אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה שוב צריך רישיון בינ"ל? משרד התחבורה נותן רישיון לעשות עוד סיבוב על הציבור

161 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

150.
שאלה 2 לאייל גור שמייצג את חברות ההשכרה
מדוע אתם עדיין רושמים כל שוברי שכירות הרכב כי חובה להציג רישיון נהיגה בינלאומי במעמד לקיחת הרכב ? אם אתם בטוחים שהרישיון הישראלי מספיק. תעמדו מאחורי ההצהרות שלכם ותורידו את ההתחייבות. אחרת ההצהרות שלכם לא יותר מפופוליסטיות וכסת"ח
אחד שמבין | 12.01.18
133.
מזדעזעים שלא מכבדים רישיון ישראלי
חי קבוע בחו"ל? משרד התחבורה יתעלל בך כתבה מ 8.11.11 לפני 10 שנים הובטח לישראלית תושבת חו"ל, כי תקנה האוסרת נהיגה בישראל עם רישיון זר תהפוך הגיונית יותר. כעת הם מבטיחים את אותו הדבר גם לנו. מישהו יכול להבין מדוע? עד היום. אזרח ישראלי שנוהג בארץ עם רישיון נהיגה זר. מיסתכן דווקא אותם נהגים הבאים מחו"ל אוחזים לכאורה ברישיון נהיגה של מדינת מוצאם, מובאים לדין". בארץ לא מכבדים רישיון של מדינות אחרות ופה מזדעזעים שלא מכבדים רישיון ישראלי
סאם | 11.01.18
128.
עוד כשל ממשרד התחבורה. הנפיק רישיונות אשר אינם תואמים לתקן הרישיון האירופאי
שישלמו אותם פקידי משרד התחבורה אשר לא הוציאו רישיונות עפ"י התקנות האירופאיות והתואמות גם לארה"ב. הציבור לא חייב לשלם על ביזיונות משרד התחבורה, מה גם שלא הגיע דבר ממדינות העולם הדורש רישיון מצחיק מנייר כלום והנקרא "רישיון בינלאומי". כץ כדרכו ממשיך ללעוג לציבור.
ביזיון. ממשלה דמיקולו | 11.01.18
125.
ממש חשוב
לפני כחודשים, כשהגעתי לדלפק של חברת השכרה ברומא, הפקיד ביקש ממני רשיון בינלאומי, אמרתי לו שאין, הציע להנפיק לי במחיר של 90 אירו!!!! אם לא, לא יכול לתת לי מכונית. ניגשתי לדלפק של חברה אחרת, על יד, לקחתי מכונית ללא שום בעיה עם הרשיון הישראלי. הם מנצלים את הקשקושים האלו לעשות עלינו קופה, שווה לקחת חתיכת נייר מישראל במקום לשלם ים כסף בחול....
סמי הרשקו | 11.01.18
115.
מדינות שבהן אף פעם לא ביקשו ממני רישיון בינלאומי בהשכרה
צרפת. ארה"ב. גרמניה. יוון. אוסטריה. בכל המדינות האלה הסתפקו ברישיון הישראלי כשארה"ב וגרמניה שכרתי בשלושת החודשים האחרונים. עכשיו אני ושכמותי (בערך ככה שני מיליון איש) צריכים ללכת לשתי חברות שהן בעצם היחידות ולשים 20 שקל? לא רע בכלל. מישהו בחברות האלה עומד לקנות מרצדס.
בחיים לא ביקשו | 11.01.18
103.
זו בכלל דרישה של חברות הביטוח ולא של חברות השכרת הרכב.
רישיון בינ"ל הוא דרישה של חברות הביטוח, זה מופיע בפוליסת הביטוח של הרכב ששוכרים. גם אם חברת השכרת הרכב מכבדת את רישיון הנהיגה הישראלי חברת הביטוח דורשת רישיון בינ"ל כדי לפצות במקרה של תאונה. אין ספק שחברת השכרת הרכב תדע להסתדר עם חברת הביטוח שלה בקשר לנזקים לרכב אבל בכל הנוגע לנזק לנהג עצמו או לנוסעים ברכב חובה על כל מי שנוסע לחו"ל לטוס עם רישיון בינ"ל כדי שלא יישאר ללא כיסוי ביטוחי. שלא נצטרך.
בדקתי את זה | 11.01.18
101.
הטענה של משרד התחבורה נכונה
כאחד שגר 15 שנה במילנו, ממליץ לכולם להצטייד ברישיון בינלאומי בנוסף לכרטיס הפלסטיק הרשמי. המשטרה באיטליה לא מבינה ולא יודעת לקרוא נכון את הרישיון הישראלי הרשמי ולכן הבינלאומי עוזר. הבעיה האמיתית נעוצה בעובדה שרישיון הפלסטיק הישראלי לא תואם סטנדרטים בינלאומיים ולכן נוצרות בעיות.
ארבל | 11.01.18
95.
אם באמת יש צורך כזה - חייבו את הזכייניות להפעיל דוכני הנפקה בנתב"ג
פתאום תראו שהחברות כבר לא כל כך מעוניינות בזיכיון. הן מעדיפות שניסע במיוחד לאיזה חור בשום מקום ונחכה שעות בתור ותוך כדי אולי נרכוש גם ספר טיולים במחיר מופקע. זה פשוט התעללות בציבור בשביל כמה שקלים מסכנים. כדאי לחפש טוב טוב מי הפקידים שקיבלו טובות הנאה בתהליך המכרז.
פתרון | 11.01.18
93.
שקרים שקרים.....
שנים שאני יוצא עם רשיון ישראלי. מעולם לא דרשו ממני את הקרטון הבינלאומי. תחמנות ישראלית בזויה. משרד התחבורה גם לא הודיע לנו מה היו אותם "שני מקרים". קשה לי להאמין שהיו מקרים כאלה. שקרים שקרים. תחסכו לעצמכם את הבלגן של להפיק פיסת קרטון מיותרת.
שונא את פינוקיו | 11.01.18
59.
כל כמה שנים מנסים להמציא משהו שנשלם עליו והוא מיותר ולא עוזר כמו שמפרסמים
עוד נסיון להכניס לקופת המדינה כסף שיוכלו לגנוב ! פעם זה היה כריות אויר שלא עושות את העבודה עד היום אחר כך היה כבישים בתשלום שהיום כולם משלמים ותקועים בפקק אחר כך בא המוביליי ועכשיו זה רשיון בינלאומי יש עוד בדרך תתכוננו
ככיטו בוניטו | 11.01.18
55.
שימו לתרגילים של חברות ביטוח הנסיעות
למרות שבפועל אולי תצליחו לנהוג במדינה (בעיקר עולם שלישי) שאין לה הסכם הכרה של הרישיון הישראלי במקרה של ארוע הביטוח עלולה חברת הביטוח לטעון שלא נהגתם עם רישיון תקף ולכן היא לא חבה בפיצוי. עוד סיבה למה להוציא רשיון בינלאומי
איתן מגן | 11.01.18
48.
רישיון בינלאומי לא נדרש בכלל
נהפוך הוא. אני במו עיניי ראיתי סוכנות השכרת רכב בחו"ל שלא הכירה בכלל ברישיון הבינלאומי (מנייר) שהבחור הציג ודרשה אך ורק את הרישיון הישראלי שלו. הוא נאלץ להחליף חברת השכרה בכדי שיתנו לו רכב. הכל תרגיל מלוכלך של משרד התחבורה, להוציא עוד כסף מאנשים. חוצפה!!!
מאיר | 11.01.18
46.
הנה ההסבר האמיתי
לא הבנתם - לגמרי. חברת ההשכרה בחול - בהחלט תקבל את הרישיון הישראלי אלא מה חברות הביטוח בחו"ל לא מכירות בזה. כל עוד הכל עבר בשלום- אתם חושבים שמישהו עקץ אותכם ב16 שקל אבל פה ושם יש תאונה משמעותית - נזק של 5000 או 25 אלף אירו. אתם אומרים יש ביטוח (מעבר להשתתפות העצמית) אבל היו מקרים - שבחו"ל הסתמכו על כך שהישראלי נהג בלי רשיון בינלאומי (של פמי או ממסי) וחייבו אותו לשלם את כל החוב קרה . בוודאות. לא הרבה אבל קורה. עכשיו בוא נראה את החכמים שחסכו 16 שקל מנהלים קרב על כך שחייבו אותם בכרטיס בסכום עתק. לזה קוראים לחסוך בכפיות ולבזבז בדליים. העיקר שחסכתם 20 שקל. שתוציאו על אספרסו בנתבג. בהצלחה לכל החכמים
אתם לא מבינים בכלל על מה מדובר | 11.01.18
37.
זה מה שבאמת מפריע לכם ?
אני נסעתי לא מזמן ביוון ולקחתי רכב בחברת השכרה לא מהגדולות. בדיעבד לא ביקשו ממני רישיון בינלאומי אבל אכן עשיתי לשם הביטחון. ה20 שח לא מהווים בעייה ואם מישהו קונה מזוודה או מפה על הדרך זו בעייה של הקונה ( ולמעשה זו לא באמת בעייה כי אם הוא קנה מזוודה אז כנראה שהוא צריך אותה ). אני לא חיכיתי למשרד התחבורה אלא התקשרתי ישירות לחברת ההשכרה והם אמרו לי שבעיקרון הם אכן מכבדים רישיון ישראלי אבל לשם הביטחון אז .. ( וזה עוד לפני האותיות הקטנות של משרד התחבורה ) - בקימור לא רואה שום בעייה - מהומה רבה על לא דבר
יאיר | 11.01.18
16.
רשיון מיותר?
מעולם, בשום מדינה ובשום חברת השכרה לא נדרשתי להציג את הרשיון הבינלאומי. גם כשהיה לי אחד כזה, וגם במדינות שאינן ברשימת ה 23 (פעם זה היה פחות מדינות). וזה כולל מקרים ששוטר או פקח גבולות ביקש לראות רשיון. במדינות הבלקן כשעוברים ברכב ממדינה למדינה חייבים להציג רשיונות וביטוח. ומדינות אלה אינן ברשימה של משרד התחבורה. למרות זאת, הרשיון הבינלאומי נשאר בתיק.
יובל | 11.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת