אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עסקת תעש על סף חתימה: אלביט תשלם כ־1.75 מיליארד שקל

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
הפתרון הטוב ביותר במציאות הנוכחית
לתעש בעיה ניהולית ותפעולית קשה ביותר שלא נפתרה כלל עד כה. מי שמפנטז על השארת החברה והחלפת מנהלים אין לו מושג על מה הוא מדבר. אין ספק שאלביט תבריא את החברה ותסיר את הבעיה הזו מכתפי המדינה כבעלים. כואב הלב על אלפי עובדים מסורים וטובים שגורלם לוט בערפל. בטרם המכרז רפאל יכלה וסירבה לרכוש את תעש כי עובדיה לא רצו לפגוע בפרמיה שלהם שהיתה יורדת לתקופה מסוימת. זו האמת וראוי להכיר אותה.
הייתי שם | 17.01.18
24.
אסור למכור! הון שלטון ומחדל עסקי עסקי של המדינה
מי שיודע, תעש לא חברה הפסדית. אלו הן פייק-נייז. היא אמנם הייתה הפסדית בעבר. היום המדינה לא משקיעה אגורה בתעש מזה שלוש שנים תמימות. תעש שיפרה באופן בלתי רגיל את ביצועיה העסקיים. ההפסד המוצג הוא טכני ולא אמיתי. לחברה פוטנציאל רווחיות גבוה מאד עבור המדינה כבר החל מהשנה. והמדינה מפסידה לנו יהלום עסקי. כחלון וליברמן נותנים ממש במתנה את הנכס הזה לטיקון בתי המלון מחיפה (כחלון?) -מיקי פדרמן סיבותיהם איתם והן כנראה לא בהכרח אלה המוזכרות במאמר. ועוד נשמע על כך רבות כשהעניין יבדק.והוא יבדק. הכיסוי שלהם, שהפקידות השלומיאלית שמבצעת בחובבנות יתרה את העסקה תרחיק את השרים מהאחריות היא אשלייה. כחלון ורשות החברות יצרו מכרז מלאכותי בתנאים שהתאימו רק לאלביט והרחיקו את יתר המתעניינים, הם לא עזבו לבד .ולאחר עזיבתם היא מוסרת את החברה לפדרמן-אלביט שנשאר "כאילו" מציע יחיד תוך שינוי מוחלט של תנאי המכרז המקורי שהרחיקו את האחרים , ושבגללם פרשו מ"המכרז". המדינה יוצרת מונופול בשוק הביטחוני שאת מחירו אנחנו נשלם בגדול ומפסידה עבור המדינה נכס עסקי מרשים. חבל מאד מאד.......
מבין דבר | 15.01.18
23.
אסור להפריט את תעש
אסור להפריט את תעש! זוהי חברה עם פוטנציאל אדיר! חייבים פשוט לייעל את הניהול של החברה ואפשר להביא את החברה הזו למקום הרבה יותר טוב. אגב היום זו חברה שעומדת על גבול הרווח. גם אם יש הפסד של כמה עשרות מיליונים לא משתלם למדינה להפריט. כל מוצר שעולה היום X מחר יעלה 10X. לטווח הארוך ילדינו ישלמו על זה מחיר יקר! תחשבו טוב טוב!
אמיר | 15.01.18
19.
מעניין
להפריט את נערי האוצר. לשלם להם 50.000 שח עבור כל משרה בתנאי שהיא נשארת לעולמים בידי הרוכש. להביא סינים שישמרו על אסדות הנפט וישמרו על הגבולות, שהם יפעילו את הנמלים החדשים ומסין שירכשו את הנשק, ואז לא יצטרכו את אלביט ושות' כבר היום הפריטו חצי מחיל האוויר ואלביט "זכתה" במכרזים. אלביט הפכה בפועל למשרד הביטחון. אז לפטר את כל "אוכלי החינם" במשרד הבטחון מתי יביאו סיני שניהל עיר בת 20 מיליון שיהיה כאן ראש ממשלה בשכר של 100 דולר לחודש ?
בול | 15.01.18
17.
אלביט רחוקה מאחור
עם כל הכבוד למוצרי אלביט , רכישת תע"ש לא תהפוך את אלביט למפעל אווירונאוטי ברמה שמקבילה לתעשיה האווירית ורפא"ל . בברנז'ה אומרים שחסר ברקורד של אלביט 60 שנות פיתוח מוצרים אווירונאוטיים מתקדמים יותר ממזל"ט . מפעל שהפיתוח העיקרי הינו ציוד אלקטרוני מתוחכם ומתקדם ככל שיהיה יזדקק להרבה שנים לפיתוח מוצרים /כלים אווירונאוטיים שמהווים את ה"להב החותך" . האמירה נכתבת בכבוד ובצניעות הראויה למפעל אלביט ,בעל תפקיד שחווה קשיים כשלים , והצלחות ,כולל ניסיון של 45 שנים בפיתוח בחלק הנקרא ה"להב החותך" בתעשיה האווירונאוטית .
נאמן וישר דרך | 15.01.18
13.
שיטת ביבי- לייבש עסק ריווחי ולמכור בגרושים למקורבים
אולי דווקא המנהלים טובים ופועלים לפי הנחיית הבוסים שלהם - לייבש את הנכס ואז למוכרו בנזיד עדשים לידידים. ראה חברת החשמל לדוגמא, תע"ש, תע"ש תמ"ת עוזי, מע"צ, אגרקסקו ועוד. שוד המדינה ואזרחיה בידי השליטים לטובת חבירהם ובעזרת מחזיקי כספי הציבור כמו בנקים, קרנות פנסיה ועוד.
ברבור צבעוני | 15.01.18
9.
חבל על הכסף של כלום
לא צריך למכור את תעש למישהו פרטי,רק האדמות והרכוש שווה מילארדים,מה שצריך לעשות להחליף את המנהלים הכושלים,להפסיק לתת מכונית לכל פישר ודלק ללא הגבלה, לצמצם עלויות לא חשבות,וייעול ,ייעל, .להביא מישהו שבאמת יודע לנהל ללא אינטרסים לאף אחד זיו עובד תעש שאיכפת לו
זיו | 15.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת