אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוצאתם דיבה בפייסבוק? תתכוננו לשלם ביוקר

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
צריך למצוא שמאפשר לאנשים להעביר ביקורת מבלי שזה ישמש לחיסול של עסקים. הצעה בפנים
אני חושב שצריך למצוא פלטפורמה שבה אם מבקרים בעל עסק אז הוא יכול להגיב ולהתייחס לטענות נגדו אחרת זה בהחלט לשון הרע וברור שיכול להיות לפוסט השפעה עצומה לפעמים גם יותר מעיתון ולכן זה בכלל לא רלוונטי אם זה עיתון או לא בקביעת גודל הפיצוי. והמידתיות של הפיצוי אינה קשורה ליכולה של הנתבעת אלא לנזק של התובע כפי שהשופט מצליח להעריך.
אורן  | 14.03.18
35.
פיצוי לפיצרייה בסכום השווה לרווח ממכירה של כ- 1,000 פיצות איננו מידתי
פיצוי מידתי אמור לשקף את הנזק הממוני שייגרם לאדם שנפגע כתוצאה מלשון הרע. פיצוי לפיצרייה בסכום של 15,000 ש"ח השווה לרווח שהפיצרייה עשויה להפיק ממכירה של כ- 1,000 פיצות איננו מידתי וחוטא למטרת החוק וכל זאת כאשר הפיצרייה לא הוכיחה שנגרם לה נזק כספי כתוצאה מהפרסום.
אחד העם  | 08.01.18
23.
אז איך אנשים יתריעו בפני שירות לקוי של עסק או נוכלים ?
אני חושבת שזה ממש מוגזם ולא סתם קוראים לזה "תביעת השתקה" זו סכנה לדמוקרטיה, מכיוון שדמוקרטיה מאפשרת חופש הבעת דעה ברור שאף בן אדם לא לוקח יותר מדי ברצינות מה שכותבים ברשת פייסבוק או בטוקבק וזה פעמים רבות מקום להוצאת קיטור וחבל שתביעות כאלה יצרו משטר של פחד והשתקה יש אכן הבדל בין חומר פרסומי כמו עיתון לבין סתם אנשים שמביעים את דעתם משירות לקוי של עסק או מבעל מקצוע שעבד עליהם וברח להם
אחת משם וכאן | 07.01.18
18.
ל-3: כנראה לא הבנת את הכתבה וישר רצת לכתוב טוקבק
היא לא כתבה "אכלתי ולא היה טעים". היא התחילה להכפיש את פיצרייה אחרי שלא הצליחה להוציא מבעל העסק פיצוי (מסתבר שהיה לגברת כל כך לא טעים שהיא הייתה חייבת לקבל עוד פיצה כפיצוי על עוגמת נפש) ועל זה היא חטפה. בנוגע לנזק החוק מאפשר פיצוי של עד 15 אלף שקל ללא הוכחת נזק. מאחר ומדובר בפיצריה נידחית באזור נידח איפה שכולם מכירים את כולם ביקורת כזאת יכולה לפגוע קשה בעסק. דרך אגב, תן לי לגלות לך סוד: אמאזון,איביי ורבים אחרים מוחקים ביקורות מכפישות. בנוסף, הם לא אהובים לפרסם ביקורות שליליות של אנשים שלא רכשו את המוצר קרי Verified Purchase. כן, ממש ככה.
נו באמת...  | 07.01.18
15.
מאוד פשוט..תכתבו ביקורת עובדתית ולא ערסוואתית והכל יהיה בסדר
שליח איחר בככה וככה דקות הפיצה נראתה ככה וככה - צלמו והוסיפו צילום/ שימרו צילום. אתם מעוצבנים בשעת מעשה? .תקליטו שליח תעדו זמן ותשמרו בצד תמיד. אין צורך לקלל ולהשפיל וכו ..ומי שעושה את זה בכתב ? מגיע לו שיקבל כזה סכום כתביעת דיבה .
למלם | 07.01.18
13.
גם לבעלי עסקים יש את הזכות להגן על עצמם מהלקוחות
הגברת לא אהבה את הפיצה, זכותה. זכותה המלאה גם לדבר עם הבעלים וזכותה לדרוש פיצוי. בעלי של עסקים קטנים רבים המונים 400,000 עוסקים לא יכולים להגן על עצמם מכל דבר שמפורסם נגדם בחוצות העיר. אם דיבר הלקוח אמת ודבק בה זכותו אולם אם גוזמאי, מניפולטור שכל מטרתו להפעיל לחץ ונקם ראו כי בית המשפט ישים לכך קו ברור מה מותר ומה חורג מהמותר. גם באינטרנט יש צורך בגבולות.
יוסי  | 07.01.18
10.
צריך לעשות סינון יותר טוב לשופטי שלום
כבר שמעתי על הרבה פסיקות הזויות של שופטי שלום, כולל אחת בתביעה שאני הגשתי. נכון שאפשר להמשיך למחוזי, אבל זה כבר תהליך שעולה הרבה כסף וזמן ורוב האנשים לא יעשו זאת (במיוחד אחרי הניסיון עם בית משפט השלום שלקח שנה והרבה עצבים). הדבר גורם למיאוס אצל הציבור במערכת המשפט ולחוסר אמון בה. צריך לעשות סינון טוב יותר של שופטי שלום.
רועי | 07.01.18
8.
יש בעיה אמיתית של חוסר הבנה של שופטים
בעיקר בשל גילם, הם לא מבינים את התרבות של הרשת, והעולם המשתנה בעיקבות הטכנולוגיה, ומחילים חוקים על מקרים לא רלוונטים. זה דומה לפסיקה נגד הפרסומות של "שוקה" ש שלא צריך יותר סוכני ביטוח (והאינטרנט מציע אלטרטיבה, כך שזו טענה בהחלט לגיטימית) והשופטים קבעו שזה הוצאת דיבה.
יוסי | 07.01.18
3.
אני מניח לפיכך שאוטוטו יוגשו אלפי תביעות נגד מבקרי אוכל
ושגיא כהן בראשם. שופט עלוב, שלא לומר אידיוט. אכלתי, לא טעים לי, נהלתי דין ודברים עם הבעלים שלא עלה יפה, אני כותב לאחרים את תלאותיי שיזהרו ולא יחזרו על הטעות שלי על משקל "איזהו חכם? הלומד מניסיונם שם אחרים". בא האידיוט התורן וקובע שמדובר בדיבה. השלב הבא, סגירה של כל אתרי הביקורת, או אתרים שמציעים ביקורת צרכנים, כולם. גם אמאזון ואיביי. איך טמבל כזה עלה על כס השיפוט? ולא דיברתי בכלל על מידתיות, קרי: איזה נזק באמת נגרם לפיצירייה נידחת באזור נידח מכך שלקוחה אחת פרסמה את חוויותיה השליליות והפוסט האמור נצפה, ב"אומדנה מתונה", לא יותר מ-50 פעמים?
"שופט" מגוחך | 07.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת