אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רבע מטיסות אל על מאחרות; החברות היפניות - המדייקות ביותר

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
הנוסע הישראלי
הנוסע הישראלי הטיפוסי מאחר כרוני. בדיוק כפי שהוא נהג גרוע בכביש. כשיתחילו לסגור לו דלתות בפרצוף ולא ימתינו לכל זבת חוטם שתואיל בטובה לרוץ מהדיוטי פרי - אל על תמוקם ראשונה בשיעור דיוק. החברה מתחשבת יתר על המידה בנוסעיה המאחרים והערסים המתפרעים. בכל חברה אחרת לא היו מעזים לנהוג כך.
ג | 11.01.18
24.
אישה מוכה
לאחר אין ספור פעמים שטסתי אל על בגלל ציונות ביטחון לויאליות לחברה כחול לבן אני חייב להגיד שזו כמו אישה מוכה שתמיד חוזרת לבעל המתעלל שלה . זו פעם אחרונה שאני טס אל על דפקו לי ולחבר את הטיול לתאילנד איחור של שלןש דעות בהמראה ואז כדור שלג של איחור לקונקשנים ועד איבוד המזוודות שלנו סיוט של חברה יקרנים שירות ירוד מטוסים ישנים וצפופים
שי | 10.01.18
21.
המדד הזה לא אמין
המדד לא אמין היות ואינו מנורמל. עבור חברות התעופה צריך לנרמל לפי שדות התעופה (ולהיפך). דוגמא: שדה התעופה באוסקה מתוקתק ברמות על (טסתי משם כמה פעמים). ככל שחברה טסה לשם יותר כך זה ישפיע על ביצועיה (ולכן מעלה את דירוג החברות היפניות). אגב, מנסיוני, ואני טס הרבה, חברת אירופלוט גם כן עומדת בזמנים. למעשה כל חברה שעושה קונקשנים (אירופלוט, טורקיש לופטנזה....) חייבת לעמוד בזמנים כדי לא לפשוט רגל.
סטטיסטיקאי דקדקן | 09.01.18
13.
זה מגמתי ומטעה !!! רבע מטיסות אל על יוצאות בזמן ולא הפוך
לא זוכר מתי אך על יצאה בטיסה בזמון ואני טס הרבה, להגיד שרבע מהטיסות בלבד עם עיקוב זה מטעה ולא נכון, אל על חברה שכמעט תמיד מאחרת וזמנים זה המלצה בלבד אצלהם, היתרון שלהם שיש להם צוות דיילים מתוקים שבאמת עושים הכל להנעים את הטיסה והם הפיצוי.. אל על כחברת טיסה היא גרועה וברמת לואו קוסט ופחות...וחבל..... מטוסים ישנים ביותר , צפופים ביותר ותפריט אוכל שכבר 10 שנים ומעלה לא השתנה עם שניצולים ואו פסטה...
בן | 09.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת