אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

במקום צו פירוק: עו"ד ליזה חדש מונתה כמשקיפה למטבחי דקור מטעם ביהמ"ש

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
יוסי אלקובי
אני סתם לקוח פשוט שבשל תלונה על השירות בדקור יוסי יצר עימי קשר וטיפל בי אישית. לא קניתי מטבח ב 80,000 ש"ח אלא בערך במחציתו. כיום המטבח שלי נמצא בתיקון במפעל ולכן אני באותה ביצה כמו כולם. למרות כל זאת אני שם את מבטחי ביוסי, אחד האנשים שיותר הרשימו אותי, הן בצניעות, הן בגישה ואפילו בחשיבה עיסקית. מהיכרות הקצרה שלי עימו התרשמתי שיוסי אינו אדם של מילים אלא של מעשים וכנראה לכן אינו מפרסם תגובות. לפי ההתנהלות בטוח שהיו שיקוליים עיסקיים מוטעים, אך מהמעט שהכרתי אותו אני בטוח שהוא ייקח אחריות מלאה ולא "יעלים" כספים. מקווה שייצאו מהברוך גם לנו כלקוחות וגם למען העובדים.
סתם לקוח | 11.01.18
6.
לקוחה מוטרדת
אני חושבת שמגיע לנו הלקוחות לקבל יותר אינפורמציה לגבנו ולגבי עתיד המטבח שלנו אני בטוחה ומאמינה שעושים הכל בתקווה לצאת מהמצב הנ״ל קיבלתי היום תשובות והתייחסות מהשירות לקוחות אך עדיין העומד בראש צריך להתפנות גם אלינו ולצאת בהודעה מסודרת גם לגבי עתידנו מאחלת לכם בכל ליבי שתצאו מהמצב ותמשיכו לפעול עוד שנים רבות
יעל | 09.01.18
2.
הודעה לקהל רוכשי המטבחים.
מר אלקובי היקר. בתור רוכש ששילם מקדמה וחשובה לו טובת המותג והמשך שגשוגו. אנא ממך ,צא בהודעה מסודרת לקהל לקוחותיך הקיימים והעתידיים . הרגע אותם,הבטח להם ערבויות על כספם. ככל שתקדים כך ייטב. *לא מבין מדוע חסרה התייחסותך באתר הפייסבוק כדוגמה. אנא ממך ,קח את דבריי לתשומת לבך.
שמעון | 09.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת