אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן רכב: סובארו XV - מניפה גלגלים, מזלזלת בשטח ועוברת הכל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
צריכת שמן החלפת גלגלים
צריכת השמן פסיכית. לדברי היבואן כל 7000 לשים ליטר זה סביר לגמרי. לפי הוראת יצרן כל פעם שצריך להחליף צמיג, צריך להחליף את כל הארבעה צמיגים נזק של 2500-3000 שח. מסוג הדברים שלא מספרים לך. מנוע 1600 לרכב כזה כבד זה באמת מעט מידי. לכו על הדגם 2000 מצד שני העבירות בשטח באמת מפתיעה לטובה.
יוסי | 10.01.20
13.
1.6 מנוע חלשלוש
הרכב בנויי טוב ונוח אבל מנוע 1.6 ממש לא מתאים לרכב ,הוא כבד ב200 קילו מספורטאז בגלל המערכת 4על 4 וכל הזמן צריך ללחוץ בכוח על הגז כדי להתקדם בקצב של כולם..שלא לדבר על עקיפות בכביש דו סיטרי..רועש בנסיעה בגלל התיבה ומנוע שחייב סלד גבוהה כדי לזוז בקיצור רק לאוהבי 4 על 4 שחיים על שטח ברשותי 1.6 מודל 2017.
יוסי | 20.01.18
9.
כמה הערות כבעל סובארו XV מנוע 2 ליטר
ראשית הגיר הרציף - לא רשום במפורש, אבל כדי לקבל את מערכת הבטיחות אייסייט חייבים לבחור בגיר רציף (הרכב מאיץ ובולם בעצמו, מתקן סטייה מנתיב, מזהה מכשולים בשטח המת ומאחור). המערכת הזו מדהימה ואל תוותרו עליה. למעשה זו אחת הסיבות העיקריות בגללן בחרתי ברכב הזה. המנוע די צנוע (מדובר על מנוע 2 ליטר), אבל מספיק כדי לנסוע בשטח ובכבישים ורושם צריכת דלק די מרשימה לרכב שטח עם הנעת 4X4 - של 15 קילומטר לליטר בכביש מהיר. צריכת שמן בעיה ידועה, אבל זה כנראה עניין של מזל, ושימוש נכון במנוע (כולל הקפדה על הרצה לפי ההוראות). אצלי בינתיים אין שום צריכת שמן. איכות הנסיעה היא בסדר - לא רך אבל גם לא כל כך קשוח כמו שחושבים. ככל שהרכב עמוס יותר בנוסעים ומטען איכות הנסיעה משתפרת. עוד חסרונות שכדאי לדעת הם תא מטען קטן ובאגים במערכת הבידור המקורית.
קלינקה | 02.01.18
6.
יש גם XV עם 156 כ"ס ועם מערכת הבטיחות האקטיבית אייסייט והיא מעולה
מלבד דגם ה- 1.6 ליטר עם אייסייט שצריך סבלנות לטפס בהרים אבל יש לו שלדה מעולה וחזקה גם בתאונה, יש גם XV עם 156 כ"ס ועם מערכת הבטיחות האקטיבית אייסייט והיא מעולה! יש לה את כל התכונות הטובות של השילדה, הנעת 4X4 אמיתית של סובארו, ולא פוזה 2X4 של מתחרים רבים. היא עוצרת מעצמה כאשר מזהה מכשול מקדימה וגם בנסיעה לאחור. יש לה פנסי לד העוקבים אחרי הסיבוב ומאירים לכוון שאליו מסתובבים, הפועלים באור גבוה כל הזמן , אבל מעמעמת אוטומטית כשיש מכונית ממול , או מלפנים. יש במשפחה פורסטר 2 ליטר טורבו ומנסיון אישי, הוא לא אוכל שמן, אפילו לא טיפה. אגב, ה- XV בשמה האמריקאי CROSSTREK והיא דומה מאוד ל- XV שני ליטר הישראלית עם מערכת האייסייט, נבחרה כג'יפון הטוב ביותר בקבוצה ע"י עיתון הצרכנים האמריקאי הנחשב קונסיומר ריפורטס שכתב שהיא "בכתפיים וראש מעל כל המתחרים" . אני לא עובד עבור חברת סובארו והקשר היחיד שלי איתה הוא שישבתי ב- XV החדשה וגם קנינו אחת כזאת עם מנוע 156 כ"ס ומערכת הבטיחות האייסייט. אני מציע לאלו שפוסלים מבלי לבדוק, לנסות. אולי הם יהיו מוכנים לשלם עוד 6000 עד 8000 ש"ח כדי להגן על חיי המשפחה שלהם.
נחום | 02.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת