אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הגשר על נהר וואי וואי וואי: כך הפך הגשר הארוך בעולם, בין סין להונג קונג, לפיאסקו

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
מי שמכיר מקרוב,לא יקנה אפילו אופניים מסיני, אני חייה 50 שנה על יד סינים.
בהרבה מובנים הם דומים לנו , אומת הישראבלוף , עושים במדינה פרוייקטים בלי להבין ממש לעומק עם מי יש לכם עסק . תמיד ההוצאות יתנפחו , חיי פועלים אינם שווים פרוטה , ואינך יודע אם הגשר לא ייפול לך על הראש .
וירג׳יניה מסיאטל | 06.01.18
17.
אני בטוח שגם שם כחלון מחייך ומחלק למקורבים שישמרו לו לפרישה
כחלון מנסה בשנה האחרונה להשיג גם נתח בשחיתות פשוט כל העיתונאים עסוקים בביבי וביטן שבאמת איבדו בושה בעוד כחלון עם חייוך של חולדה גונב כמו דוב נמלים עם כאילו "חוקי מיסוי וחברה" ורק שתדעו כרגע הוא פותח בחלוקת רשיונות למכללות מקצועיות שמקורביו מקבלים את הגובים והשלל מכספי הציבור האדיש
שם עין על כחלון | 06.01.18
16.
הכתבה מריחה מפייק ניוז
איחור של שנה בפרויקט הנדסי כזה זה הישג מעולה. גם העובדה שישנם מתנגדים זה משהו סטנדרטי בפרויקטים כאלה. תראו כמה התנגדויות יש בישראל כשמוישה זוכמיר מנסה לסגור מרפסת. סביר להניח שגם בהונג קונג יהיו כאלה שיתנגדו. כל זה לא אומר שהפרויקט נכשל או שהוא לא טוב.
הילרי | 05.01.18
11.
לא אוהב סינים
אני גר בוונקובר, שכידוע הופכת ליותר ויותר סינית מיום ליום. במסגרת עבודתי, פוגש אותם יום יום ומכיר מקרוב. מההתבוננות עליהם למדתי כמה דברים (בהכללה): ה -show off הוא אחד מעמודי התווך בתרבותם. הכסף חשוב להם יותר מהרבה דברים, ויעשו הכל כדי למקסם את כמותו, אפילו אם זה מתנגש עם החוק. החוק הוא המלצה. (מילים מכובסות לשחיתות.) המושג התחשבות באחר או בכלל לא קיים אצלם בלקסיקון. הם מעתיקים מעולים אבל עלובים במחשבה והמצאה של דברים חדשים. ויש עוד אבל הנקודה ברורה. בקיצור, לא מתלהב מהם, ובשנים האחרונות אפילו לא אוהב אותם. אגב, גם הסינים שנולדו בקנדה מאד לא אוהבים את המהגרים החדשים. הם אומרים שלא אוהבים את התרבות וההתנהגות הגסה שלהם.
מזחשוב | 05.01.18
4.
הכשלים קשורים לפוליטיקה פנימית
הכשלים קשורים לפוליטיקה הפנימית ומעורבות יתר של גורמי ממשל. בנוסף יש כשל רגולוטורי בין שלושת המדינות למשל כיווני הנסיעה, שינוי נתיבי נסיעה. הפרויקט הוא פרויקט חשוב. מדינת ישראל עומדת מול שורה של אתגרים כמו גדילה של האוכלוסיה בתוכה בעתיד ניתן יהיה לתכנן ערים מלאכותיות כהרחבת שטח גאוגרפי. לאחרונה עלה הרעיון לשדה תעופה על הים ויש את הרעיון לאי מלאכותי בין רצועת עזה כמעבר ימי מפוקח שהעלה השר ישראל כ״ץ
א  | 05.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת