אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תביעה נגד אפל בארה"ב: "לא קיבלה אישור מהצרכנים להאט את האייפונים הישנים"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כיבוי פתאומי הוא מסוכן למכשיר(בלגן בזכרון פלאש)
הטלפון כל הזמן כותב לזיכרון ולניהול זכרון. כשפעולת כתיבה נכשלת באמצע,כל הניהול זיכרון משתבש והמכשיר עלול "למות". יש דרכים להתגבר על זה, למשל קבל גיבוי לסוללה, אבל זה מצריך מקום נוסף וזה די אידיוטי. יותר הגיוני לדאוג שהסוללה לא תיכבה בפתאומיות. יש פתרונות נוספים כמו לבצע עוד כתיבות גיבוי לזיכרון, אבל גם זה יאט את מהירות הכתיבה לזיכרון וגם יקצר את חייו. בקיצור האטת המכשיר היא פיתרון פשוט שהמשתמשים מקבלים בהבנה.זה גם הגיוני מבחינה עיסקית לעודד משתמשים לשדרג ואחרי שנתיים זה מרוץ איזה רכיב ימות קודם
רון | 23.12.17
1.
צודקים
החברה היתה צריכה לנהוג בשקיפות ולא, כמו שמאוד מקובל בימינו עם עדכונים אוטומטיים על ימין ועל שמאל, בפטרוניות כלפי הלקוחות שלה. לכל הפחות להודיע שהיא עושה את זה. ועדיף לתת ללקוח אפשרות לבחור אם הוא רוצה האטה או לא. מי שהחליף סוללה לא צריך שיכפו עליו האטות! והם כמובן לא לבד - ווינדואוז 10, איך אני מתחרט שהתקנתי! כל הזמן עדכונים כפויים שדופקים הכל! ועדכון אנדרואיד אחרון גם הרס הרבה דברים. הלקוח משלם על המוצרים ומכאן והלאה החברה מתעללת בו! שיט!
דן צרחן | 22.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת