אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה מציג: סיבוב פרסה בינלאומי

70 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
הבעיה בכלל לא ה 20 שקל .. אלא הטרחה.
החנויות האלו לא ממוקמות במקומות נגישים לכלל הציבור העובד .. צריך ללת לעמוד בתור והרישיון תקף לשנה ... ברור שתמיד מעצבן לשלם כסף סתם, אבל במקרה הזה - הטרחה מכבידה יותר מהתשלום. אם באמת צריך - למה לא לשים אוטומטיים בנתב"ג ? למה לא להנפיק עם תוקף של יותר משנה ?
צ | 21.01.18
68.
זו לא דרישה של משרד התחבורה אלא של המדינות אליהם נוסעים
רישיון נהיגה בינלאומי (IDP) הוא למעשה תרגום רב לשוני של רשיון הנהיגה של המדינה המנפיקה עם צילום עדכני של בעל הרישיון. הדרישה לנהיגה עם רשיון בינלאומי מגיעה מהמדינה שבה נוהגים. על ה - IDP להיות מלווה ברישיון נהיגה תקף. מעניין שמדינות העולם טרם מצאו תחליף ל- IDP.
אני רק שאלה | 20.01.18
66.
רשיון בינ"ל
נהגתי הרבה בחו"ל , כמעט כל אירופה, וארה"ב. בכל פעם שהצגתי את רשיון הקרטון לא הבינו מה זה. הם מקבלים ומכבדים את רשיון הפלסטיק הרגיל. בהרבה מדינות , רשיון נהיגה , הוא רשיון נהיגה. זהו. המושג "רשיון בינ"ל" הוא ישראלי לגמרי ונועד כנראה לנפח את הכיסים של איזה מקורב. .
HUGO | 17.01.18
65.
כרגיל מנסים לגנוב כסף מהציבור, לטובת מישהוא שזכה במכרז להנפקת רשיון בין לאומי
סביר שמי שמנפיק רשיונות בין לאומיים דחף את כתבת האזהרה למען הונאת הציבור. מספיק שהכתבה השיקרית היתה יום אחד באוויר ובעלי הזכיון עשו קופה שמנה. עד מתי אנחנו אזרחי ישראל נסבול את הממשלה הרעה הזאת שהיום העלתה לשרים בה את שכרם ב5000 ש״ח . עד מתי נהיה שפוטים של הליכודניקים המושחתים.
ממשלת החזירים ממשיכה למסור מידע מוטה למען המקורבים | 16.01.18
61.
רשיון נהיגה
שר התחבורה אולי תידאג שאזרחי ישראל יקבלו קודם כל את רשיון הנהיגה שלהם, הכרטיס פלסטיק! לא יתכן שיעבדו עלינו כל הזמן ואין בידנו רשיון נהיגה קבוע , קודם כל תידאג לזה , ולניצול שאין לו סוף ללכת לסופר פראם להדפיס רשיון נהיגה זמני למדתם להעשיר את הקופה, בושה!!!
מירי | 16.01.18
48.
אם במשרד התחבורה לא היו יושבים מטומטמים ומושחתים
אז היו קוראים לרשיון הנהיגה הישראלי רשיון בינלאומי ומדפיסים את זה ככותרת בנוסף על הפלסטיק וזהו. אחרת מה היתרון של הקרטון האידיוטי שקוראים לו רשיון בינלאומי על הרשיון הישראלי שכולל ממילא את כל הקודים הנדרשים לזיהוי ודירוג הנהג. אבל כנראה שיש זכיינים במרכז הליכוד המטונף.
רון | 16.01.18
43.
קומבינה ובורות
באמנת התחבורה הבינלאומית שישראל חתומה עליה, כתוב במפורש שהרשיון הבינ"ל לא יהיה בתוקף לאחר פקיעת התוקף של הרשיון המקומי. בארצות אחרות כמו גרמניה, פירשו את הסעיף כך שרשיון בינ"ל ניתן ל 5 שנים, בתנאי שהרשיון המקומי בתוקף. רק בישראל, מתוך בורות או רשעות, ניתן הרשיון הבינ"ל לשנה אחת, כדי שנצטרך לבזבז יותר כסף. זוהי הקומבינה האמיתית
יוסף | 15.01.18
39.
בניסיוני מעולם לא נדרשת רשיון בינלאומי בחול אבל
בכל ביטוח נסיעות בארץ יש סעיף שדורש את הרישיון הזה לנהג ״גם אם הוא לא נדרש במדינת היעד וגם אם אף גורם לא דורש אותו״. במילים אחרות לא לקחת רשיון בינלאומי - חברת הביטוח תוכל לדפוק אותכם במקרה של תאונה עם רכב שכור. חפשו בעצמכם, לא קשה למחוא את הסעיף הזה :(
ל | 15.01.18
28.
לא מפתיע. המשרד מתעצל לשנות את החוק ועובד על בסיס תקנות מהמנדט
משרד התחבורה לא פועל לפי חוק אלא לפי צו הפיקוח של שירותי ומחירים שהוא תחת התקנות לשעת חירום. העובדים של המשרד מתעצלים לקדם את החוק שיסדר את פעילות משרד התחבורה, ומעדיפים להשאר עם תקנות מהמנדט. ככה זה כשיש לך עובדי ציבור עצלנים.
חיים | 15.01.18
27.
לא הייתה שום החלטה ושום הוראה. פשוט נמסר מידע לא-מדויק לציבור, זה הכל
לא ברור לי מי תידלק את הפניקה (לפי הנתונים שלכם, נראה שחלק ניכר מהפניקה נובע בדיוק מהכתבה שאתם ב"כלכליסט" פרסמתם, בכך שהצגתם דף מידע לציבור באתר האינטרנט כאילו הוא "מדיניות חדשה" ו"ביטול הסכמים קיימים"), אבל אין כאן שום החלטה לשום כיוון שהוא, ושינוי באתר אינטרנט שנועד למתן מידע לציבור אינו "מדיניות" ואינו "הוראה". פשוט צריך היה לתקן את הטעות ולמסור את הפרטים המדויקים - וכך נעשה.
א | 15.01.18
15.
את החשבון נגיש לישראל כץ בבחירות הקרובות
קומבינה אחת גדולה על חשבון הצרכן לטובת גופים גדולים שקיבלו זיכיון להנפקת רישיון בינ"ל. רווח חזירי על חשבון הציבור . חבל מאוד אדון ישראל כץ שזה עובר במשמרת שלך. החזקתי ממך עד היום כשריד האחרון בליכוד לסמל של חוסר שחיתות אבל לצערי הרב אני מתבדה. את החשבון תקבל בבחירות הקרובות
רונן | 15.01.18
12.
ההוראה הגורפת הטיבה בעיקר את חברות הביטוח
אני לא משפטן, אבל להערכתי ברגע שיש הוראה גורפת של משרד התחבורה שצריך להצטייד ברשיון נהיגה בין לאומי, אזי בעקבות תאונה חברת הביטוח עלולה לתחמק מתשלום בטענה שלא הצטיידתם ברשיון כזה. עכשיו כשמדובר רק בהמלצה לבדוק מול חברת ההשכרה, חברות הביטוח לא יוכלו לעשות זאת.
ציניקן | 15.01.18
9.
מצד אחד משרד התחבורה גאה בהכרה הנרחבת ברשיון הישראלי
...ומצד שני, בהבל פה, מכריז על אי תקפותו, בכול המדינות שכבר הכירו בו. על זה אמר הנביא - "בחלם הקמתי את מדינת היהודים". ואם לא אמר, צריך היה. טסתי למונטנגרו - שם באמת חייבים רישיון נייר בינלאומי, אבל בארה"ב? קנדה? מרבית אירופה? ההוראה הקודמת, שטוב ששונתה, לא הותירה ברירה לחברות השכרת הרכב אלא לדרוש את הרישיון הבינלאומי, התרנגולת המטילה ביצי זהב לשתי חברות, שעכשיו "מסריחות" מחשד לנענוע במשרד התחבורה.
ההוא | 15.01.18
5.
אהבתי את התגובה של בכיר בחברת השכרה:
"לא ייתכן שמיליוני ישראלים יצטרכו לשלם 20 שקל כל אחד כדי להנפיק רישיון נהיגה בינלאומי". כן, מליוני ישראלים, אז נעשה חשבון: בארץ יש כ- 8 מלחון תושבים, כמה מתוכם מחזיקים ברשיון? וכמה מתוך אלו טסים לחול? וכמה מתוך אלו שטסים מתכוונים לנהוג? ואז נגיע לאלפים ובטח שלא למליונים. ולעצם העניין - בשביל השקט הנפשי שלכם, לכו, שלמו 20 ש"ח ותסגרו עניין. מה הלחץ?
אחד שטס | 15.01.18
4.
חובבנות ישראלית במיטבה
מי יכול לשמוך על משרד התחבורה שאכן יכבדו את הרשיון הישראלי. שמעתי כל כך הרבה סיפורים על אנשים שסירבו להשכיר להם רכב בחו"ל ללא רשיון נייר בינלאומי. לפיכך לא שווה לקחת את הסיכון וכרגיל עשו עלינו סיבוב עם "רשיון הפלסטיק הישראלי הלכאורה בינלאומי"...
ג'ו | 15.01.18
2.
היה ברור שזה טיפול ב"מקורבים"
וזה לא חדש. כך היה גם עם האפודים הזוהרים, וגם עם מספרי הרכב שכוללים דגל ישראל (כאילו שיש יותר מ-2 אנשים שלוקחים את הרכב שלהם לחו"ל....). אבל בואו נודה על האמת, השר הזה לא גרוע יותר ולא טוב יותר מכל יתר השרים שמאוננים בפרהסיה בתמורה לאתנן חודשי של כ-50,000 ש"ח. כולם עושים לביתם, ולביתם של ילדיהם, חבריהם, מקורביהם וטייקוניהם, כל אחד בתחומו. זו לא דירה להשכיר, זו מדינה להשכיר...
חוני המתגלגל מצחוק | 15.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת