32. הקו הסגול-בכייה לדורות רכבת קלה עילית היא לא פתרון. היא נזק! הפתרון היחיד הוא מטרו תת קרקעי. עושים פרוייקט לאומי של פעם ב100 שנה אז למה לא לעשות אותו כמו שצריך? הקו הסגול כפי שמתוכנן יחמיר את פקקי התנועה בתל אביב וברמת גן. צריך להיות הזוי ומנותק מהשטח בכדי לתכנן באלוף שדה רכבת עילית. גלית | 23.01.18 (ל"ת)
31. ישראל כץ, קח פיקוד! ישראל כץ, או שאתה שר התחבורה ומנהל את העניינים או שאתה מובל ונגרר על ידי הטכנוקרטים מנתע. אתה הולך ומאבד את תושבי רמת גן. קצת מנהיגות ורצון טוב וזכית בכל העולמות! רוני יקר | 23.01.18 (ל"ת)
29. הקו הסגול- ישראל כץ בחר בפתרון הכי מהיר בדרך לגזירת הסרט ברור לכל בר דעת שרק רכבת תחתית תפתור את בעיית התנועה בגוש דן. היא מהירה יותר, רווחית יותר, משנעת יותר נוסעים, לא פוגעת בתחבורה קיימת. רחובות תל-אבי צרים מכדי לוותר על נתיבים לטובת רכבת עילית. הקו הסגול ממילאלא יעמוד בביקושים ויצטרכו לסלול רכבת תחתית. אז ישלמו פעמיים ונסבול פעמיים. חלם זה כאן!! יהודה | 23.01.18 (ל"ת)
28. ל-20, חשבת על זה שאולי חבל באמת שנולדת? איזה זכות יש לך לדרוש צמצום ילודה????? אני | 23.01.18 (ל"ת)
26. פשוט מטומטמים מנהלים את המדינה ואת כל מערכות בתכנון ובראשם השרים אין שכל אין דאגות תום | 23.01.18 (ל"ת)
22. לא יעזרו גם עשרים רכבות ועשרים חניונים אנחנו נמצאים בהתפוצצות אוכלוסין !!! יש להתחיל מיד בתוכנית לאומית לצמצום הילודה !! המדינה שלנו קטנה וצפופה כבר עכשיו, ואנחנו מתרבים כאילו אין מחר. כבר היום יש פקקים איומים וביקוש היסטרי לדירות. הגיע הזמן לעצור קצת ולחשוב על עתיד ילדינו ונכדינו במקום הקטן הזה. רות שפירא | 23.01.18 (ל"ת)
21. גם ככה בקושי יש שם חניה. ואיפה יחנו? אהההההההההה לא חשבנו על זה מדינת חלם שוב ושוב | 23.01.18 (ל"ת)
19. בתור סטודנט כבר 4 שנים באוניברסיטה, נושא החנייה הוא אסון! מראשון עד שישי, משמונה בבוקר ועד שש בערב, אין מקומות חנייה כמעט אף פעם! אני מוצא את עצמי מחפש חנייה במשך דקות ארוכות או מחכה שאחד החניונים יתפנה, ולצערי לא פעם, נאלץ לחנות במרחק של מעל לק"מ מהכניסה לאוניברסיטה, כי פשוט אין חנייה. אין פתרונות, נעים לראות שהאוניברסיטה מודעים לכך, כי התשובות לסטודנטים הם בעיקר "לכו חפשו"... שלמה | 23.01.18 (ל"ת)
18. אין שכל - אין דאגות מדוע החלמאות הזאת? למה לא לבנות רכבת תחתית כמו בכל העולם? קו עילי מבזבז שטחי קרקע יקרים, פוגע באיכות החיים של התושבים שגרים בסמיכות וגורם לאין ספור פקקים נוספים לאלו שצריכים לחצות את תוואי הרכבת. למה תמיד אותם פקידים עושים נגד האינטרס הציבורי?! אור | 23.01.18 (ל"ת)
17. חלמאים סוף סוף בונים תשתית לתחבורה נוחה ו מגישים התנגדויות , למה ? לא תצטרכו מכוניות זבולון | 23.01.18 (ל"ת)
15. חייבים להוריד את הקו הסגול מתחת לקרקע - או לבטל אותו. אסור לסלול קו גרוע שימנע אחר כך סלילת קו נורמלי, בטענה שכבר הושקעו 9 מיליארד ש"ח (ואחרי חריגות בתקציב בטח 15 מיליארד). צריך לעצור את ההתקדמות עכשיו! נתע | 23.01.18 (ל"ת)
14. פתרונות פשוטים 900 מקומות חנייה בגובה הקרקע תופסות שטחים עצומים, יקרים ולא מנוצלים. בנקל אפשר להמיר אותן במבנה תת קרקעי או עילי בן מספר קומות שישרת מספר דומה של רכבים לצורך חנייה עם מעליות. לגבי מבנה הבנק הנמצא באוניברסיטה.. כיוון שלא מדובר באיזה מגדל של הבנק אלא במבנה בעל קומה בודדת ניתן להעתיק אותו לבניין אחר בתוספת קומה. לא מסובך מדיי. לא נעשים כאן דברים במחשכים, האוני' תקבל זיכויים על הנלקח ממנה ואולי אף תרוויח מכל המהלך. זכורים לי ימי הפקקים האינסופיים לפני עשור וחצי בסה"כ בדרך ללימודים ובחזרה. כולנו מחכים לרכבת וטוב שזה קורה. אמיר | 23.01.18 (ל"ת)
13. מספיק לבזבז שטחי חניה על מגדלי חניה שמעתם ? אוטומטי / אוטונומי/ חסכוני /נקי/יפה לסביבה ! איזה בכי . אפשר לחשוב שמחסלים את האוניברסיטה תשמשו דוגמא לניצול של שטחי אדמה מצומצמים צפונבונים בכיינים וקפיטליסטים שלמה | 23.01.18 (ל"ת)
11. אז שיזיזו את התוואי. מזה ההשתלטות הזאת על רכוש? שיורידו הכל תחת האדמה. פחחחחח אורית | 23.01.18 (ל"ת)
9. מפה מדוע לא מפרסמים את מפת תוואי הקו הסגול, אם כבר מקדישים לכך כתבה? איפה יעבור הקו בדיוק? מלפי | 23.01.18 (ל"ת)
8. שידרשו הקמת חניון בקומות במקום מקומות החניה שיופקעו גם אם מטרת הרכבת היא לצמצם תנועת מכוניות, הרי שבתקופת הבניה שאורכת כמה שנים, לא תהיה רכבת וגם לא מספיק מקומות חניה באוניברסיטה, דבר העשוי לגרום נזק לאוניברסיטה. שידרשו בניית חניון גדול רב קומתי או תת קרקעי במקום מקומות החניה שיופקעו. השלמת החניון צריכה להתבצע לפני הפקעת הקרקע. בהצלחה. טלפת | 23.01.18 (ל"ת)
6. רכבת תחתית, שמעתם על זה? כמו בכל עיר נורמלית בעולם. רק פה חכמים יותר מכל העולם...... דני | 23.01.18 (ל"ת)
5. ביטול חניה במשך 6 שנים אין ספק כי הקמת תחנת רכבת ליד האוניברסיטה תפטור את בעיית החניה באוניברסיטה , השאלה הקשה היא היכן חונים במשך 7 שנים עד שתקום החניה כאשר בינתיים מחסלים 900 מקומות חניה יצחק | 23.01.18 (ל"ת)
4. תעצרו את תכנון הקו הסגול ותכננו אותו כמטרו תת קרקעי גם ככה הכניסות לתל אביב מרחוב ארלוזורוב והן מרחוב אלוף שדה פקוקות להחריד. ברחוב ארלוזורוב יש רק שני נתיבים לרכב פרטי ואין פתרון הולם. תעשו למעננו סופסוף מטרו הולם (כמו בכל מדינה מתוקנת) ולא את הקשקוש הזה חלמאים! | 23.01.18 (ל"ת)
3. במקום למצוא פתרונות כולם נלחמים בכולם ואחר כך מתפלאים למה דבר פשוט לוקח פה שניים שלושה עשורים. ברכבת צודקים, ובאוניברסיטה צודקים. המטרה היא בהחלט להוריד מכוניות מהכביש וחוני האוניברסיטה צריכים לשמוח על כך. מצד שני, בתקופת הבנייה על נת"ע לספק פתרונות חלופיים. ובא לציון גואל. ארז | 23.01.18 (ל"ת)
2. עתידות בתחילת 2025 צפוי הקו הסגול להתחיל לעבוד. שבועיים אחר כך יחלו התהיות על למה הוא לא תת-קרקעי. חודשיים אח"כ התלונות יהפכו לתלונות ובהמשך לבכייה לדורות. אבל נו מילא, הנבואה ניתנה לשוטים. בעצם, גם יכולת התכנון הישראלית. יגאל | 23.01.18 (ל"ת)
הרכבת הקלה תפקיע 75% מהחניות בבר-אילן
32 תגובות לכתיבת תגובה