12. בשנה האחרונה הוא דעך הדשדוש הביצועי של טסלה ששורפת מזומן בקצב מטורף וכן ההתעקשות שלו על חברת כריה הזויה (שגם עומדת בניגוד מסויים לעתיד האוטונומי) מורידות ממנו מאוד. להגיע לשווי של 650 מיליארד - אם או בלי גידול אנאורגני? כי לקנות חברות זו לא חוכמה גדולה... מאוכזב | 24.01.18 (ל"ת)
11. זה סכום הגיוני תכלס וזה רק בגלל חישוב האינפלציה העולם מעלה מחירים כל שנה ב3% תכפילו בעשור. יצא לכם את שווי שוק. הרי קילו ברזל שאתה קונה היום בשקל תוסיף לו אינפלציה של 3% לשנה תכפילו אותו בעשור. תקבלו סכום גבוה יותר. אין קשר לביצועים, תחרות, או כישרון. תכלס | 24.01.18 (ל"ת)
9. משכורת בניגוד לנהוג בישראל כאשר חברה מפסידה המנהל מרויח, אין שום קשר בין ביצועי החברה למשכורת המנכ"ל. מנדל | 23.01.18 (ל"ת)
7. שווי השוק לא אומר שום דבר. החברה מפסידה רצוף מאז 2003 טסלה הוקמה ב 2003 ומפסידה כסף מאז. יש להם כסף ממשקיעים ובעיקר מהמדינה. אלון מאסק מכניס לעצמו מיליארדים בקומבינות מחברה שמפסידה מיליארדים. אם הוא לא ייקח כל כך הרבה כסף אולי הם לא יהיו במצב כלכלי כזה יוסי | 23.01.18 (ל"ת)
5. היזם הכי מעניין שהיה כאן ב50 שנה האחרונות בזמן שג'ובס חשב על טלפונים מגניבים, וגייטס על שליטה בשוק מערכות ההפעלה למחשבים בכל העולם. מאסק חולם על טיסות למאדים, טילים רב-פעמיים ורכבים ללא תלות בדלק או נהג. חלום שלאט לאט הפך מציאות ברובו וכל זה עם הרבה כסף שהוא הביא מהבית כשכולם חשבו שהוא חי באשליות. דני | 23.01.18 (ל"ת)
3. לא מעמיק, כתבה רדודה וסתמית אלון מאסק שותף בשלושה פרוייטים מדהימים בקנה מידה עולמי. כאשר כוץבים כתבה על המפעל המדהים שלו. יש לציין עוד פרטים, לציין איך הולכים להראות המוצרים. מה מתכנן לעשות ומהן האופציות העומדות בפני החברה. כתבה שכזו היא יבשה ופשוט אין טעם לקרוא אותה. פעם הבאה, נא דייקו ופרטו בפרטים. בהצלחה. אדם | 23.01.18 (ל"ת)
2. זה לא יקרה בגלל כמות המתחרים סביבו שתגזול ממנו את הבכורה והוא עדגיין לא המציא שום דבר גאוני מימיו רק שאב רעיונות ורכש פטנטים וידע מכל מי שכבר עסק בכל נושא שמאסק נכנס אליו קומט | 23.01.18 (ל"ת)
אלון מאסק: בלי משכורת אבל עם אפשרות לבונוס אימתני
13 תגובות לכתיבת תגובה