרע את חיי התושבים ולא נותנת אפילו זכויות בסיסיות. תשוו להתנהגותה בפרשת כיכר אתרים וכמה זכויות היא נתנה שם לבעלי הקרקע (כלומר עיריית תל אביב) נורא
אהרון רוזן | 21.12.17
45.
תכנית בולשביקית לגמרי.
אנשים חיים בבניין כבר 50 שנה בדירה שרכשו במיטב כספם. יש להם חניה פרטית וגינה קטנה בחזית. איזו זכות יש לעירייה להפקיע את זה ועוד לטובת חנויות? ממתי חנויות נחשבות צורך ציבורי בסיסי? זה הרי לא גן ילדים או בית ספר או כבישים. שיעיפו כבר את חולדאי.
השתגעו לגמרי שם בעירייה | 21.12.17
44.
תוכנית נהדרת, שאפו למנהל התכנון ולעת"א
לאחרונה ניהלתי מו"מ לקניית דירה, לא היה בניין אחד בארלוזורב שבגינה שלו לא היתה , הזנחה ואי טיפוח. על מה אתם מלינים תאבי בצע? על זה שהבניינים שלכם נראים כמו שיכון עוני ושלא ביזבזתם שקל במהלך השנים לשתול שם פרח שעולה 2 ש"ח? רחוב ארלוזורוב נראה נורא והתוכנית חשובה, כל הכבןד!
אלונה | 21.12.17
43.
דעה
אני מבין לליבם של דיירי הרחוב בנוגע לדרישת הפיצוי ההולם שיאזן את ההפקעה, אך בנוגע לחניות - חבר׳ה, תתעוררו ותבינו לאן הולכת העיר והעולם בכלל. המטרה היא לצמצם שימוש בכלי רכב פרטיים, במיוחד במרכזי הערים. יש מצב שעוד 10 שנים בני אדם כבר לא ינהגו יותר במכוניות. מגיע לכם לקבל פיצוי מלא שישמר את ערך הנכסים שלכם, אבל כשהפרויקט יושלם, תאמינו לי שערכם יעלה בצורה משמעותית - מי לא רוצה לגור מעל שדרה ירוקה ונעימה, בלי עשן, בלי רעש מכוניות ועם גישה מהירה למערך הרכבות הקלות. בואו נתקדם :)
ארנון | 21.12.17
39.
תחבור
בטח נקבל הסבר שעם הרכבת ושפור בתחבורה ציבורית גם נצטרך פחות מכוניות וחניות - כמו דקורה בערים "נורמליות" אבל כל עוד אין תחבורה בשבת אנשים יצטרכו מכוניות. אז כל ההשקעה ברכבת והרס בנלווה - ברכה לבטלה ופרנסה לקבלנים בלבד. בירושלים החה לזה סיכוי: חלק גדול מתושבים גם לא נוסעים בשבת גם לא נוסעים לעבודה באמצע השבוע וגם עניים מדי בשביל לקנות מכונית.
נפתלי | 21.12.17
38.
משרדת התחבורה אישר, העירייה שיפרה
קודם כל, כל הכבוד לעירייה שלא הסתפקה בתוכנית המקורית, ראתה את הכשלים שלה ופעלה לשיפור נראות ותפקוד העיר בכללי. העייריה קצת המעיטה בערך הפגיעה בדיירים הנוכחים שפשוט הופכים להם את כל החיים. אפשר לומר שהרכבת הקלה הינו שיפור ויגרום לעליית ערך הדירות - ללא ספק אבל התהליך כולה כאילו מעביר אותם לרחוב אחר, בעיר אחרת, לטובה ולרעה וצריך למצות את כל הדרכים האפשריות לפיצוי.
יובל | 21.12.17
37.
ככה זה שאנשים אדישים ולא הולכים להצביע בבחירות לרשויות מקומיות
אם היו מצביעים למועמד אחר ולא לחולדאי , יכול להיות שהתמונה היום הייתה ניראת אחרת אבל הייתם אדישים , חלק מהתושבים לא תל אביבים , אלא סתם סטודנטים רווקים שבאים להנות ולא טרחו לעדכן את משרד הפנים את מקום מגוריהם ולכו לא טרחו אפילו להצביע. והמקומיים האורגינלים גם היו אדישים , עכשיו בתאבון , אכלת פלפל ,שתה מיץ
גלעד (תל אביבי לשעבר) | 21.12.17
35.
הלוואי שחולדאי היה חוזר הביתה, לקיבוצו חולדה לעשות קצת
סדר בקיבוץ ולהעלות אותו על פסי הצמיחה. אפשר ללכלך ולהגיד עליו הכל, אבל מה שהוא עשה בתל אביב ולאן שהביא אותה, אף אחד לעולם לא יוכל לקחת לו. ולכל הבכיינים, לגור בתל אביב זה כמו לגור במנהטן/פריז/לונדון/... מי שאין הפרוטה מצויה בכיסו- לא יכול לגור שם ומי שרוצה מקום שקט, ללא תנועה וללא רעש... שיעבור לקיבוץ.
חולדאית | 21.12.17
22.
עיריה חמדנית וחצופה שלא מתחשבת בתושבים. מרד ארנונה.
לקרוא ולא להאמין. לאנשים יש רכוש והעירייה עושה על חשבונו ניסויים וחישובים. להפוך את הרחוב לאתר בניה ב-30 שנים הקרובות ולא להבין את ההשלכות. אני גר בפינסקר אבל יש לי עצה בשבילכם - תסבירו למר חולדאי שזה ישפיע עליו בקלפי. תראו איך פתאום המנגינה משתנה.
בושה וכלימה | 21.12.17
20.
התושבים ממש, אבל ממש מיותרים...
הם מפריעים לפיתוח העירוני, למה להפקיע רק גינות, צריך להפקיע גם את התושבים ואז אף אחד לא יפריע. כניסה עם רכב מהרחובות העורפיים שיהפכו לגיהינום תחבורתי כי הם מעולם לא הותאמו לנפח תנועה כזה. יש עוד פתרון והוא לשקע את הקו הסגול מתחת לכביש, אבל מה-יקר. קל יותר להפקיע לבנות חנויות שיהפכו עם הזמן לבתי קפה ומסעדות, עם רעש, ריחות וכו׳ ועם לקוחות שיחפשו חניה שלא תהיה להם. כבר היום אין. תושב האזור 30 שנה שרואה כיצד הורסים לו את אזור המגורים שהיה נעים ויפה, עם גינות, רחובות שקטים ואפילו קצת חניה,
נבוך | 21.12.17
19.
המתנגדים דואגים לרווחתם האישית - התוכנית היא לכלל הציבור.
תל אביב התפתחה יפה וגם זו נראת תוכנית טובה לכלל הציבור רח ארלוזרוב לא שייך לבעל דירה זה או אחר. מי שרוצה לגור במרכז המדינה צריך להבין שהוא גר בעיר גדולה ולא במושב. תכלס ה"גינות" האלו זה שירותים ציבוריים לחתולים.
תל אביבי | 21.12.17
18.
כל זה במקום בניית מנהרה לרכבת
במקום לבנות רכבת תחתית מתקדמת עם מנהרות ורכבות מהירות ,כמקובל בכל עיר נורמלית לרבות קהיר, אתונה, טביליסי, טשקנט, באקו ,ולא רק בכל העולם המערבי המציאו אצלנו רכבת קלה שהיא למעשה רכבת טראם איטית שעוצרת ברמזורים. היא לא תהווה פתרון תחבורתי נאות ותסתום את כל העיר. בקו המדובר אף חסכו בניית מנהרה והתוצאה תהייה עגומה, מכוערת ולצערי מיותרת.
צביקה ה | 21.12.17
17.
נשמע לי כמו "אוי אוי אוי"
הם יקבלנו רכבת תחתית צמוד לבית והכנסת חיים לרחוב השומם, שיחד יעלו את ערך הדירות שלהם הרבה יותר מהנזק שבאובדן החניה. לנסות לסחוט עוד זכויות בניה זה סביר, אבל להתנגד לתוכנית ככל - זו טיפשות. צודקים בעיריה שעל קו רכבת לא צריך כל כך הרבה חניות, ובלבד שהרכבת תסע גם בשבת!
דורון | 21.12.17
13.
אין מספיק חניונים עירוניים (או מקום בהם) כדי לאפשר ביטול החניות בכלל ובטח חניות קנייניות בבניינים
בצד שלי - אנחנו מסתפקים ברכב אחד למשפחה בת 5 נפשות. בצד העירייה - אני מצפה ממנה להוסיף חניונים במרחקים סבירים ולהקצות לרצועת הרחובות הרלוונטית תווי חניה מקומיים שיגבילו באופן מוחלט חניות מי שמחוץ לאזור - כפי רחובות מסויימים בנווה צדק, רמת אביב ועוד.
שולה | 21.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת