12. למצער, מובילאיי לא הוציאו דגם חדש כבר 3 שנים שזה המןן במושגים טכנולוגיים. הבעייתי ביותר הוא שהמצלמה שלהם אינה מיועדת לזהות הולכי רגל ורוכבי אופניים בלילה. שלא לדבר על הקושי במצב גשם. ובטח בגשם בלילה. הם חייביפ לשלב עוד טכנולוגיות במערכת שהפכה כבר למיושנת. מצלמת אינפרא אדום, טכנולוגיית גלי מיקרו לזיהוי מרחק, וכד'. עומר | 06.09.18 (ל"ת)
11. חסם נוסף הוא אמ האפשרות להעביר לרכב אחר מי שמוכר שמשבית אותו, לא יכול להעביר את המערכת לרכב הבא. מובילאיי חוסמת את המערכת שהותקנה בהנחה של משרד התחבורה, ואנשים בעלי רכב יד שניה שהושבת וקונים רכב יד שניה ללא מערכת, יאלצו לקנות את המערכת שוב. הם אולי יקבלו זיכוי נוסף כי ההנחה מוצמדת לקכב ולא לאדם ויש בזה הגיון, אבל במקרה של השבתת רכב, לא חבל לזרוק מערכת כזאת לפח אחרי שהמדינה שילמה עליה? צריך לאפשר לבעל רכב מושבת להעביר את המערכת לרכב אחר שבבעלותו, תוך סיבסוד עלות ההעברה. זה יחסוך למדינה כסף במקום לתת הנחה על עוד מערכת ולזרוק אחת לפח. עומר | 06.09.18 (ל"ת)
10. י-ם מעניין שכל חכמי משרד התחבורע לא הפנימו עדיין עובדה פשוטה:- מערכת ה"מוביל-איי" הצווחנית, מיותרת ומעצבנת, וכל מי שמתקין אותה נענש 3 פעמים:- 1. הטרדות בלתי פוסקות של ציפצופים מעצבנים. 2. עלות מופרכת - גם לאחר המענק של 1,500 ש"ח. 3. כנהוג במקומותינו: התקנה רשלנית וחפיפניקית - מקור בלתי נדלה לתקלות מיותרות. נכון יותר היה לחייב את כל היבואנים לייבא לישראל אך ורק מכוניות עם מערכות בטיחות אקטיביות, שמותקנות ע"י יצרן הרכב על פס הייצור - אבל אז איך יובטחו (לכאורה) שלמוני השר ומקורביו? דוד אמסלם | 20.01.18 (ל"ת)
9. מדינה של מושחתים...................... מצד אחד מונעים מרכבים להגיע לארץ עם מערכות מקוריות ומנגד מייקרים את מחירי הרכב פי 3. מפרץ החזירים | 17.01.18 (ל"ת)
8. להכניס פנימה את עובדי המדינה לכל עשרות אלפי עובדי המדינה שזכאים למימון אגרת הרישוי על ידי מקום העבודה אין שום תמריץ להתקנת המערכת. מצד שני, רוב עובדי המדינה מחזיקים רכבים חדשים יחסית שאחרי המכירה שלהם הלאה יוכלו להישאר על הכביש שנים ארוכות עם המערכת ולשפר את הבטיחות הכללית. לכן, כמו במדינות אחרות (שבדיה לדוגמא), צריך להכניס גם את עובדי המדינה לתוך ההסדר (דרך מתן הטבת מס בגובה 1500 ש"ח למי שיתקין המערכת? תלושי קנייה? מימון מיוחד של 1500 ש"ח לנופש בארץ? אפשר לחשוב על עוד הרבה רעיונות). משה | 14.01.18 (ל"ת)
7. להחזיר את מבצעי הגריטה שכץ וכחלון הפסיקו למכוניות מושבתות ולמכוניות נוסעות, פחות זיהום, פחות צפיפות. חיפאי | 14.01.18 (ל"ת)
6. נהגים מסוכנים שלא הייתי נותן להם אוטו בלונה פארק המערכת מתריעה רק למי שנצמד לרכב מקדימה, רק למי שלא שומר מרחק, ורק למי שעובר בין נתיבים מבלי לאותת וגם למי שלא עומד לעצור כשיש הולך רגל שחוצה את הכביש. ככה שמי שמתלונן שזה מפריע לו כל הזמן הוא כנראה נהג מאוד מסוכן ונהגים כמוהו גורמים לתאונות. מיכאל הר ציון | 11.01.18 (ל"ת)
5. במקום קומבינות, תנו זיכוי משמעותי לגריטה על רכבים בני יותר מ14 שנים ו תנו זיכוי משמעותי לגריטה על רכבים בני יותר מ14 שנים והטבת מס ו/או ערבות מדינה או הלוואת מדינה לרכישת רכב חדש. אבי | 11.01.18 (ל"ת)
4. מחזירים 1500 מתוך יותר מ 3000 כשכל הרכב כולו שווה בערך 40000 לא משתלם, בלשון המעטה. אם הין מחזירים עלות מלאה, היה אולי כדאי להתחיל לשקול. המגיב | 11.01.18 (ל"ת)
3. אריק, אם זה מצפצף לך אתה כנראה נהג די גרוע תנסה לא להיצמד, לשמור יותר מרחק, לאותת ואז המערכת לא תגיד לך כל הזמן שאתה נהג מסוכן. מלאך החיים | 10.01.18 (ל"ת)
1. האם בעל רכב עם תו נכה יקבל החזר כספי. בעל רכב עם תו נכה שמשלם אגרה סמלית האם הוא יכול לקבל החזר כספי יצחק | 10.01.18 (ל"ת)
כץ בוחן עוד תמריצים לרכב משומש עם מערכות בטיחות
12 תגובות לכתיבת תגובה