14. עיצוב נפלא מבפנים. נוחות בליגה אחרת מהשאר צריכת דלק בדיזל מצויינת. 40% יותר חסכוני מהמקובל בקטגוריה. כל הבטיחות האפשרית. מדהים. רכב עם אופי. לגבי האמינות? רק העתיד יגיד, אבל אם נסתמך על הדגמים מהעשור האחרון, נגלה מוצרים מאוד אמינים. דני | 09.02.18 (ל"ת)
13. ל-12 ברור, הרי הישראלי יודע יותר מכל אחד אחר בעולם. כרגיל עם ישראל שיודע יותר טוב מכל אחד אחר בעולם מה טוב ומה לא טוב לו מחליט כעדר עיוור חסר שכל לקפוץ על עגלת הרכבים הזולים מקוריאה. אבל אנחנו חכמים ויודעים הכל בלי לבדוק אפילו שהספרוטאז' מיוצרת ומגיעה אלינו בכלל ממעצמת הטכנולוגיה סלובניה. ובקושי רואים את הרכב הזה בכבישי אירופה לעומת זאת כמי שנמצא לא מעט באירופה זוכה לראות את הפיג'ו הזו ובמיוחד את ה 3008 בכל כבישי מרכז אירופה ולא מעט כלל וכלל. דור | 09.02.18 (ל"ת)
12. ישראלים זה עדר לא ייאמן כמה תגובות עדר יש פה שמדברים על ירידת ערך כאילו אנשים נהיו סוחרי רכבים. אין שוק יד 2 באופן כללי וזה לא קשור לדגם. ולגבי אמינות? ישראלים קונים גרוטאות קוריאניות שזוללות דלק רק כדי לא לקנות צרפתיה עם סטיגמה של סבא שלי. המכוניות החדשות הן עולם אחר. אלוהים אנחנו עם של מפגרים. רון | 08.02.18 (ל"ת)
11. 5008 מנצח בנוקאווט הרכב הכי שווה בשכונה נקודה. מעוצב באופן חריג פשוט לא להאמין כמה השקיעו גם בפנים וגם בחוץ. כול מי שיקנה ייהנה מרכב מפנק ביותר באחריות. הדיזל 1600 סמ"ק גם סופר חסכוני. שוב פשוט מדהים. רוני | 08.02.18 (ל"ת)
10. רכב מגניב ובעל נוכחות רכב פרימיום אמיתי. מהתרשמות חיצונית אין מה להשוות מול הקוריאניות, ממתין לנסיעת מבחן, אבל. מאחר שאני מכיר את מנוע ה 165 כ"ס אני יודע למה לצפות. דוד | 08.02.18 (ל"ת)
9. מלך הקטגוריה? מלך הקטגוריה היה ונישאר מיצובישי אוטלנדר עד הודעה חדשה ע"פ חוכמת העדר. אמיר | 24.01.18 (ל"ת)
8. ובסוף העדפתי טויוטה ורסו הטויוטה הרבה יותר אמין ומושבים יותר נוחים ומתקפלים לכל הכיוונים . קל להכניס דברים אפילו 2 זוגות אופניים שלמים בחנתי את הרכב הזה | 23.01.18 (ל"ת)
6. שורה שנייה בעייתית - נמוכה כמו של כסה בגן ילדים כתבה שטחית ביותר - שורה שנייה נמוכה מידי ולא לילדים בוגרים בטח לא למבוגרים. החלק החשוב ברכב למשפחה לא נבחן, הייתי בסוכנות וישבתי במושבים של השורה השנייה. ממש כסה של ילדים בגן, לא מתאים לילדים בוגרים ובטח לא למבוגרים. מעניין שכתבים בחו״ל התייחסו לבעיה הזו וציינו זאת בכתיבתם. שלמה | 23.01.18 (ל"ת)
5. כתבה על מינוואן בלי צילום תא מטען? זה לא רציני, כתבה כזאת חייבת להכיל צילום של תא המטען כאשר שורה 3 פתוחה נהגוס | 22.01.18 (ל"ת)
4. יש פה פיל בחדר שלא דיברתם עליו הרכב הזה זהה ל3008 גם בצורה, גם בגימור, וגם באיבזור. לא כל כך הבנתי על איזה שטח מדברים שהרכב הוא 2X4 גג שבילים סלולים טוב. בקיצור 3008 מוגדל, שזה רכב טוב בפני עצמו, אבל לא הבנתי למה לנפח? כנראה שלובינסקי משלמים טוב על סיקורים חובב רכב | 22.01.18 (ל"ת)
3. יש הבדל בין רכב טוב לבין קניה טובה כל עוד אנשי לובינסקי מתמחרים את הרכבים שלהם ביהירות מנותקת מהמציאות הם לא ימכרו רכבים (טוב, פריים ליס ימשיכו לקנות). במחיר דומה מאוד לסקודה קודיאק כל דיון הגיוני על ה 5008 ייגמר באותה השורה התחתונה. יהיה מוצלח ה 5008 ככל שיהיה, ירידת הערך שלו בגלל ערך המותג תהיה גדולה יותר מזו של הסקודה ולכן לא יהיו לרכב הזה לקוחות פרטיים. טל | 22.01.18 (ל"ת)
2. מושבים נפרדים מאחרו יש בסניק כבר כ-13 שנים. להגיד ש-5008 יפה? נו, באמת.... ה-5008 היה תמיד רכב מגודל וחסר יחוד, לא מי יועד מה בקטיגוריה שלו - וככה נשאר. ניסו, השתדלו, אבל קשה לומר שהוא יפה במיוחד. בסדר ותו לא. מחירו גבוה מידי, לא יתן פייט בתמורה מול עלות - מול קודיאק או רכב משפחתי של 7 אנשים השיטה של מושבים נפרדים קיימת במינואנים כבר יותר מעשור. מנסיון - זהו סידור מעולה. אישימוטו | 21.01.18 (ל"ת)
מבחן רכב: מיניוואן שטח: תופס את העין, תופס את הכביש
14 תגובות לכתיבת תגובה