21. למגיב 17 אתה טועה ומטעה הנחיתה המפורסמת ב2009 על נהר ההדסון הייתה תוך כדי המראה והוא הצליח כנגד כל הסיכויים לטענתך... למגיב 17 | 03.02.18 (ל"ת)
20. חברות האירוספייס - דאייה בחלל? המשפט האחרון בכתבה: "בשורה התחתונה, אפשר לסמוך על צוותי הטיסה ועל חברות האירוספייס - גם במקרי תקלות חמורות במיוחד". R-9 | 01.02.18 (ל"ת)
18. רק מקרים בודדים של אובדן מנועים באוויר נגמרים בשלום ברוב המקרים אין למטוס מספיק מהירות וגובה לביצוע נחיתה נחיתה מוצלחת נוספת הייתה של טייס קולומביאני על סכר עפר בפרברי ניו-אורלינס. המטוס אף המריא לאחר החלפת מנועים. גיל | 27.01.18 (ל"ת)
17. תלוי באיזה גובה הושבתו המנועים. בגובה נמוך, למשל בתחילת ההמראה, הכתבה אינה רלוונטית רן | 27.01.18 (ל"ת)
16. זמן הדאייה/נפילה תלוי בגובה המטוס ברגע שהטייסים. הבינו שאין להם יותר כח. ומהגובה הזה הם צריכים לתכנן את אפשרויות הנחיתה שלהם. במקרה של טיסה 1549 שנחת על ההדסון לא היה לו מספיק גובה ולכן נאלץ לנחות במים. מצד שני היה לו מזל שהנחיתה הייתה בחלק רחב בהדסון. הכוונה במים ללא גלים. לא בטוח שהתוצאה הייתה זהה לו נחת בים. ויטו | 27.01.18 (ל"ת)
15. סטפן ג ראסמוסן, טיס סאס 27 דצמבר 1991 ישר אחרי ההמראה שני המנועים יצאו מכלל פעולה בגלל קרח, הוא טס מעל יער וגילה באופק קרחת יער קטנה , שם הוא הנחית את המטוס שנישבר לשלושה חלקים , כול הנוסעים ניצלו - לינק לתמונה : https://www.expressen.se/nyheter/miraklet-i-gottrora-ror-upp-kanslorna-efter-20-ar-igen/ ירון גיל | 27.01.18 (ל"ת)
13. מה הבעיה - מבקשים מטום הנקס לבוא לעזור הוא עושה את זה עם יד אחת קשורה מאחורי הגב עודד | 27.01.18 (ל"ת)
11. הרגע שעושים כתבה ולא מבינים כלום ועדיין מעתיקים ומדביקים . מטוס גמבו לא דואה אלה נופל נפילה מבוקרת ( כן כן 40-30 אלף רגל יש טווח נפילה ) . פייפר יכול לדאות כי הוא קל ביחס למוטות כנף . גם ה FY 23 יכול לדאות עם התקן מיוחד טווח גדול ( כן כן זה שאלק הפסיד ל F22 יותר נכון לומר שבגלל השותפות הבין לאומית האמריקאים לא רצו לחשוף לכן בחרו במטוס הכושל F22 ) . STEVE | 27.01.18 (ל"ת)
10. הנמכה עם מנועים בסרק. כל הנמכה בכל טיסה עם מטוס סילון היא הנמכה ללא מנועים. המנועים בסרק ולא נותנים כח דחף קדימה. hah | 27.01.18 (ל"ת)
6. מה קורה למטוס כשכבו מנועיו טכניקת הגלישה כפי שמתוארת במאמר פשוט אינה נכונה: הצוות שומת מהירות קבועה, שהיא תוצאה של משקל המטוס בזמן האירוע, מהירות שתביא את המטוס לטווח הארוך ביותר. כל שינוי ממהירות זו רק יקטינו את טווח הגלישה וכמובן יפחיתו את סיכויי הצוות להביא המטוס לנחיתה בטוחה. שלמה | 27.01.18 (ל"ת)
5. רק תיקון אחד - המטוס נכנס לגלישה, ולא לדאייה בדאייה הדאון יכול לנצל זרמי אוויר עולים ולעלות עמם למעלה ולהאריך את הטווח (כמו שעושים דאונים וציפורים). למטוס נוסעים סילוני אין אפשרות כזו. אחד | 27.01.18 (ל"ת)
4. 1983 בואינג 767 ממונטריאול למטוס לא הייתה תקלת מנועים, באותם ימים עברו משיטה אינצ'ית למטרית ופשוט לא מילאו מספיק דלק לטווח הטיסה המתוכנן, המנועים כבו כי נגמר הדלק. בשדה הנטוש שנחתו ערכו אנשים פיקניק ובמזל ראו את המטוס שגולש בדממה ופינו את המסלול לנחיתה מושלמת. צחי טופלברג | 27.01.18 (ל"ת)
3. מטוס ג'מבו של בריטיש.... ...נקלע ב-1982 לענן אפר וולקני כשחלף ליד הר געש מתפרץ באינדונזיה. האפר גרם להשבתה של כל 4 המנועים. ההודעה של הקברניט לנוסעים נחשבת לשיא האנדרסטטיטמנט הבריטי. Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them going again. I trust you are not in too much distress המנועים שבו לפעול כשהמטוס יצא מהענן, והמטוס נחת בשלום https://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_9 רון | 27.01.18 (ל"ת)
2. הגה בלי מנוע? אין מנועים אין הגאים. אז איך זה פועל? לחיצת חירום פותחת מכסה שיש בו טורבינה שמסתובבת עם הרוח ומיצרת חשמל. אאא | 27.01.18 (ל"ת)
1. כשמנועי מטוס נוסעים נכבים והוא מתרסק יש פרק חדש בטלוויזיה בתוכנית תעופה בחקירה !! ۩*)•※•☼•※•(*۩ הצופה המתמיד | 27.01.18 (ל"ת)
מה קורה למטוס נוסעים כשהמנועים נכבים באוויר?
21 תגובות לכתיבת תגובה