אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכב האוטונומי של טסלה התנגש בכבאית ב-105 קמ"ש

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
מבזבזים את הזמן והכסף
נהיגה אוטונומית מלאה- מיותר. נהיגה חצי אוטונומית- סופר חשובה. להכניס כתובת ולתת למכונית לנסוע זה ממש נחמד, אבל עד שנגיע לשם יכול לקחת זמן. בינתיים על היצרניות השונות להכניס מצבי נהיגה שפותרים קטעי נהיגה מונוטונים כמו פקקי תנועה וקטעי נהיגה ארוכים ללא פניות (כבר חצי נתמך ע"י בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמירה על נתיב). תכלס- אלה מצבי הנהיגה שבגללם 95% מהנהגים היו רוצים לשרוף ת'מכונית והיו מוכנים לשלם לנהיגה אוטונומית...
מוטי | 28.01.18
76.
בעיה בזיהוי מכוניות חונות? הבעיה האמיתית היא שהדבר ההזוי הזה על הכביש
אולי עוד 10-15 שנים זה יהיה בטיחותי, בטח לא בזמן הקרוב- זה סכנת נפשות הטכנולוגיה מתאימה לדמו למטרת גיוס כספים כרגע זה אפילו לא ברמה של מוצר בטא קצת בעייתי בהתחשב בתוצאה הקטלנית של "באגים" במערכות הללו
מי נתן לך רשיון? | 26.01.18
67.
למה הזדהות אלקטרונית של כל משתמש-דרך לא תתפוס
א. תחברו GPS ומשדר לסבתא שלי? היא מייד תשכח אותו בבית אבות ב. תחברו GPS ומשדר לכל אבן על צלע הר או גמל במדבר? ג. תרשתו את כל העולם בתקשורת מאובטחת? בינתיים מי שנזרק מן הכביש בנגב לא יכול לצלצל למד"א, בינתיים עודף נהגים לק"מ חוסם אפילו סמ"סים ד. GPS מדוייק הרבה פחות ממה שחושבים, וגם זה רק לאחר תהליך של ניחושים ומיצועים. תגלו זאת בנסיעה בשכונות על צלע הר שם יש הרבה כבישים סמוכים, וכן ביציאה ממנהרות או בעצירת פתאום. בכל הנ"ל האפליקציות מנסות לגשר על החסרונות הנ"ל אבל קורה ההיפך. המוח האנושי מגיב לסנטינטרים בעשירית שנייה, ה GPS ל 20 מטר לאחר כמה שניות וגם זה לא תמיד
עגלה יש לאילון סוסים לא | 25.01.18
66.
מסכנה הכבאית!
מן התצלום רואים כו תוצאות המפגש הניבו נזק זהה לשני המעורבים. כולנו רגילים לחשוב שלמכונית יש מסה פחותה משל משאית ולכן הקיווצ'וצ' עליה: אז תחשבו שוב, המכונית שכאן היא משאית בטריות. חוק שימור התנע (p=m*v) שמונצח בתמונה חושף מאסות זהות. וגם על הדרך, שעדיין המכונית החשמלית באותה הבעייה כמו זו הייתה לראשונה שבנה פורד קשישא: לא כלכלי לסחוב איתך את כל המזווה והמטבח. travel light עדיין הכי נכון לאדם וגם למכונית
ההיברידית שולטטת | 25.01.18
64.
הדבר שצריך לחשוש ממנו
אין מה לחשוש מטכנולוגיה כי אין מה לעשות קוראים פשלות, אבל ממה שכן צריך לחשוש זאת מחברה כמו אובר שתשתלב בענף הזה יותר. חברה שמעודדת ניצול עובדים ואני מדבר על נהגים, נוסעים שלא אכפת להם מהם שיסעו אפילו בלי ביטוח. חברה כזאת עדיף שלא תהיה פה.
יובל | 25.01.18
60.
אוטונומי אומר ...
כל הרכבים אוטונומיים בלבד על אותו מקטע כביש עם אפשרות לשוחח ביניהם וזאת כאשר גם בסביבה החיצונית מפוזרים חיישנים כולל שילוט אשר משדר לרכבים מהו התמרור מבלי להסתמך על ראיה ממוחשבת. זה המינימום, עכשיו נשאר שחברות הביטוח תאשרנה. הרגולציה לדעתי לא תאפשר רכב דרגה 5 כל כך מהר ! מדוע ? כי בני אדם ניתן לתבוע, ומחשב ???
יואב | 25.01.18
57.
ששש.., אילון הגאון עובד על פתרון!
למה הוא מרסק חלליות אתם חושבים? כי בקרוב בשבריר שלפני תאונה הכיסא יהפוך לכיסא מפלט בעל מסלול אינטרה גלקטי וינחת בשלום לאחר ככה וככה שנות אור! ובאמצא אם תהיה סופה בין כוכבית וגם אם לא שילם עבור דגם א', אילון ישלח לו בחינם הגדלת טווח גם לעולמות אחרים!
איפכה | 25.01.18
55.
למגיבים הטכנופיליים. כשבן אדם דורס מישהו, הבן אדם
משלם מחיר מאוד כבד. מי ישלם את המחיר כאן? תאונה, כשמה כן היא- תאונה. אף אחד לא רוצה לדרוס בכוונה מישהו אחר, אבל תאונות קורות, וכשהן קורות הבן אדם שבטעות קרתה לו תקלה נזרק לכלא ומשלם פיצויים אישיים כבדים. במה בדיוק תאונה של אדם שונה מתאונה של AI?
מעניין | 25.01.18
51.
לא מבין למה אנשים מסתבכים
כל אלגוריתם בסיסי של רכב אוטונומי אמור לנתח שני דברים: 1. האם יש לפניו עצם שלא זז. 2. האם הוא עומד להתנגש בו. כל שאר הדברים לא משנים כלום, אז הוא ניתח שמדובר במכונית אז? האם המכונית נעה? היא לא נעה מדובר בעצם שעומד במקום, אין שום מקום להניח שאם משהו הוא מכונית והוא נמצא על כביש אז הוא נע, זה לא עובד ככה ואם זה עובד ככה אז לא כנראה שאין שום סיכוי שנראה מכונית אוטונומית בקרוב.
ggg | 25.01.18
50.
זה לא רכב אוטנומי
מה שהכתב שכח לציין זה שלא מדובר ברכב אוטנומי, כאלו כרגע יש רק בניסויים אלא בסה"כ שמערכת קרוז קונטרול משוכללת. המערכת מיועדת לזהות שלטי מהירות ולהתאים את מהירות הנסיעה לכך, לשמור מרחק מרכבים אחרים ולבדוק לפני ביצוע מעבר נתיב. זה משדרג את הנסיעה מאוד אבל זה לא רכב אוטנומי. אין לו את החיישנים של רכב אוטנומי ולא את יכולות החישוב של רכב שכזה זה בסה"כ קרוז קונטרול.
יובל | 25.01.18
35.
צירוף מקרים.
נהג הטסלה זיהה (מאוחר) שמסיבה כלשהיא המכונית לא בולמת כנדרש, והתערב כשהמהירות הייתה ? 105 קמ"ש, שלפי התמונה סביר שהטסלה נסעה מעל המהירות המותרת. הנהג בלם ונתקע בכבאית במהירות נמוכה יותר, נגיד, 40-60 קמ"ש. היות וזה לא כביש מהיר, יתכן והטסלה רצתה לעקוף ולא הבינה את המשמעות של כבאית בפעולה... והנהג כן הבין - ובלם באיחור.
לומדים | 24.01.18
31.
בהחלט
תשובה 9 נתת לי עכשיו את המילים שאני חודשים מחפש לענות לאנשים בנוגע לטסלה, "בני אדם סלחניים לטעויות אנוש אבל ממש לא כשזה כשל טכני" אנשים עושים תאונות כל יום ונהרגים מאות אנשים על ידם ואין פוצה פה, אבל כשזה טסלה עושים על זה כתבה כי הוא נתקע באיזה כבאית ולא גרם אפילו לשריטה של בנאדם, ולגבי תשובה 22- אם זה היה עגלת תינוק אז כן הוא היה הורג תינוק, כמה אנשים ביום דורסים תינוקות? אז בגלל שזה טכנולוגי זאת בעיה? עם כל הטעויות שהרכב הזה יכול לעשות זה לא מגיע לאלפית מהטעויות האנושיות!!!
אהרון | 24.01.18
26.
הפתרון צריך ללכת בשלב ראשון בדרך אחרת
לחייב את כל הרכבים ויצרני הרכבים החדשים כולל כל מי שנע מאיזה סיבה על הכביש להטמיע שבב זיהוי שיאפשר לכל רכב לדבר עם רכב אחר ולזהות אותו ללא קשר ליכולת הזהוי ע"י המצלמה. עד שיכולות ה AI לא יגיעו באמת לרמה שהמחשב באמת יבין את הסביבה במאה אחוז אנחנו במחסום שלא ניתן לעבור אותו ולא יהיו רכבים אונטומים אמיתים בכבישים רגילים.
עודד | 24.01.18
17.
לכל מי שכתב שככה לא נראת מכונית שהתנגשה במהירות 105 קמש
אתם שוכחים שבדרך כלל כשרואים מכוניות כאלו, הם התנגשו במכונית דומה שבאה ממול, מה שאומר התנגשות במהירות כפולה בחישוב המהירות של 2 המכוניות(סביב 200) בנוסף יש לקחת בחשבון שהכבאית זזה קצת קדימה מעוצמת המכה, ולהוסיף עוד את מערכות המיגון של הרכב וקריסה הדר גית של תא המנוע.תכל הפעולות האלו מרככות את כוחות הG שפעלו על הנהג
כרית אויר | 24.01.18
4.
אתמול המובלאיי שלי הגיבה בפראות על מה שחשבה שהינה באה תאונה
נסעתי על כביש 6, בירידה לוואדי ערה היה פקק רק שאני המשכתי צפונה, המובילאיי חשבה שאני הולך להתנגש במכוניות שבפקק והתחילה להבהב בפראות, להשמיע זימזומים כאילו המוות קרב,כמעט חטפתי התקפת לב ואז באמת הייתה נגרמת תאונה.
מזל שכבר אין לי מניות אינטל.  | 24.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת