אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה כץ: אני פועל לחיבור מסילות הברזל מסעודיה לחיפה

76 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
חלק מהמשפחה שלו עובדים אצלו במשרד
זה חתיכת קלומניק,,,,לא עשה כלום...מלא איחורים בפרויקטים שלא פותרים בעיות תחבורה,,, מלא פקקים במקומות קריטיים שלא מתייחסים אליהם שנים עשרות שנים, כמו לדוגמה: הכניסה לעיר נהריה מסכנים התושבים, כל יום בעיקר האבות חוזרים אחרי חמש וחצי ועומדים עם הרכב בפקק של 25 דק. וגם היציאות בבקרים ארוכות ושוחקות
ישראל | 07.01.18
73.
מיסטר כץ
במקום לבלבל את המוח על כל מיני פנטזיות ובעיקר על זו שלך להיות ראש ממשלה תעשה את תפקידך כשר התחבורה ותתמקד איך לשפר את מצב התחבורה במדינת ישראל תעלה לבד על רכב ותעשה טיול בכבישי המדינה ובעיקר בפקקים ואולי אז תבין במה צריך להתמקד ולא לקשקש על איראן ונמל בים כדי שיחשבו שאתה מבין במשהו ומתאים להיות ראש ממשלה
סמי | 07.01.18
70.
מציאות עכשיו
גם אם כל ההתרברבות של השר כץ נכונה ,הרי כל כולה נגזרת בהקטנה של התוכנית המקורית "המזרח התיכון החדש" של פרס ונעריו ובביצועו המיוחד של רה"מ יצחק רבין ז"ל שנרצח כידוע בידי יהודי. טוב שהימין מתחיל להבין ולבצע (מתי אגב סו"ס בניית האי מול עזה) את הנדרש במציאות שלנו היום במזה"ת של 2018 במקום את הזיות ה"אף שעל" של 48 וברית בין הבתרים של כ-1500? לפנ"ס.
ראי | 28.12.17
67.
השגי התחבורה בעיר בת-ים
העובדה שבעיר בת-ים תכננו את תוי הרכבת הקלה הקו האדום כתווי עילי בלי תגובה מצד העיריה ומחלקת ההנדסה שלה.וכל זה נעשה ברחובות הצרים והצפופים של העיר בת-ים.בלי ראש ובלי לחשוב על התשתיות הצרות והצפופות שכבר כיום מתקשות לקלוט את עומס התחבורה בעיר בת-ים.מה יהיה לאחר התוספות המסיביות של בנייה וציפוף העיר על ידי תוכניות התחדשות תמ''א למיניהן ומגדלי ענק.להיכן כל זה יתנקז? היות והרכבת תעבור בסמיכות כל כך קרובה לבתי התושבים יוכלו תושבי העיר לקפוץ ישר מחדרי המגורים שלהם לתוך הרכבת .ובכך יתר הצורך בתחנות הרכבת בעיר.השג עולמי ובינלאומי למתכננים ולעירית בת-ים. אז נא לא לזלזל בשר כ"ץ ובהנהלת העיר בת-ים.
ר.רוזנפלד | 27.12.17
62.
כל מה שאתה אומר לא מתקיים, או מתקיים עקום
כביש 1 עמוס ופקוק לירושלים בנמלים תהיה אבטלה וזה על הראש שלך תחבורה ציבורית צולעת אוטובוסים לא מגיעים בזמן או לא מגיעים בכלל אתה שקרן שכל היום עסוק בגאווה כמה כבישים נבנו וכמה גשרים. אתה מנותק מהנוסעים והנהגים. משרד התחבורה אחד המשרדים המושחתים שקיימים. רכבת צולעת הכל מוקלט הכל מתועד בקרוב נשלח לך הקלטות.
מצחיק אתה | 26.12.17
54.
תחנת אוטובוס לטל-אל,גליל מערבי
שר תחבורה יקר. לפני שאתה דואג לרכבת לסעודיה, תדאג שתהיה לנו תחנת אוטובוס ,לישוב טל-אל ,גליל מערבי, על כביש 70 לכיוון דרום. פניות אליך לא נענות. פניות לנתיבי ישראל לא נענות.היתה תחנה. היא הוסרה לרגל עבודות הרחבת הכביש. לאחר סיום העבודות, התחנה לא הוחזרה למקומה. זה גובל בשערוריה. איש לא מסייע ועוזר.
אביטל יד-שלום | 25.12.17
40.
מילים כמו חול... ואין מה לאכול
מנצל את תדמית השר שעושה... ובעצם פרט לכבישים שנבנים באיחור של עשרים שנה, כול השאר מתקדם בקצב צב. הרכבת פשוט לא רוצה להתרומם. כול המערך קורס כול שני וחמישי. תחבורה ציבורית לא קימת. ודיבורים על בניית האימפריה וחיסול אירן חיזבאלה ושו"ת ממשיכים כאילו הוא עסוק ממש בזה.
אחד העם | 25.12.17
21.
אכן באמת שר תחבורה שעושה מעשים! אבל...
לבנות מהר כאן ועכשיו, במיוחד שהשקל חזק ועם מאזן של 100 מליארד דולר בבנק ישראל. לא חוכמה. החוכמה היא לבנות איכותי וחכם. כדוגמת רכבות... כולן מחוץ לעיר. לוח זמנים לא מתואם. שלא לדבר על רכבת התחתית בתל אביב שחצי ממנה תהיה עילית באופן מטומטם! אז לבנות כמו סיני מהר זה כישלון. וביזבוז כספים
יותם | 25.12.17
19.
מי שמדבר על לגנוב קרדיט...!!
רכבת בין חיפה למפרץ זה לא אתה. זה האמריקאים. הם משלמים. הם מתכננים. הם מפקחים. הרחבת הנמל בחיפה זה גם פרוייקט שלהם. אתה קבלת כבוד בלהיות השר שמדבר על זה. לא יותר. מדובר על אינטרס גלובלי לקצר את דרך שינוע תובלה ימית במקום תעלת סואץ. השלב הבא זה הסינים בונים רכבת מאילת לאשדוד. וכמה שאתה גדול תנסה רק להפריע. אה, אולי בג״צ יעצור את זה אבל זו כבר זכותו. אם אתה רוצה להזכר בהיסטוריה, תתחיל לדבר כבר היום על הכפלת המסילה.
ליים | 25.12.17
7.
רק אידיוט משווה את אבו מאזן לקפטן של הטיטניק. זאת פגיעה בכבודו של הקפטן
הקפטן של הטיטניק טבע כי הקפטן יורד אחרון מהאוניה. מאחר ונשארו הרבה גברים על הטיטניק הוא ירד למצולות יחד אתם. אבו מאזן הוא טיפש ועקשן. אין מה להשוות אותו לקפטן של הטיטאניק. השוואה כזאת מעידה על טיפשותו של כץ.
מימי | 25.12.17
4.
משהו על רוחב הפסים
רוחב המסילה החיג'אזית הוא 105 סנטימטרים כשהיא מכונה "מסילה צרה", בניגוד לרוחב התקני של רוחב מסילת הברזל הח'יגאזית הוא 143.5 סנטימטרים, כשהמטרה היא הוזלת עלות פילוס הדרך וחומרים לבניית המסילה. היתרון של מסילה צרה הוא חיסכון רב בהוצאות, והחיסרון הוא הפחתה במהירות הנסיעה (מתוך ויקיפדיה). ידע אישי - מסילה זו מגיעה היום גם עד עקבה. כדי להתקשר עם מסילת העמק הישראלית צריך יהיה לסידורים הנדסיים יקרים (כפי שקיים היום בחיבור מסילת הברזל מרוסיה לפולין למשל). לא פשוט בכלל...
מהנדס | 25.12.17
3.
אי אפשר לקחת לשר את הקרדיט
לא האופוזיציה, לא מהקואליציה, ולא אף אחד אחר. השר כץ מציב מטרה, ובעיניים כמעט עצומות עם ידים קשורות מצליח להגיע אליה. התקופה שלו כשר התחבורה תרשם כפריחה הגדולה ביותר בתחום התחבורה , כבישים, נמלי, רכבות. אין עליו בעשיה. מקבל גיבוי מלמעלה....מראש הממשלה ואין מי שיכול לשים מקלות בגלגלים. לא ההסתדרות, לא ועדים ולא אף אחד אחר. שאפו גדול לך השר כץ!!!
צפוני | 25.12.17
2.
הפופוליסט מריח בחירות
איזה פופוליסט הבן אדם, מסעודיה לחיפה? אולי קודם שיהיה אפשר להגיע מחיפה לאילת? יודע מה אפילו אולי קודם כדאי שאפשר יהיה להגיע מחיפה לת"א בשבת? עזוב, לפחות שאפשר יהיה להגיע מחיפה לת"א בזמן סביר, בלי עיקובים מיותרים ומבלי להצתופף כמו סרדינים ברכבות עמוסות, שבעות בתדירות נמוכה מדי קדום, אחרי זה תטפל ביחסים עם המדינה שבה לפוצץ אישה באבנים זה עונש סביר...
C | 25.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת