אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תקועים בטרמינל: נוסעי טיסת אל על להונג קונג מחכים כבר 15 שעות להמראה

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
לקוח של החברה אבל
אני לקוח נאמן לחברה , באמת עושה הכל כדי לטוס אל על , אני חושב שחברות זרות לא חפות מתקלות וכשיש תקלות חוויתי גם בחברות זרות שיש עיכוב או ביטול טיסה בלי שום היסוס וללא אלטרנטיבה מיידית . אבל ויש אבל לא קל , בזמן האחרון רצף התקלות באל על ומצב התיחזוק הנראה לעין מנקודת מבטו של הלקוח לא מיטיב עם המוניטין . הבנתי שהמנכל התחלף והקמפיין של המטוסים החדשים כבר לא מצליח לזקוף לזכותו את ההישג עקב התקלות והשירות שנפגע . אפילו הצבע הדהוי של מטוסי אל על לא מחמיא למצב הנראות . לתשומת לב המנהל החדש!
ערן | 18.01.18
11.
אל על של פעם
הייתי שם עבדתי לא נותנים למטוסים זמן נורמלי לביצוע עבודות תחזוקה מלחיצים את העובדים בקבלת מטוסים במישמרת במספר רב של מטוסים הכול לסמן וי עד שהמטוס יוצא .אז לא היה כחה . זה מה שעושה ההפרטה של החברה .בורוביץ החזר את החברה לממשלה מה שמענין אותך רק כסף
עבדי | 18.01.18
9.
רק אידיוטים טסים אל על !
זו חברה שצריכה הייתה להסגר עת שבתו בה הטייסים. אין תקומה לחברה אשר מתעמרת בלקוחותיה. חברת אל על מאפשרת לחרדים לעשות כבתוך שלהם במטוס ( הפסקתי לטוס אל וטס אך ורק בימי שישי שבת ... ). חברת אל על עשקה אותנו שנים עת טסנו לבייג'ינג ב767 המיושנים. ועשקה אותנו עת טסנו להונג קונג. הימים ההם עברו מהעולם. לא טס בחברה הטורקית ולא בחברת אלעל ! אוכל טרף בטיסה והשמיים לא נופלים לי על הראש.
פישלזון | 18.01.18
2.
אל על כבר שנים חוסכת ומזלזלת בנוסעים
החל ממטוס שטס לניו יורק וחזר לארץ כשכבר היה מעל האוקיאנוס האטלנטי כדי לחסוך כסף על תיקון ועד לתקלה דומה שהיתה בטיסת הונג קונג לארץ לפני שבועיים. החיסכון במטוסים ניכר היטב,המטוסים מלוכלכים,כיסי המושבים מטונפים,משענות יד שבורות,כיסאות שלא מתכווננים בגלל תקלה,מערכת מולטימדיה מיושנת שלא עובדת,מטוסים ישנים,אין שום חוויית טיסה, הזמן הממוצע לתשובה למשוב במייל עומד על 3-6 חודש. הזמן והרכוש של הנוסעים לא שווה בעיני אל על שום דבר, הציבור מטומטם ואין לו אלטרנטיבות לכן הציבור ישלם... זה המוטו, בושה
דוד | 18.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת