12. שומר נפשו ירחק. סכנת נפשות - מערכות בטיחות כושלות כל פעם מחדש שומר נפשו תרחק. בלימה אוטונומית לרוב לא עובדת או יוצאת מאיפוס. ועוד המון תקלות ובעיות במערכות חשמל ומדיה שלה. אפילו המצבר ברכב בן 4 ימים כבר עם קושי להתניע את הרכב. ואין לרכב עוד 100 קמ'. ועוד הרבה בעיות. בקיצור רכב פח אשפה. וכשושאלים אותי איזה רכב קניתי עונה סיאט POS. פיס אוף שיט יניב | 03.01.19 (ל"ת)
11. לכל המתלוננים על המחירים גבוהים, התיקונים כמו החלפת חלקים בטיפול וכו', בגלל שאלו חלפים של פולקסוואגן הגרמני ולכן הם איכותיים ויקרים, מהחשבתם? לא חלפים של סיאט, כי אין להם, הגרמנים נותנים שירות לסיאט ולסקודה. אזרח | 17.03.18 (ל"ת)
10. מגוחך. שום יתרון על פני סנדרו סטפווי קנה סיאט תרגיש גבר. 30.000 יותר מסטפווי לאותו רכב בדיוק על מה המהומה? כתבה מוזמנת על ידי צ׳מפיון סעדיה | 04.02.18 (ל"ת)
8. רכב כביש-שטח ושום מילה על יכולות השטח ... מתעניין פוטנציאלי לא יקנה רכב כביש-שטח רק בשביל הכביש. רוצה לדעת משהו על השטח לא ? ממש כתבה בדיחה סופר חובבני | 01.02.18 (ל"ת)
6. יקר ממש אבל ממש לא מרשים לא זול .יש לי סאט איביזה הדגם הקודם זולה יותר ויפה יותר שי | 16.01.18 (ל"ת)
5. מכיר את צמפיון המחיר והאבזור נוסעים לאחור, מחירי הטיפולים מזנקים קדימה. לגבי החלפים - מהירות האור... גר בחלם | 15.01.18 (ל"ת)
3. 110 אלף שח לרכב עם מנוע זעיר ומעט אבזור זה זול? גם ממצאי המבחן בתחומים כמו איכות הנסיעה וצפיפות מצביעים על כך שזו לא מציאה גדולה. יוד | 15.01.18 (ל"ת)
2. באמת "חוצפה" מצד הולך הרגל שחצה במעבר החציה "...הולך רגל שזינק למעבר חציה בלב הרצליה.". חובת הנהג להאט ולעצור באופן מלא אם הולך רגל מתקרב למעבר החציה. לא עצרת? אתה עבריין מסכן חיים בפוטנציה. א.ט. | 15.01.18 (ל"ת)
רכב הכביש־שטח החדש של סיאט: המחיר נסע לאחור
12 תגובות לכתיבת תגובה