אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

50% מהמבוטחים מחזיקים ביטוחים כפולים ומיותרים

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
מקור הרעה בישירים
נפגשתי עם זוג מבוגר בגיל פנסיה, עדיין עובדים. היו להם פוליסות מיותרות של ביטוחי ריסק ותאונות אישיות ב-2,000 ₪ לחודש, הכל מהישירים. ממש יכולתי לעקוב אחרי האלוגריתם שמעודד להתקשר כל 3 חודשים ולהוסיף עוד כיסוי מיותר. מכרו לאישה כיסוי לחדר כושר, ולבעל (בן 70) כיסוי ריסק ב-300 ₪ לחודש. העפתי הכל, וסייעתי להם בעמידה מול האיומים הנדנוד של מוקד השימור בביטוח ישיר. כפי שאמרו לפני, צריך לאסור כליל מכירה טלפונית והבעיה תיפתר מאליה.
עוד סוכן | 04.01.18
12.
סלינגר, מה את עיוורת?
לא ברור לך שכל המוקדנים והישירים הם אלה שמוכרים פוליסות כפולות ללא התחשבות אמיתית בצרכי הלקוח? לא ברור שרק בעל רישיון סוכן/יועץ יכול לתת ללקוח מעטפת עם בחינת הצרכים האישיים של התא המשפחתי? לא ברור למה לא מפסיקים את פעילות המוקדנים שכל היום מתקשרים להציע עוד ועוד ביטוחים
עדי | 03.01.18
8.
אסור לקנות ביטוח בטלפון- נוגד את ההיגיון
איך נותנים לאנשי מכירות ללא הכשרה בכלל את האופציה לפנות/ למכור ביטוח ? כשהבסיס עקום... למה הם מצפים? מדינת חלם.. ולאנשים שרוכשים בטלפון אתם עד כדי כך תמימים?? שללא ידיעת המצב הביטוחי המלא שלכם אותו מוכרן מנסה לדחוף עוד איזה כיסוי.. בקיצור רק איש מקצוע בעל רישיון, לא מוטה חברת ביטוח מסויימת רק ככה רוכשים!!
איתי | 03.01.18
4.
המפקחת ב דיסוננס
מצד אחד היא לא אוהבת סוכנים ! מצד שני היא מחזקת מכירה דגטלית טלפונית .... סוכנים שעובדים עם מוקדים מוצאים שם רע לכל שאר הסוכנים שעובדים ישר , חברות הישירות תוקפות את הלקוחות בלי שום פיקוח ! הגיע הזמן שתבדוק את ביטוח ישיר ( אלה עם כן היא מתחננת למנכ״ל אותם עוד שנה) ותבדוק כמה תאונות אישיות הם מכרו לאנשים וכמה כפילויות , שמגיעים אלי עם 2-3 פוליסות בביטוח ישיר החוצפנים האלה גם לא נותנים לבטל בקלות , אבל מה פתאום שהמפקחת מוריד על הישירים רגולציה ! הרי הם הבאים בתור שישלמו לה משכורת כמו הסגנית
רפי | 03.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת