אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יורדים מהפרק: צפי לצלילה במכירות השעונים החכמים

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
עדיין לא שעון חכם
אני מסתובב עם ג׳ישוק שקניתי ב 2005 והחלפתי אולי פעמיים בטריות והוא עדיין במצב טוב ומשמש אותי. יש פער משמעותי בשימוש התעסקות ובצורך משעון חכם. להטעין כל יום? שימצאו דרך שייטען מהמתח החשמלי בעור או מעשיית התעמלות או הטענה אלחוטית בתדר שאינו מזיק לאנשים. יורידו את צריכת החשמל משמעותית באמצעות מעבדים חסכוניים או שהעיבוד יתבצע בסמארטפון ולא בשעון. אז יהיה יותר רלוונטי. אבל זה יגיע ולאפל יש אורך נשימה גדול יותר מלאחרים.
משתמש בסיסי | 27.12.17
2.
יש סיבות אחרות לירידה במכירות
שעון חכם כמו כל מוצר אלקטרוני יש שוק. הבעיה שחברות משקיעות פחות ופתוח על המוצר. בשלוש השנים האחרונות יצאו לשוק רק מספר מאוד מצומצם של שעונים ממספר מצומצם של חברות וגם אז לא היתה קפיצה טכנולוגית רצינית. קחו לדוגמה את השעון של אפל. 3 דגמים יצאו ב4 שנים האחרונות. לדגם האחרון "סידרה 3" מפרט כמעט זהה לדגם הראשון הסידרה. הבעיה היא שאין תחרות, אין קפיצות טכנולוגיות שגורמות לאנשים לשדרג את מה שכבר יש להם ואין בכלל פירסום למוצר. התוצאה: אנשים שקנו שעון עדיין עונדים אותו ולא מרגישים צורך לשדרג.
אורי | 27.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת