10. ל 7 - אם זה יקרה הרכבת כבר לא תהיה מהירה יהיה לה תחנה בשער הגיא, עולים, יורדים, זמן. והרבה. משה | 18.01.18 (ל"ת)
7. הצעת ייעול עדיף לבנות רכבת קלה מבית שמש לשער הגיא ומשפ להתחבר לקו המהיר לירושלים או לחלופין לתל אביב טלטל | 17.01.18 (ל"ת)
5. חברות הדלק חוטפות מכות הרסניות בעקבות הפרוייקטים הרכבת לירושלים תוריד 100 אלף מכוניות מהכביש שלא נדבר על הרכבת הקלה בתל אביב. שירן | 17.01.18 (ל"ת)
4. כתבה מלאה בבכי נהי ודמעות הממשלה משקיעה מיליארדים בתחבורה, והשמאל משקיע את כל אונו ומירצו ביללות שוא, ובבכי מכמיר לב שני נמלי ים פרטיים מוקמים, פתיחת התעופה לכל (דולרים בודדים לטיסה לאירופה), פיתוח כבישים בהיקף חסר תקדים, קווי אוטובוסים עברו שידרוג ללא היכר, רכבת לפריפריה (כרמיאל, נתיבות, אשקלון, שדרות, בית שאן, עפולה...) מקסימוב | 17.01.18 (ל"ת)
3. הכל מתחיל ונגמר במשפט אחד של המבקר "בעיות של ניגוד עניינים וניהול כושל" מי שר התחבורה כבר יותר מ 7 שנים? ישראל כץ = הרבה הבטחות והבל אוויר חם. מה שכבר עושים עולה פי כמה וכמה מתקצוב הראשוני והאיכות? ..... ליאור | 17.01.18 (ל"ת)
2. ניסים ונפלאות אפשרי רק בארץ!! החלטת ממשלה מ 2011 קבעה את מועד הסיום לפרויקט ל 2008!! גיל | 17.01.18 (ל"ת)
כץ מקדם רכבת קלה מירושלים לבית שמש על התוואי הישן
10 תגובות לכתיבת תגובה