אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"חכו שנתיים, יהיה שיפור במצב התחבורה"

238 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

236.
חכו שנתיים....
אולי,אולי אעןף ואז,סוף סוף,יגיע שר תחבורה רציני,אמין,מקצועי והרוצה באמת במשרד הבעיתי מאד-עד לא קיים בפועל,שבאמת יתחיל להזיז הענינים,לשלוט ולכוון על מטרות ויעדי המשרד,וינחה כל יחידות הסמך המטורללות כיום,שמחוסר ראש,מכשכשים מהזנב בגוף המאובן והוירטואלי ששמו משרד התחבורע.......
מירי הקטנה | 29.12.17
235.
ודבר נוסף: הגיע הזמן שחכמי משרד התחברוה יפסיקו לחיות בעבר
כל הפתרונות של תחבורה ציבורית שמשקיעים בהם כרגע מילארדים, והורסים את איכות החיים של כולם לשנים ארוכות, יהיו שווים בדיוק להצלחת מחלף הסירה שביום שנפתח קלט את כמות הרכבים שתוכננה 10 שנים (!!) קדימה הדרך הנכונה היא לחשוב על העתיד: תחבורה ציבורית אוטונומית מסובסדת שתגרום לאנשים לא לקנות רכבים. פתרונות חנייה רציניים מחוץ לערים הגדולות מידרוג כניסות לכבישים מהירים ויש עוד הרבה פתרונות שבשורה התחתונה יאפשו לאזרח לנסוע לעבודה מראשון לציון לפתח-תקוה גם בשנת 2030 בזמן שפוי.
קובי  | 27.12.17
234.
אני שואל את עצמי: האיש הזה משקר רק לנו או גם לעצמו?
שום דבר מהדברים ההזויים שנאמר מפיו (ואני מניח שהציטוטים אמתיים) לא יכולים להתקיים במציאות של ישראל. אז אחד משניים: הוא שהוא משקר לנו האזרחים, או שהוא משקר גם לעצמו. עד כה, רשימת "ההצלחות" שלו נחשפים אחד אחד כשטויות: - ה"שיפורים" בכביש 1 - תחנת הרכבת לכרמיאל ועוד, ועוד, ועוד...
קובי | 27.12.17
233.
מה כולם בוכים תסתכלו על חצי הכוס הפחות שבורה
פקקים מגבשים ומאחדים את העם בפקק אפשר לשמוע מוסיקה בפקק אפשר לדבר בפלאפון עם אנשים ששנים לא דיברת פקקים מפחיתים תאונות קטלניות צריכים פקקים לבקבוקים לי יש אוסף פקקים -למשל פקק הולץ פקק יוקרתי של שעתיים מאיילון דרום ואפילו פקק ישן מגשר מעריב פקק נותן אפשרות להסתכל על הנוף פקק תמיד טוב כ תירוץ לאיחור לפגישה יש עוד הרבה דברים טובים אבל אני צריך לסיים לכתוב הפקק עומד להסתיים
האופטימי | 27.12.17
229.
מדינת ישראל בקטסטרופה תחבורתית
מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של קטסטרופה תחבורתית, תשתיות הכבישים נמצאת בעיצומה של מהפכה וזה קורה אבל לא בקצב שמספיק לנפח מספר כלי הרכב שעל הכבישים. התוצאה שאזרחי המדינה סובלים מידי יום ושורפים שעות ודלק רב בפקקים בלתי נסבלים. המדינה הפכה להיות צפופה, עמוסה ודחוקה מאוד וזה מורגש בכל מקום בו נהיה בכל אזור במדינה לצערנו. האוכלוסיה ממשיכה לגדול, מספר כלי הרכב שנע על הכבישים יום והמצב קטסטרופלי. אל לו לחיים כץ להתהדר, הרי מצד אחד הוא פועל מסביב לשעון אבל הממשלות הקודמות יצרו את הבעיה ולא נערכו למצב אליו הגענו. בכל מצב האזרחים סובלי ומשלמים על רשלנות ממשלות ישראל - הרי נאמר זו מדינת היהודים.
דן | 25.12.17
226.
מרגישים שיפור אדיר בתחבורה הציבורית!
תוך 4 חודשים רכבת חשמליץ מהירה שתוריד מכביש 1 כ70 אל רכבים ביום! כשהרכבת לירושלים תהיה מוכנה לא תאמינו איך הפקקים ירדו. ובנוסף כשהקו האדום יהיה מוכן בכלל נראה פחות מכוניות בכבישים! אם כץ מתכנן עוד נתיבי תחבורה ציבורית בכבישים אין ספק שזה ישפר את כל מערך האוטובוסים! כבר היום מפתח תקווה לתל אביב מיש נוסע באוטובוס מגיע בחצי זמן לעומת מי שנוסע ברכב בגלל הנת"צ. חכו עוד יהיה פה טוב!
שי | 25.12.17
225.
מהפכת התחבורה תקועה בדרך לפריפריה
השר כ"ץ, לא יודע על איזה מהפכה אתה מדבר אבל במקום שאני גר נהרייה שום שיפור לא התרחש בעשרים שנה האחרונות. פקקים אינסופיים שגורמים להגירה שלילית. לצערי מרבית השקעות המיליארדים בתחבורה לא הגיעו לפריפריה. דבר אחד פשוט שאדון כץ לא מבין שמרבית מצביעיו ומצביעי הימין מגיעים מהפריפריה. את הקול שלי ושל הרבה אחרים בפריפריה אין סיכוי שתקבל...
צפוני מהפריפריה | 24.12.17
222.
המשך להמשך
אבא שלי לפני שנתיים קנה טסלה מודל אס. אני והוא לא דיברנו אז אבל לפני חצי שנה שהיה לי הבעיה עם הפנסים לטנדר הוא סיפר לי שאתה להביא את האוטו שלו טסלה מקליפורניה ולא הבין מה הבעיה ולמה האנאלםביתים שמה במשרד התחבורה לא נותנים לו תשובה למה עודד שריקי חבר שלך מנתיבות יכול להביא רולס רויס ואבא שלי שלא מיליארדר ולא חבר מרכז ליכוד לא יכול להביא ניסן ליף או טסלה. לך תעשה ניקיון שחיתות ותחזור ואנחנו נבחר בך
הראל כהן | 24.12.17
221.
תבדוק טוב את מצב ההרוגים בכבישים
גם שם נכשלת. איך תהיה ראש ממשלה? מספר ההרוגים עולה כל שנה למרות שכל שנה המכוניות בטוחות יותר. אתה בולדוזר בהפקת סרטי תדמית שלך עם האפוד זוהר והקסדה. אבל הוועדים והנמלים, ההתקפלות בשבת, השחיתות באגף של ביבוא אישי וגם כל אלו שמגיבים פה שחלק לא לוקח אותם רציני זה הטוקבקים של ביבי שיוצאים נגדך. המזל של הליכוד שיש אותך. אבל אם תיתן לפקידים שמה לקבוע את עתידך אתה לא תגיע רחוק. אני הכי שונא שחיתות שונא קומבינות למה אתם שומרים על היבואנים? למה אתה אומר אחד ועושה שני. אנחנו לא מטומטמים.
הראל כהן | 24.12.17
220.
למה אתה לא מאשר לייבא מכוניות חשמליות לא מזהמות
בכל העולם כל המכוניות החשמליות זוכות למלא פריבילגיות. רק בישראל עאלק סטארט אפ ניישן עאלק. בירדן יש 300 עמדות טעינה לטסלות ובגלל בקומבינה עם עידן עופר שנעזר במשרד התחבורה לתת ברקס לטסלה ב2009 בגלל הפרוייקט הנכשל שלו בטר פלייס. תפעיל מודיעין לראות מי שם לך במשרד שלך רגליים. נראה לי גיס חמישי סיירת ביבי עושה לך בית ספר.
הראל כהן | 24.12.17
218.
המשך..
מייד אחרי שקיבל את הכסף המעאכר מייד אחרי כן הגיע הרישיון יבוא של הטנדר שלי. אתה מסתובב בכל המדינה ואומר שפתחת לתחרות איפה ? הפקידים בונים חסמים, עמילי המכס מפנים אותך למעאכר שבשניות פותר בעיה. הלכו 8 אלף שקל. כמה פקידים אוכלים מזה? אתה ראש ממשלה? תפטר המושחתים.
הראל כהן | 24.12.17
217.
אני הזמנתי רכב ביבוא אישי. טנדר עבודה. השם ישמור!
ביקשו ממני מעאכרים שמקומבנים עם פקידים מושחתים שם. הוא התקשר אליי המעאכר לספר לי שיש לי בעיה. קולטים? הוא מתקשר אליי המעאכר לומר לי לפני שעמיל המכס בכלל ידע שעתידה להיות בעיה של אישור פנסים בתקינה אמריקאית. אז למה לנו לבחור בך כבוד השר לאיזשהו תפקיד ציבורי? שים לב מה קורה עם ביתן. עם ביבי. חשבתי אצלך הכל נקי. מתברר שהשיא של הקומבינות נמצא אצלך במשרד והאמן לי שאני ממש חיבבתי אותך. הפקידים והמנהלים שם לא התייחסו שבועות למכתבי. אבל מייד אחרי ששילמתי כסף למעאכר, שעה אחר כך קיבלתי רישיון יבוא.
הראל כהן | 24.12.17
210.
הרפורמות אותן מבצע השר הן מהפכה של ממש
פרוק והחלשת והעדים נמלי הים, שאפו ענק. מהפכה של עשייה ברכבת ישראל, שאפו ענק. פרוייקט האזורים ברב קו, פרוייקט ענק עם חיסכון גדול לאלו שנוסעים בתחבורה הציבורית. שמיים פתוחים והבאה של יותר משלושה מליון תיירים לישראל, זה פרוייקט ענק. סוף סוף אחרי 70 שנה בנייה של רכבת תחתית, פרוייקט ענק. בנייה של שדה תעופה בין לאומי נוסף בישראל זה פרוייקט ענק. ולא, אני לא מצביע של הליכוד!
יוסי  | 24.12.17
208.
הדוגמא של ניו יורק לא רצינית
נכון שיש שם פקקים אך אף תושב בעיר האדירה הזו על 15,000,000 תושביה לא מחזיק רכב! כולם נוסעים במערכת תחבורה ציבורית מעולה הכוללת רכבת תחתית אוטובוסים מוניות רכבת פרברים קלה וניתן להגיע מכל מקום לכל מקום בקלות רבה ובזול. ב20 דקות מגיעים מקצה ברוקלין למרכז מנהטן. נסה בבקשה כבוד השר לגיע מפתח תקווה או הוד השרון למרכז תל אביב במהלך הבוקר......
ישראל ישראלי | 24.12.17
202.
אל תמהר מר כץ היקר
טפל בחולאים שעדיין קיימים במשרד הרישוי כמו בעיות התורים במשרדי הרישוי והמרב"ד טפל בבעיות הפקקים הקשות שהפכו להיות לסבל רב על אזרחי המדינה אשר משלמים מיסים כחוק בשביל תשתיות נורמליות כנדרש רק אחרי שייפתרו בעיות אלו יהיה אפשר לומר שאתה יצירתי ונוכל לחשוב עליך כתחליף לביבי
רועי | 24.12.17
200.
הצהרות סרק
כאחד המכיר את התחומים בהם עוסק האיש היטב, לא נתקלתי מעולם בשקרן פתולוגי כמותו וניהול כושל כל כך של תחומי עיסוקיו בנושאי משרדו. לצערי לא נעשה מספיק בארץ כדי להעמיד עובדות הביצוע מול התכנון לשיפוט הציבור והציבור כבר התרגל לסבול את סתירות הלחי הרבות שהוא מקבל בתחומים אלו כמו באחרים.
שירוקו | 24.12.17
191.
רשימת הכשלים, מכאן עד הירח, בבקשה:
1. לא הוקצה נת"צ באף כביש חדש שנחנך ונבנה. 2. אין חובת אמצעי בטיחות אקטיביים ב-300א הרכבים החדשים מדי שנה 3. רוכבי אופניים הורדו לכביש בלי מספר רישוי, ביטוח, הסמכת רישיון נהיגה, נתיבים ייעודיים כמו באירופה 4. אפילו בתכנון, כול שכן במכרז לביצוע, אין רכבת תחתית באזור גוש דן והשרון, מלבד הקו האדום ב-2021 5. ישראל עדיין היחידה בעולם עם מונופול בלעדי לשיווק יצרן רכב, (ואף כמה), בידי יבואן יחיד 6. רק בישראל תחנות רכבת ותיקות והכי גרוע, גם כול החדשות, הוקמו בקצוות העיר בלי נגישות, ובכך הפכו לחסרות תועלת 7. רפורמת חלקי החילוף ומוסכי השירות, התאיידה לאוויר 8. לחברות התחבורה הציבורית יש מונופול זכייני לתקופה ארוכה, ואיכות השירות בהתאם 9.כול הרכבות מהצפון לדרום וחזרה, חייבות לעבור בפקק של תל אביב, והשירות בהתאם. 10. יש רק 112 ניידות אכיפה בכול כבישי ישראל, ויחד עם העדר חינוך ותרבות, הסכנה בכבישים בהתאם. 11. תשתית הכבישים, הגשרים, המחלפים, מעקות ההפרדה והבטיחות, בפיגור של 20 שנה ויותר. ... ...
השר, לתשומת לבך, | 24.12.17
190.
8 שנים ישראל כ"ץ הוא שר התחבורה. 8 שנים יכל לשפר את המצב, עוד שנתיים?
8 שנים יכל לקדם רשת של נתיבי תחבורה ציבורית ונתיבי אופניים מסודרים באמצעות חקיקה ובאמצעות משרדו. איפה הוא היה? אהה.. עוד שנתיים יהיה טוב. שמענו אותך ומה לגבי תחבורה ציבורית בשבת? על זה הוא בכלל לא מדבר. העיקר חשוב לו הכסא. בזיון.
אבי | 24.12.17
183.
נוסע פעמים בשבוע בכביש 2. ב-10:00 בבוקר מחיפה לת"א וב- 15:30 חזרה.
שעות שאמורות להיות ללא לחץ. תמיד, אבל תמיד, ישנו פקק של לפחות חצי שעה. 10-20 קמ"ש. תמיד אני משחרר קללה בזמן הפקק (יש לי זמן) ל- כבוד השר. מסתבר שאין לי כוחות נסתרים. האיש אפילו חושב להיות ראש ממשלה. אין לו בושה. לא מסוגל להגיד: כשלתי.
אריק | 24.12.17
182.
כולם אומרים שהשר כץ הוא תותח
ואני שואל: למה עיכב את התחלת העבודות ברכבת הקלה בתל אביב בשבע שנים? למה מקדם תכנון רכבת קלה על מסילה עילית שתחסום את כל נתיבי הכניסה לעיר? למה לא יישם את רפורמת האוטובוסים בתל אביב כפי שתוכננה לפני עשור? למה לא יישם את השימוש ברב קו כך שתתאפשר רכישה וטעינה רק בעמדות יעודיות ומניעת מכירת כרטיסים אצל הנהגים? למה לא מאפשר ואפילו חסם שרותי הסעות שיתופיות כמו אובר?
תלאביבי | 24.12.17
173.
כל הרכבת הקלה ל-BOT סיני-הודי לגמר כל 7 קווים בתוך 5-10 שנים
כמובן כפרויקט לאומי עם תקנות חירום כי מצבנו התעבורתי הוא מצב חירום שגובה מחיר יקר (כולל מחירי הדיור) מדי שנה. בזמנו של כץ, כמו בשנים שלפניו המצב הוחמר משנה לשנה. כאילו שחשבו שהמקורבים-מטומטמים שלהם יזיקו הכי פחות בנושאי תעבורה.
כץ פשלונר  | 24.12.17
151.
לא ישתפר בחיים כל זמן שאנחנו מתרבים כמו שפנים
רק פיקוח על הילודה יפחית את הצפיפות והפקקים בשנים הבאות. הגיע הזמן להפנים: יש אצלנו התפוצצות אוכלוסין ומצד שני מדינה קטנטונת. אותו דבר לגבי מצוקת הדיור שלא תיפתר לעולם - תמיד יהיה אצלנו יותר ביקוש מאשר היצע, בגלל הגידול המהיר באוכלוסיה. צריך להיות אמיצים ולהודות בכך.
רות שפירא | 24.12.17
150.
השר ש..
מוכר לנו דלק בכפול רכבים בכפול,מיסים על רכב שהמציאו רק פה,אגרות וטסטים באלפי שקלים,רוצה להיות ראש ממשלה..עוד מעט יתחיל לקחת מאיתנו מס על אוויר,לנסוע באוטו יעלה 10 שקלים לכל התנעה,ויביא לנו מכוניות על נפט שבכל מקום נורמלי מוכרים מכוניות על חשמל בטעינה חשמלית בייתית..הוא ממשיך דרכו של ביבי,לקחת הרבה מיסים לדרוס את האזרח הקטן ולהתגאות במה שהוא אמור לעשות בשביל לשרת את הציבור. כמה ציני אפשר להיות,אתה מוכר לנו מכוניות ב100,000 שקל שעולות חצי מזה בחו"ל. אוטו ישן בן 7 נמכר במחיר של אוטו חדש בחו"ל,ללכת למוסך להחליף חלקים עולה פי 10 מכל מקום בעולם. ישראל מדינה שגונבים אחד מהשני,ופוליטיקאים שמתגאים על הכלום שהם עושים. לבנות כביש זה מובן מאליו נותנים תקציבים וזה הכל. אתה מדבר כאילו בנית את המדינה כולה סללת כבישים,רכבת תחתית יש באירופה כבר עשרות שנים רק בגלל אינטרסנטים לא בנו,תבנה גשרים מעל צמתים במרכז הארץ שמעכבים סתם מכוניות ככה שאנשים יוכלו להמשיך בזרימה של הכביש ולא לעצור בכל שנייה ברמזור\צומת
שחר | 24.12.17
147.
הפפקקים בגוש דן לא רואים במטר את הפקקים בניו יורק ולוס אנגלס
כיום מאזור ראשון/ פח תקווה למרככז תל אביב לוקח שעה וחצי בבוקר בכיף המקום היחיד בעולם שיותר גרוע מפה זה בנקוק אובר היתה עוזרת להוריד רכבים ( מוניות זה גם רכבים) גם יש לשקול רמזורים חכמים ( שמסוותים תנועה לםי העומס ולא כאלה עם תזמונים קבועים כמו היום )
מסתובב קצת בעולם | 24.12.17
141.
הדבר היחיד שאני מסכים איתו הוא הסיפור עם מערכות ההתרעה
יבואני החלפים נפגעים ממערכות אלו בנוסף לחברות הביטוח ולכן הלובי שלהם די חזק מול מובילאיי ודומיה. הבעיה כמובן היא שבטיחות הציבור לא מעניינת אותם כלל והם רק רוצים להגדיל את רווחיהם בחמדנות ובחזירות שלא נראתה כמותה וזה על חשבון חיי אזרחים ולכן צריך לבוא חשבון עם אנשים בזויים ושפלים אלו.
אבי | 24.12.17
136.
איש קטן שרק דרדר את מצב התחבורה ב 8 שנות כהונה
איש קטן שרק דרדר את מצב התחבורה ב 8 שנות כהונה- עכשיו רוצה להיות ראש ממשלה? קודם נראה אותך פותר את בעיית התחובוה אחרי זה נדבר. איזה חזון יש לך למדינה? אתה עסקן פוליטי מהזן הכי קטן. יש לך מזל שהועדים הגדולים בחרו בך.
עסקן קטן ללא חזון | 24.12.17
123.
יש לו הישגים. אבל המדינה תקועה
שמיים פתוחים-> יפה מאוד. ההתחלה של הרכבת הקלה -> נחמד. במבחן התוצאה היומיומית החיים כאן סיוט. פקקים נוראיים שהולכים ונהיים גרועים משנה לשנה. בטווח הארוך צריך מטרו (לא רכבת קלה) בגוש דן שיעבוד שבעה ימים בשבוע. בנוסף לתכנון עירוני נכון. שכונות חדשות צריכות להיות יותר מקושרות לחנויות\פארקים\מקומות עבודה בשכונות שנבנות היום צריך רכב לכל דבר. בטווח הקצר לעודד נהיגה שיתופית UBER ודומיהן. להגביר תדירות אוטובוסים לא מזהמים. והכי חשוב תחבורה ציבורית בשבת, עד שזה לא יהיה, אף אחד לא יוותר על הרכב הפרטי.
יוסי | 24.12.17
121.
הוא אידיוט? בכל העולם אובר מפחית שימוש בכלי רכב
ומהווה אלטרנטיבה זולה למוניות. הוא יודע את זה והוא החליט שהציבור לא יקבל שירות זול כי הוא מחוייב לאנשי המוניות. לפחות שיהיה הוגן ויגיד את זה בצורה ראויה. אובר הוא פתרון גם למוניות בזול וגם להעדר תחבורה ציבורית בשבת.
יאיר | 24.12.17
116.
ליסמין בתגובה 41
הזמן שלוקח לנוסעים לעלות ולרדת היא משמעותי מאוד, במיוחד בתל אביב ובירושלים. אוטובוס לעיתים מתעכב גם 10 דקות עד שכולם עולים (במיוחד כשהנהג עדיין מתעסק עם הכסף ומכירת הכרטיסים וזה לא רק תיקוף) ולכן זה בהחלט מעכב. לגבי חוסר התרבות - אני מסכים, אבל זה משתפר.
יובל | 24.12.17
111.
עוד שנתיים המדינה תהפוך למגרש חניה
על כל קילומטר כביש חדש שבונים או מפתחים נוספים 4.5 קילומטר של רכבים, זה בערך היחס. אורך רכב ממוצע 4.5 מטר, בשנה נוספים כ250 אלף רכבים, נוריד 50 על תאונות וכדומה. נקבל 900 קילומטר של רכבים בעוד שבונים 200 קילומטר כבישים בשנה. בהצלחה לנו.
ירון | 24.12.17
108.
כל מי שלקח חלק בפשעי נתניהו, גם כ'צופה ושותק', חייב ללכת
הליכוד חייב להתנער מהשיטה שהשריש בה נתניהו, חייבים להוציא את כל העשבים השוטים. אין לאף אחד מהם שום תירוץ. הם ראו, הם ידעו, הם קיבלו, הם נהנו, הם צריכים לשלם על זה בכסאותיהם. וזה בסדר, הם עדיין יזכו לפנסיה נדיבה מאוד ומקשרים שיתורגמו לעבודות מכניסות מאוד.
מוטי | 24.12.17
103.
עד מתי תושבי הצפון יאלצו לנסוע דרך וואדי ערה?? מה צריך לקרות??
מה צריך לקרות כדי שנפסיק לנסוע בציר הגהינום הזה? גם נהגים מהגהינום וגם פחד אלוהים לנסוע שם בלילה, ושלא לדבר על כך שזה מאט את הנסיעה לתל אביב ביותר מ 20 דקות !! במקום שנהנה מכביש מהיר, צריך לעצור ברמזור כל קילומטר. זוועה!!!
אני | 24.12.17
92.
קח דוגמא לתחבורת היסעים מאמשטרדם
באמשטרדם שקט, הכל נע לפי תכנית , ללא זיהום אוויר. המוני בני אדם נוסעים ללא פקקים. כל דקה מתוכננת ברשת התחבורתית לנוסעים ולנהגים . מה עובד שם שלא עובד כאן . משרד התחבורה והעומד בראשו - קחו דוגמא ממקומות שצלחו את הדרך ואל תביא דוגמא ממקומות שכשלו .
ע.מ | 24.12.17
91.
אדוני השר כץ
אתה לא תהיה ראש ממשלה. אתה כמו ראש הממשלה הנוכחי ממציא ומדמיין דברים. אתה לא מתאים,ואין לך שום יכולת להוביל את העם. כשמקימים גשר כלשהוא דאגת לשים את תמונתך,כשיש תאונות דרכים ,כשהיו הרוגים,כשפנו אליך הורים שכולים,משפחות שכולות לנוכח ריבויי התאונות,ענית החוצפה ,התרגזתה ,סילפתה,והיום פעמים שניתקתה טלפונים בפנים . לא רוצים אותך ולא את הליכוד
סנדרה  | 24.12.17
84.
תסביר כבוד השר, למה אתם מונעים לייבא טסלה.
בכל העולם זוכות מכוניות חשמליות לעידוד הרגולטור ובחלק מהמקרים אף משנים ומתאימים תקנות לשילובם של מכוניות אלו. מדוע זו קדנציה שניה שלך שאתה מטיס סיסמאות באויר על עידוד תחרות ופתיחת שווקים ומאידך אתה ופקידיך מונעים אותה כשמדובר בטסלה. תסביר לציבור למה? ראש ממשלה הוא רוצה להיות עאלק..
הארי בר | 24.12.17
83.
אין ליכוד "נקי"..גם אצלך במשרד כבוד השר, שחיתות!
השר היחיד בליכוד שלא מדבר, יותר עושה ממדבר. אך אי אפשר שלא להתפעל מהעובדה שמההיכרות היחידה שהייתה לי אי פעם עם משרד התחבורה אגף הרכב, נחשפתי לשחיתות עולם תחתון. נדרשתי לשלם למעאכרים על שירותים שהייתי חייב לקבל בלי טובות. מדהים היה לגלות כיצד באחת ירדה ערך מניתך אצלי. כל מיני חוקים מנדטוריים על גאנטים שבחרתי להביא למכונית האספנות שרכשנו אני ואחי. כל הפקידונים שם העבירו אותנו 7 מדורי גיהנום. אם כך נראה משרדך כבוד השר..כבוד גדול שהיה לפועלך, מאפיל כל כך על הדרך בה מתנהל אגף הרכב. מסואב להחריד!
משה רוקח | 24.12.17
79.
תח"צ בסופ"ש גורמת לגיל הרישיון לעלות.
בערים הגדולות בחו"ל הגיל הממוצע לקבלת הרישיון נמצא במגמת עלייה, בלונדון למשל הוא בסביבות ה 27. הסיבה היא שכאשר נותנים לצעירים תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע וכן בלילות אין להם צורך ללמוד לנהוג בגילאי העשרה. התוצאה היא שאותו צעיר ממוצע שבארץ יעלה על הכביש בגיל 17 יבחר שלא לעלות על הכביש עד גיל 27 - ועשור שלם של נהגים אינו נמצא על הכביש כי אין לו צורך בכך.
Ccyclist | 24.12.17
51.
חוק אשת ראש הממשלה לא מצטרפת לנסיעות מדיניו
אשת ראש הממשלה לא צריכה להיות חשופה לסודות מדינה ולא צריכה לנסוע עם ראש הממשלה לנסיעות עבודה , אלפי אנשי עסקים נוסעים כל חודש לחוץ לארץ לעבודה ונשותיהם לא נוסעים איתם זה דבר חדש שרעיית ראש הממשלה מצטרפת לכל הנסיעות וחשופה לכל סודות המדינה , ורדר הממשלה שבוי בידיה , אפשר לעשות את זה מהבחירות הבאות ,
דני | 24.12.17
44.
"אל יתהלל חוגר כמפתח" . לא בפקקים שיתאדו בעוד שנתיים, ולא כראש ממשלה הוודאי אחרי ביבי.
לגבי תחביביו הספורטיבים, מעניין מתי הוא החל בהם. מי קדם למי, הפוליטיקה כספורט או הזלילה כספורט? תמיד אחריה מגיעים לתשישות נפש מדיאטות ומשם ממשיכים לקיצורי כיבה, וכמוצא אחרון מגלים (באחור רב) את הספורט לשם ספורט עם בריאות הנפש. עצתי לשר התחבורה, מצא דרך להקטין את כול ציי הרכב בליסינג שרק מסתירים את ההטבות ללא מס, הן במגזר הציבורי והן הפרטי. אין להם שום הצדקה, למעט, ריווחי ממשלה מעיסקי מכסים. במקביל, הגדל ציי רכב הציבוריים, והורדת מחירים משמעותית לכרטיסי רב -קו . בכבישים יירוח לכל הנוהגים ולא יהיה צורך בחולץ פקקים היי-טקי,גם לא בהשקעות במערכות כבישים נוספות פומפוזיות. מה אכפת לך ללכת על זה, הרי אינך מתכנן להישאר שר תחבורה ל-4X4, אתה ראש ממשלה ל-2X2 ! לא כך ?
ישרא | 24.12.17
41.
אוי ואבוי שדה תעופה אתה לא מסוגל לבנות ונותן לנו לסבול
על מה אתה מדבר מר כץ. על זה שהחלטת להרחיב עד אין סוף את נמל התעופה בן גוריון ותושבי הערים שמתחת למסלול ההמראה נאנקים. מי בדיוק יצביע לך ? אין לך פתרונות . תפנה את מקומך . האם היית מסכים שיום ולילה ימריאו מעליך פצצות ויהרסו את בריאותך. אם הפתרון שלך להרחיב את נתבג ולא להקים שדות תעופה אלטרנטיבים לך הביתה !
ח | 24.12.17
39.
הזמן שלוקח לנוסעים לעלות ולרדת לא גורם האיחור המשמעותי באוטובוסים
אגב - סתם נקודה למחשבה - ברכבת ישראל, העלייה לרכבת היא מכל הדלתות במקביל (תיקוף הכרטיס מתרחש בכניסה לתחנה עצמה) - ועכשיו ציינו בחדשות 2 שאחד מגורמי העיכוב שם הוא נוסעים שמנסים לעלות בעוד שנוסעים אחרים מנסים לרדת בלי סדר. לאפשר לישראלי הממוצע לעשות את זה גם באוטובוסים, עם דלת צרה שבקושי עובר שם אדם אחד במקביל - רק יחמיר את הבעיה הספציפית הזאת. אבל כמו שאמרתי - הבעיה העיקרית היא הנתיבים העמוסים - לא כמה זמן לוקח לאוטובוס לעזוב תחנה.
יסמין | 24.12.17
36.
ישראל כץ - בולדוזר. משרי התחבורה הטובים שהיו פה
ולראייה - האיש היה יכול לקבל תפקיד מפתח ובחר להישאר במשרד התחבורה, כי באמת איכפת לו. ישראל כץ הוא מלח הארץ, איש מעש, פרגמטי ובעל יכולות מוכחות, צמח מלמטה (ולא בן למשפחת אצולה). זה מה שאנחנו צריכים פה! אני בהחלט תומך בו לראשות הממשלה ביום שנתניהו יחליט לפרוש מהפוליטיקה. מאחל לך בריאות והצלחה!
דוד | 24.12.17
25.
לכץ יש הישגים
ההתעקשות על חידוש רכבת העמק והרכבת בכרמיאל הם הישגים שלו כי הוא נלחם בפקידי האוצר וניצח, גם תוכנית השמים הפתוחיםהיא הישג שלו. מנגד יש עליה בתאונות הדרכים בשנים האחרונות אמנם זה לא קשור רק למשרד התחבורה אלא גם למשטרה אבל זה כישלון . בסה"כ אפשר להגיד שהוא מועמד ראוי לראשות הממשלה
אלון | 24.12.17
17.
סע אתה פעם בתחבורה ציבורית, ואז תדבר
במקום שבזכות הנת"צים הגעה עם תחבורה ציבורית תהיה מהירה מאשר עם הרכב הפרטי, לאן שלא תסתכל (ולא מגובה ההליקופטר) הנסיעה ארוכה לפחות כפול, שלא לדבר על ההמתנות הארוכות. די עם בניית מחלפים, הכבישים החדשים הורסים את איכות החיים לכל מי שגר ליד, 100 מיליון לסבסוד התחבורה הציבורית בשנה זו בדיחה, מה היה רע ב-300 מיליון, למה לא לחשוב מחוץ לקופסה, לעשות את הנסיעות כל כך משתלמות שבאמת אנשים ירדו מהכבישים???
יפעת | 24.12.17
16.
אני בציפייה לאכזבה הקשה שתבוא עם הרכבת הקלה
כגודל הציפייה כך היא תתפוצץ לנו בפנים, אולי אז יתפכחו פה ויעשו רפורמה מקיפה בתחבורה הציבורית בגוש דן. ה"הפרטה" שנעשתה פה בעשור האחרון היא בדיחה, צריך להביא לפה מומחים ממדינות בהן תחבורה ציבורית עובדת היטב ולתת להם לתכנן לנו את הפתרון, כמובן לשפוך כספים ולסגור את הדלתות בפני הלוביסטים של שוק הרכב. אתה תהיה ראש ממשלה? 10 שנים שר תחבורה ואנחנו חיים יום יום באסון תחבורתי.
תחבורה ציבורית | 24.12.17
9.
כדי שניסע בתחבור ציבורית, צריך פתרון מדלת לדלת
המדינה לצערי עובדת בצורה של פתרונות נקודתיים ולא כוללים. איך אני יודע את זה? כי במרחק עשר דקות נסיעה מהבית שלי יש תחנת רכבת, אבל תדירות האוטובוסים לשם ובחזרה כלכך נמוכה ולא נוחה שכנראה לאף אחד לא אכפת. מבחינת המדינה שאני אעשה לעצמי טלפורטינג לתחנת רכבת ואופיע שם איכשהו או שאחזיק רכב ואעמוד בסוף בפקקים.
תקוע בפקקים | 24.12.17
3.
ש ק ר ן. ישראל כץ פשוט שקרן
יש מעט מאוד דרכים להפחית את כמות הפקקים בארץ באופן משמעותי תוך שנתיים. כולן כרוכות בחקיקה ואכיפה אגרסיביות שמטרתן להוריד מהכביש כמות מאסיבית של מכוניות ולשר ישראל כץ אין את הביצים אפילו לחשוב עליהן. ממשלת ישראל, לאורך שנים רבות, מזניחה את התחבורה הציבורית ומעודדת את ההגדלה של צי המכוניות הפרטיות בישראל. המניע לך הוא פשוט - תאוות בצע. כל מכונית חדשה שעולה על הכביש מניבה למשרד האוצר עשרות אלפי שקלים בעת המכירה ועוד יותר אח"כ במיסוי על דלק והוצאות שוטפות. אף אחד בממשלה ובמשרדי המדינה לא מבין שהפרה החולבת הזאת מניבה כסף מצד אחד ומוציאה הרבה יותר כסף מצד שני. העלויות למשק ממכוניות פרטיות עולות בהרבה על הרווחים - זמן עבודה אבוד בפקקים, מוות ופציעה מתאונות דרכים, מוות ומחלות מזיהום אוויר. כל אלה יוצאים מאותה קופה שהאוצר מזין במיסי הרכב, אבל הם יקרים מהם בהרבה. אבל לישראלי הממוצע הכי חשוב שיהיה לו ג'יפון חונה מלפני הבית וחובה שיהיה כמה שיותר חדש. השר כץ ימשיך למכור לקוראים לוקשים ולגזור סרטים בחנוכות של מחלפים והציבור ימשיך להיות מטומטם והציבור ימשיך לשלם.
אורי | 24.12.17
1.
שר התחבורה "והמודיעין" ישראל כץ : אנחנו כבר מחכים 9 שנים ! ואין כלום !
כדאי שכשר "המודיעין " תתעדכן, שמצב תאונות הדרכים, הפקקים, והתחבורה הציבורית במהלך כהונתך, לא רק שלא השתפרו, אלא הורעו בצורה משמעותית ! סיכוייך להיות ראש הממשלה הבא, בטלים בשישים לאור השמועות בנושאי החשדות בהן מעורבת רעייתך, והקשורים לתפקידך.
לוני  | 24.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת