אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמה באמת שווה לתת חסות למכבי ת"א בכדורסל?

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
הספונסרים רואים את זה אחרת ומעדיפים רשתות חברתיות
אני עוסק בתחום הזה מהצד של הקבוצה והטענה העיקרית היא כי השקעה של סכום החסות בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם מניבה להם הרבה יותר לקוחות. מכיוון שבספורט אין "לידים" שיצביעו שהצופה אכן הגיע לעסק בעקבות החשיפה הזו אז יש כאן בעיה.
ערן | 02.01.18
1.
נכון ומעניין מאוד, אבל יש לקחת בחשבון שמפרסמים רבים
מעדיפים לא להיקשר לספורט הישראלי בגלל האלימות ואין תרבות הספורט, כלומר החיבור לערכים והקהילה שעליו דיברת בהקשר חו"ל, אכן תקף רק לחו"ל, והסכמי החסות בארץ אכן נעשים הרבה פעמים בגלל היכרות אישית של בעלי הקבוצה וכדומה. וזה לא תמיד היה ככה, פעם הספורט היה פלטפורמת פרסום טובה מהיום, אני זוכר שבתור ילד החברות המובילות במשק הופיעו על החולצות, ויזה, סלקום, ישראכרט, פלא=פון, ברגר קינג, שטראוס ותנובה.
סלי סבג | 02.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת