אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על הרעה את תנאי מועדון "הנוסע המתמיד"

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
להתארגן בפייסבוק
יש להתארגן בפייסבוק ולהפעיל לחץ על אל על, מהתרגילים האלה לא ירוויחו נוסעים, מספיק שמספר נוסעים לא יטוסו בגלל התרגילים המלוכלכים אז מה הם הרוויחו? מה נהייתם חברת לאו קוסט? חזירים!!!הגיע מנהל שיווק חוכמולוג שרוצה להראות להנהלה שהוא גאון וממציא את עצמו מחדש, גם כך תנאי המועדון קשים, כרטיס בונוס זה בלוף ,תוסיף דלק ומיסי נמל אז מה המציאה, חוץ מזה תמיד אין כרטיס בונוס לתאריך שאני צריך, נבקש שתשנו דעתכם לפחות לנוסעי היוקרה ויפה שעה אחת קודם.
לירון | 23.01.18
22.
אל על - סיפור עצוב
לפני חודשיים טסתי כהרגלי עם אל על וביקשתי להצטלם עם חלק מהצוות כזיכרון לטיסתי האחרונה עם אל על . נשבעתי שאיתם אני סיימתי . לצערי לפני שבוע הזמנתי טיסה מהונג קונג וחזרה עם מי ........נכון אל על . למה ??? הלב . טס ובוכה.מה שהכי כואב בסיפור שלאף אחד לא איכפת.יש לי רק בקשה אחת , אל תטוסו טורקיש. הכ ל ב ארודאן שונא יהודים,יש לי בני דודים באיסטנבול הם הסירו את המזוזות והכניסו אותם פנימה.מאז המקרה של השייטת על המרמריס התמונות של החיילים שלנו שגולשים בחבל וחוטפים מכות עם אלות,התמונות הללו לנצח יזכרו.צריך להחרים אותם.לא לעשות איתם עסקים,תיירות .תפסיקו לחשוב רק על כסף,תהיו יהודים גאים.אני קראתי את התגובה של 21 ״ נסו את טורקיש ״ ממש בושה.אני חוזר !!! אל לנו לחזק את ארדואן ההיטלר המודרני.בן משפחה שלי למד איתו באוניברסיטה , כבר אז משנתו האיסלם קיצוני היתה ידועה , כשהוא עלה לשילטון המשפחה תיארו לי במדויק את העתיד לבוא שלב שלב . ואני כרגיל אל על כי זה אנחנו בטוב וברע . כל מי שנוסע טורקיש הוא חסר כבוד עצמי וללא עמוד שדרה ערכי ומוסרי .
אבי סין  | 23.01.18
17.
חברה קיקיונות שעושה קולות כאילו חברה
חברת שרלטנים שלא עומדים בשום סטנדרט. משתקף היטב בצניחה בביקוש. וירידה בביקוש. מנייה שצנחה בחדות. בושה לסמל שהיום זה מותג עולמי. לפחות תחליפו סמל ותפסיקו לבייש את המדינה. אני טס איתם בקוים או בשעות שאני מוכרח וכל פעם מאכזב מחדש. הנהלה שדואגת לאנליסטים ויחצנים. בפנים הכל רקוב. גם רמת הבטיחת וגם רמת המטוסים. לא יכולים להתמודד עם חברות מהעולם השלישי.
צביקה | 18.01.18
6.
ל-2
גם אני טס המון כמוך, 5 פעמים בשנה ללוס אנגלס (הייתי טס פעם בטיסה הישירה של אל על) ועוד טיסות לסין... 7 שנים בחרם על אל על,חיי השתנו לטובה, טס המון עם חברי SKY TEAM שדרוגים,נקודות אמיתיות !!!!! FRIORITY BOARDING ויותר חשוב מכל יחס ללקוח. אל על היא חברה שלוקחת את הלקוח כמובן מאליו. אל על "הכי גרוע בעולם"
אלעלוני לשעבר | 18.01.18
2.
אתם אני בדרך! הנכונה
פשוט חזירות כל תקופה אתם מריעים את התנאים והפתרון אנצל את כל הנקודות שלי עד סוף חודש 10 ולאחר מכן אהבתך את החברות בנוסע המתמיד תבינו דבר פשוט הישראלים הפסיקו להיות פראירים פשוט נעבור לטוס בחברות הזרות יותר זול עם שירות יותר טוב ובלי הפתעות
ניסים | 17.01.18
1.
מי טס עם החברה המצחיקה הזאת?
אני טס מעל 20 טיסות בשנה בעבודה (יותר מ10 שנים) וכמוני גם חברי, נמנעים באדיקות מלטוס עם אלעל. טסים עם טורקיש או חברות סטאר אליאנס אחרות, רק לא אלעל מטוסים ישנים בלי תנאים בסיסים ותוכנית נוסע מתמיד מצחיקה! שישנו מה שהם רוצים, בכל מקרה רק פריירים טסים איתם
נוסע מתמיד | 17.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת