אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האתגר השנתי שלקח צוקרברג על עצמו: לרפא את פייסבוק

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
הפלטפורמה מיצתה את עצמה - נקודה !
הגולשים הרגילים תורמים הרבה פחות תוכן (אם בכלל) , רוב התוכן מגיע מבעלי עניין כמו מפרסמים סמויים או גופים שמפיצים תוכן פוליטי. בקיצור כולם מחכים לאלטרנטיבה ראויה, כשהיא תגיע המעבר יהיה חד ומהיר, את זה החבר'ה בפייסבוק יודעים יפה מאוד.
ירון גיל | 05.01.18
3.
השיטחיות והניצול העסקי הם המאפיין העיקרי.
כשל לוגי בהתנהלות הבסיסית של הפלטפורמה. ככל שיש יותר עוקבים ומקושרים והחשבון יותר פעיל כמויות המידע לא מאפשרות לקרוא אותו או להפנים אותו. מי שמשתמש בו לעסקים סופר כמה תגובות וכו' גם הפרטיים כבר בקושי מתייחסים לתוכן התגובות לפרסומים אלא לכמות התגובות. כאילו יש סתירה אבל המגיבים בד"כ מגיבים משיקולים של ניתן לייק/נקבל לייק או להראות איכפתיות כלומר יש יותר התחשבנות מאשר התייחסות לתוכן עצמו. אם יש לך חברים, חברים לעבודה, משפחה רחוקה, משפחה קרובה, לימודים וכו' אין אפשרות לעקוב אחרי הכל עם התייחסות אמיתית. כמה שאתה יותר "מצליח" חברתית אתה הופך לשטחי ורדוד. כשל לוגי מהותי.
תוכן רדוד | 05.01.18
2.
הבעיה אינה שפייסבוק אינה רוצה להשתפר
אלא שזה המין האנושי. ככל שמתרבים האנשים שמצטרפים לפייסבוק כך מתרבים הרבה עוד יותר המופרעים. בהחלט ייתכן שהאנשים הסבירים, שהם רוב המשתמשים, יתייאשו ויחפשו אתר אחר. לזמן קצר האתר הזה יצליח עד שיעברו המופרעים גם הם לאתר הזה.
טיוזדיי | 04.01.18
1.
למה היה חייב לדחוף ציניות?
עד כה כל מה שהוא הציב לעצמו, עמד ביעד. אז אוקי, לפייסבוק היתה שנה חרא מבחינת יח"צ - אז מה הוא היה אמור לעשות? לשתוק? לא להתייחס? הנה בא מנכ"ל שנושא באחריות הכבדה של 2 מליארד משתמשים ומצהיר בריש גלי שהוא בא לתקן והתגובה של הכתב? "שטויות, חרטא ברטה, הוא בחיים לא יצליח". הבן אדם הקים קשת חברתית של 2 מליארד משתמשים...נראה לי שהוא קצת יודע איך להציב יעדים ולהגיע אליהם. אני מחכה לראות את הטור בעוד שנה של ניצן סדן מסיר את הכובע על המאמצים הגדולים שיילקחו השנה בעניין הזה.
ASD | 04.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת