7. לבטל את המב המטורף הזה אין בכתבה איזכור לרכבים ישנים הנוסעים לצרכי עבודה. מה קורה לרכב ישן? מחשבים את שווי הרכב לפי ערכו כחדש? ישראלי מנוסה | 08.01.18 (ל"ת)
5. כלי עבודה באמת יש תפקידים בשוק שמצריכים רכב עבודה ובזה אין ספק. תשלום המס הזה הוא באמת לא הוגן ולא מייצג את השוק באמת הרכב ניתן לעבודה נטו, זה לא כמו בהייטק שהם לוקחים רכבים מעבירים אותו לאישה ובאים בהסעה פה מדובר על אנשי מכירות,אנשי שירות, תחזוקה ועוד שהרכב עבורם הוא כלי לכול דבר תארו לכם שהיו מחייבים פקידים בבנק על שימוש במחשב נייד , בטענה שזה משמש אותם לקרוא אקטואליה או סתם לגלוש בפייסבוק בשעת עבודה. תאמינו לי בתור מנהל מכירות שרץ כול היום מפגישה לפגישה בשבילי בסוף היום להקפיץ את הילד לחוג או לחבר זה עונש. שלום | 07.01.18 (ל"ת)
4. ל-1, היום הרבה חברות מגבילות את כמות הנסועה או שימוש בדלק אז תבדוק את עצמך לפני שאתה פולט שטויות. בתחילת שנות ה-2000 באמת היה הכל חופשי בגלל בועת ההיי-טק, היום זה כבר ממש לא ככה. שמוליק | 07.01.18 (ל"ת)
3. תגובה ל 1: כל מי שגר במרחק ממקום העבודה חייב לקחת רכב מהעבודה - אחרת יפשוט רגל על הנסיעות. הסטיגמה הזאת ש "בעלי רכב צמוד נוסעים בלי לספור" היא מלפני 10 שנים וכבר מזמן לא נכונה. להחזיק רכב צמוד רק בשביל נסיעות פנאי - יקר ולא משתלם (מורידים על זה כסף מהמשכורת, הידעת?) טט | 06.01.18 (ל"ת)
2. שטויות יש לי רכב עבודה וגם להרבה מחברי. שאני חוזר הביתה אחרי שטחנתי את כבישי ישראל הדבר האחרון שבא לי זה לנסוע עוד ברכב. כמו כן טיול לגולן פעם בשלושה חודשים ממש לא נחשב לבזבוז. 95% מהנסיעות שלי זה עבודה א | 04.01.18 (ל"ת)
המעסיקים דורשים: הפחתת המס על רכב צמוד ל־1.8%
8 תגובות לכתיבת תגובה