30. הם יותר מיותרים מאשר בשימוש. באל על מחפשים דרך להעלים את הנוסעים גם לי נדמה שיותר אנשים לא משתמשים במסכים מאשר אלו שמשתמשים. יש סתירה וחוסר דיוק בעניין צמצום המשובים כדי להפחית משקל: לא נכון, כי צמצום מושבים וצמצום מירוח בין המשובים נעשה כדי להכניס עוד מושבים, ואז יותר עוד משקל של נוןסע, כבודה והמושב עצמו. אבל אם המגמה לצמצם הכל כדי להוזיל - בואו נראה אם גם המחירים ירדו. כי היום מטוס הוא כמו אוטובוס - להגיע מנקודה לנקודה וזהו. לא מחפשים חוויית טיסה ולא שרות - רק מחיר זול וחברה אמינה ובטוחה ככל האפשר. רק שבחברה המקומית שלנו כל הזמן מצמצמים, רוכשים דגמים חדשים אחרי שנים שהם כבר בשרות בחברות אחרות, ונדמה לי שכל הזמן הם מחפשים איך להעלים את הנוסעים ורק לקחת מהם עוד כסף בלי שיפור שרות. איש אחד | 04.01.18 (ל"ת)
29. ל-26. השאלה היא מה עלויות התחזוקה והפחת לאורך זמן. בניגוד למסך, צורת השימוש בטאבלט נוטה הרבה יותר לשחיקה, חבלה, גניבה, השקעת כוח אדם וכו'... *בייחוד* ברכוש שלא שייך לך. טאבלט 10 אינץ' ב100 דולר זה גם טאבלט זול. מחר תתפוצץ לו הסוללה ואז מה תעשה? גם לי במבט ראשון זה נראה כמו הפיתרון המתבקש- אבל אם משלמים 300$ ליחידה (10 אינץ' סביר), צריך לבדוק את המספרים. תלוי | 03.01.18 (ל"ת)
27. לא יותר פשוט לחלק טאבלטים כמו שמחלקים אוזניות? טאבלט 10 אינצ' עולה פחות מ100 דולר. הוא יכול להיות מוגדר לרשת פנימית נעולה בלבד ומי שאין לו יוכל לקבלו בהשאלה. הרבה יותר פשוט ויעיל מציוד עתיר תחזוקה ב10 אלפים דולר ליחידה michael | 03.01.18 (ל"ת)
22. מערכת מדייה באל על עבדתי בחברה אין צורך במערכת מדייה ומסכים בגב המושב טעות היסטורית של הנהלת החברה ביזבוז בכוח עבודה לתיקון התקלות לאחר טיסה חלקי חילוף לא זמינים .נוסעים מויטים בטיסות ארוכות משתמשים בהם הרוב ישנים בקיצור מערכת יקרה לתחזוקה וכך נותן אפשרות לנצל כח האדם לתחזוקה אחרת במטוסים ההנהלה אטומה לא מבינים תחזוקה של המטוס.עסוקים לסדר גובים וניהול מחוץ לחברה ואנשים שמחזיקים תואר 1.או 2 ואין להם מוסג לנהל עןבדים או לא מבינים מה זה מטוס.. חיים | 02.01.18 (ל"ת)
21. In ELAL they are so behind that they have skipped the personal screens :) In ELAL, in flights to Europe (Switzerland) they have such old planes with one central screen, so they can now say that they are ahead of the trend...pchhh Boaz | 02.01.18 (ל"ת)
16. ל-7. אוקיי, צודק, לא לקחתי בחשבון רגולציות ותקני בטיחות אבל לא ברור לי: א. למה המסכים צרכים להיות חלק מהכיסא? למה לא לעשות כמו עם ז'ורנלים של פעם ולשים פיסות בד שיחזיקו אותם (במקרה חירום להורות להוציא את המסכים)? ב. אתה יודע במקרה אילו תקני בטיחות ולאילו מקרים? למעט התרסקות מטוס (שבהם אני בספק שזו תהיה הבעיה העיקרית ובכלל היום כבר כמעט ואין במערב התרסקויות כאלו) כל/הרבה מהטאבלטים הסיניים ב50$ יכולים לעמוד בזעזועים ומכות. יש טאבלטים שמיועדים לשטח עם גומי וזכוכית מחוסמת אז גם הם כבר עולים 200-300$ במחיר קמעונאי. 2 | 02.01.18 (ל"ת)
15. צריך להבין שבתוך ארה"ב יש מונופולים של 3-4 חברות. כך שהן יכולות להוריד את האיכות בכלל. אין למי לפנות במקום. הממשל האמריקאי המושחת ( רפובליקני) תמיד יתמוך בהם. כמו שאגד תוריד 10 מושבים באוטובוס כדי להוריד במשקל, מה תעשו?! שנה טובה. אביב המבין | 02.01.18 (ל"ת)
11. צריכת הספק בדבר אחד אני בטוח שהחברות לא מוכנות לכך שכל הנוסעים יטעינו את המכשירים שלהם במיוחד בטיסות הארוכות... מהנדס | 02.01.18 (ל"ת)
10. ל-2 לך על זה אבל קודם תצטרך להעביר את המסכים מבחנים והסמכות וביטוחים של תעשיית התעופה בכל העולם. המסכים יצטרכו לעמוד במבחנים של בטיחות, הרי הם חלק מכיסא שהוא מתקן בטיחות. ואם יש תאונה, המסך לא צריך להידלק ולא להפוך למפגע. מישקפופר | 02.01.18 (ל"ת)
9. ל1- הסטרימינג יתחיל בחינם, ואז יגבו ממך פר מגה בייט. במטוס אתה קהל שבוי. עד היום בחצי מהמטוסים לפחות אין אפילו WiFi, וכשיש לוקחים ממך תוספת על השימוש. מה אתה חושב שיקרה כשיקחו את המסכים הדפוקים לצפיה? מי שנוסע בטיסות לואו קוסט גם ככה דל אצמעים ולא בהכרח יביא טאבלט. בהתחלה הם לא יקחו כסף, אולי אפילו יחלקו איי פאדים או משהו בטיסות, ושנתיים אחרי יגבו ממך פר מגה בייט וזה יהיה יקר. שיהיה בהצלחה. לא מבין איך "התחרות הגוברת" מביאה לכך שטיסה נהייתה גיהנום (מושבים צפופים, אין בידור או אוכל, שלא לדבר על הנוסעים- ביחוד הישראלים). דגכדכ | 02.01.18 (ל"ת)
8. המצב מחמיר כנראה שרק חרם טיסות יעצור זאת ובקרוב חור במושב בכדי שלא תקומו לשרותים ובמקום תאים אלו יתקינו כיסאות. ובעתיד יקפיאו את הנוסעים ויעמיסו אותם בשכבות ויפשירו כאשר יגיעו ליעד. כבר היום אין מסכים ברוב הטיסות מאירופה לישראל ובטיסות הפנימיות באירופה ובארהב טיסה בתנאי כלא | 02.01.18 (ל"ת)
7. מה הבעיה להציע טאבלט למי שאין לו אפשר לקנות טאבלטים לכל המטוס במחיר של מסך אחד יואב | 02.01.18 (ל"ת)
6. מוכן בשמחה לוותר על המסך בתמורה לשקע טעינה תנו לי שקע טעינה 220V ללפטופ ו5V USB לסמארטפון ואני מרוצה עד הגג. טס הרבה | 02.01.18 (ל"ת)
4. הסרת המסכים היא חרב פיפיות עבור חברות הטמבלויזיה מעסיקה את הנוסעים וילדיהם למושבים במטוס. כשהנוסעים יתחילו לשוטט באפס מעשה ברחבי המטוס (והילדים להשתולל) - ויותר מכך ... השעמום והצפיפות יתחילו לגרום להם לריב אחד עם השני ... אז יחזרו מסכי הטלויזיה. הלקוח הטיפוסי במטוס חייב בטן מלאה וסיגנל אלקטרומגנטי (גירוי) להרדמת המוח במהלך הטיסה. אמיר | 02.01.18 (ל"ת)
2. 10 אלף דולר למושב? איך? מישהו שם גוזר קופונים? ב-15/10 אלף אני יכול לארגן להם 100 מסכים עם מערכת סטרימינג מרכזית. מה?! | 02.01.18 (ל"ת)
1. מעולה. אני מזמן לא משתמת במסכים האלן - הכי טוב טאבלט / טלפון / לפטופ טבלט ממוצע היום יכול להחזיק 10 שעות שימוש רצופות מה שלמעשה מכסה טיסה לכל מקום בעולם. וזה עוד לפני שדיברנו על שקעי טעינה שיש בהמון מטוסים. אני נהנה לשמוע את המוסיקה שלי ואת הסרטים והסדרות שאני שומר אופליין בנטפליקס ויש לי מכשיר שלי באיכות גבוה בלי הפתעות. מבחינתי אפשר להוריד את המסכים ועם מוסיפים תוכן בסטרימינג ... מה טוב. מ | 02.01.18 (ל"ת)
עוד קצת חיסכון: חברות התעופה מעלימות את המסכים האישיים מהמטוסים
30 תגובות לכתיבת תגובה