אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה תפקיע 75% מהחניות בבר-אילן

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
הקו הסגול-בכייה לדורות
רכבת קלה עילית היא לא פתרון. היא נזק! הפתרון היחיד הוא מטרו תת קרקעי. עושים פרוייקט לאומי של פעם ב100 שנה אז למה לא לעשות אותו כמו שצריך? הקו הסגול כפי שמתוכנן יחמיר את פקקי התנועה בתל אביב וברמת גן. צריך להיות הזוי ומנותק מהשטח בכדי לתכנן באלוף שדה רכבת עילית.
גלית | 23.01.18
29.
הקו הסגול- ישראל כץ בחר בפתרון הכי מהיר בדרך לגזירת הסרט
ברור לכל בר דעת שרק רכבת תחתית תפתור את בעיית התנועה בגוש דן. היא מהירה יותר, רווחית יותר, משנעת יותר נוסעים, לא פוגעת בתחבורה קיימת. רחובות תל-אבי צרים מכדי לוותר על נתיבים לטובת רכבת עילית. הקו הסגול ממילאלא יעמוד בביקושים ויצטרכו לסלול רכבת תחתית. אז ישלמו פעמיים ונסבול פעמיים. חלם זה כאן!!
יהודה | 23.01.18
22.
לא יעזרו גם עשרים רכבות ועשרים חניונים
אנחנו נמצאים בהתפוצצות אוכלוסין !!! יש להתחיל מיד בתוכנית לאומית לצמצום הילודה !! המדינה שלנו קטנה וצפופה כבר עכשיו, ואנחנו מתרבים כאילו אין מחר. כבר היום יש פקקים איומים וביקוש היסטרי לדירות. הגיע הזמן לעצור קצת ולחשוב על עתיד ילדינו ונכדינו במקום הקטן הזה.
רות שפירא | 23.01.18
19.
בתור סטודנט כבר 4 שנים באוניברסיטה, נושא החנייה הוא אסון!
מראשון עד שישי, משמונה בבוקר ועד שש בערב, אין מקומות חנייה כמעט אף פעם! אני מוצא את עצמי מחפש חנייה במשך דקות ארוכות או מחכה שאחד החניונים יתפנה, ולצערי לא פעם, נאלץ לחנות במרחק של מעל לק"מ מהכניסה לאוניברסיטה, כי פשוט אין חנייה. אין פתרונות, נעים לראות שהאוניברסיטה מודעים לכך, כי התשובות לסטודנטים הם בעיקר "לכו חפשו"...
שלמה | 23.01.18
18.
אין שכל - אין דאגות
מדוע החלמאות הזאת? למה לא לבנות רכבת תחתית כמו בכל העולם? קו עילי מבזבז שטחי קרקע יקרים, פוגע באיכות החיים של התושבים שגרים בסמיכות וגורם לאין ספור פקקים נוספים לאלו שצריכים לחצות את תוואי הרכבת. למה תמיד אותם פקידים עושים נגד האינטרס הציבורי?!
אור | 23.01.18
14.
פתרונות פשוטים
900 מקומות חנייה בגובה הקרקע תופסות שטחים עצומים, יקרים ולא מנוצלים. בנקל אפשר להמיר אותן במבנה תת קרקעי או עילי בן מספר קומות שישרת מספר דומה של רכבים לצורך חנייה עם מעליות. לגבי מבנה הבנק הנמצא באוניברסיטה.. כיוון שלא מדובר באיזה מגדל של הבנק אלא במבנה בעל קומה בודדת ניתן להעתיק אותו לבניין אחר בתוספת קומה. לא מסובך מדיי. לא נעשים כאן דברים במחשכים, האוני' תקבל זיכויים על הנלקח ממנה ואולי אף תרוויח מכל המהלך. זכורים לי ימי הפקקים האינסופיים לפני עשור וחצי בסה"כ בדרך ללימודים ובחזרה. כולנו מחכים לרכבת וטוב שזה קורה.
אמיר | 23.01.18
8.
שידרשו הקמת חניון בקומות במקום מקומות החניה שיופקעו
גם אם מטרת הרכבת היא לצמצם תנועת מכוניות, הרי שבתקופת הבניה שאורכת כמה שנים, לא תהיה רכבת וגם לא מספיק מקומות חניה באוניברסיטה, דבר העשוי לגרום נזק לאוניברסיטה. שידרשו בניית חניון גדול רב קומתי או תת קרקעי במקום מקומות החניה שיופקעו. השלמת החניון צריכה להתבצע לפני הפקעת הקרקע. בהצלחה.
טלפת | 23.01.18
3.
במקום למצוא פתרונות כולם נלחמים בכולם
ואחר כך מתפלאים למה דבר פשוט לוקח פה שניים שלושה עשורים. ברכבת צודקים, ובאוניברסיטה צודקים. המטרה היא בהחלט להוריד מכוניות מהכביש וחוני האוניברסיטה צריכים לשמוח על כך. מצד שני, בתקופת הבנייה על נת"ע לספק פתרונות חלופיים. ובא לציון גואל.
ארז | 23.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת