39. ביטוח חובה לאופנועים. האם כל רוכבי האופנועים יזכו להוזלה או רק בעלי הארלי דיוידסון ודיאלים ?! לא הגיוני שבגרמניה הגשומה משלם רוכב 120 אירו דמי ביטוח חובה לשנה וכאן בסביבות 5000 שקלים. ומה עם אופניים חשמליים ?! מי מממן את הפגיעות שלהם ??? ישנם מספר פתרונות למצב הדפוק של ביטוחי החובה בארץ: 1. לאפשר לבטח בחברות ביטוח זרות ולא נהיה שבויים בידיהם של קומץ בעלי הון חמסנים. 2. יצירת פוליסת ביטוח לנהג ולא לרכב שהרי נהג לא נוהג בשני כלי רכב בו זמנית ... 3. קביעת דמי הביטוח מקסימליים של כמה מאות שקלים בשנה לאופנוע ללא הבדל נפח והספק בחקיקה ובכך לעקוף את פקידי הממונה על הביטוח שכולנו יודעים איפה הם הולכים לעבוד לאחר שמסיימים את תפקידם בשירות הציבורי. רוכב ותיק | 31.01.18 (ל"ת)
38. כל התמחור של ביטוח החובה הוא מעוות דמיינו לעצמכם אופנוע עומד ברמזור. מגיע רכב ונכנס בו, לנהג הרכב לא קרה כלום, רוכב האופנוע נפצע. בכל ביטוח נורמלי הנהג ישלם והפרמיה שלו תעלה. בביטוח חובה הביטוח של האופנוע ישלם על הטיפולים לרוכב והפרמיה של הרוכב תעלה. זה בגדול הסיפור של ביטוח חובה לאופנועים. ב 100% של התאונות בין אופנועים למכוניות הרוכב יצטרך טיפול רפואי וביטוח החובה שלו יופעל. ב 70% מהתאונות האלה, לפי נתוני המשטרה ומשרד התחבורה, אשם נהג המכונית. בתכלס עלות ביטוח החובה לאופנועים יכול להגיע ליותר מ 6000 שקל לשנה גם אם הם רוכבים זהירים בדיוק בגלל העיוות הזה בתמחור. יש סיבות מדוע ביטוח החובה הוא ביטוח בלי קשר לאשמה אבל תמחור הפרמיה בהתאם לעיוות הזה מייצר שוק שאינו הוגן לרוכבים. אלי | 30.01.18 (ל"ת)
37. עשרות שקלים בשנה!!! נו באמת? עדיין נורא יקר כל ההוצאות שמסביב לקטנוע, ואני קניתי דיאלים כי רציתי משהו זול ועדיין מרגיש מנוקנק ע"י הממשלה/רשויות/דלק. בדיחה. אור | 30.01.18 (ל"ת)
35. דיל מעולה, תודה רבה מיקי.. פחות רכבים יותר דו גלגליים = פחות פקקים יש לעודד שימוש בכל אמצעי תחבורה שחוסף פקקים, כולל דו גלגלי, אוטובוסים, רכבות, מוניות שירות וכל פתרון שיתופי אחד אפשרי (אובר מישהו?) תודה מיקי על הדאגה לאזרח. לא אצביע לך או לליכוד כי רוב הזמן אתה פופוליסט ולקקן לשליט, אבל אני שמח לפרגן לך על צעד חכם וטוב לטובת הציבור בעל רכב | 29.01.18 (ל"ת)
34. בטוח כל נהג שהיה מעורב בתאונה והוא אשם ישלם בטוח רכב גבוה יותר 3 שנים אם לא יהיה מעורב בתאונה יחזור לשלם רגיל יאיר | 29.01.18 (ל"ת)
33. "על חשבון בעלי המכוניות" הפרד ומשול, הפרד ומשול, הפרד ומשול כל הזמן זו השיטה, כאן ובעולם. להסית ולפלג כדי שהאנשים יריבו אחד עם השני במקום לשאול שאלות כמו "אם ביטוח רכב הוא חובה, אז הוא נחשב מס, נכון? אם כך, למה הוא הולך לכיס פרטי במקום לממשלה?" אלכס | 29.01.18 (ל"ת)
32. ממשלה אפסית אם הממשלה הזאת הייתה חברתית כמו שהיא מתיימרת להיות אז אף אחד לא היה נדפק לא הרוכבים ולא הנהגים, ממני לא תקחו תהארלי שלי כל כך מהר. שיקפצו הארלי | 29.01.18 (ל"ת)
31. המנכלים לוקחים את כל הכסף ואחרי זה אומרים שעלות הביטוח של אופנועים זה 840 מיליון בשנה. אין סיכוי. תבדקו מי לוקח את הכספים. תתחילו בסוכנויות של מכוניות היוקרה. לא רק עברייני רחוב יש שם. אני | 29.01.18 (ל"ת)
29. כל אופנוע על הכביש חוסך מכונית פקקים דלק וחניה במדינה צפופה כמו ישראל צריך לעודד שימוש באופנועים אופנוען | 29.01.18 (ל"ת)
28. צריך ביטוח חינם לדו גלגלי! פחות זיהום אוויר. פקקים. דלק. חניה. וגם פחות תאונות כי יהיו פחות רכבים עצבניים בכביש ביקבק | 29.01.18 (ל"ת)
26. פחות רכבים על הכביש = פחות טעונות קטלניות של אופנועים הרי רוכבי אופנועים לא נהרגים מהנפילה (נפצעים כן) אלא מהתנגשות אם רכבים מה שאומר שאם כמות הרכבים תרד כך גם התאונות הקטלניות תרד זה אחד ועוד אחד,והיום הגב יש כבר כרית אויר לרוכבים שהאוצר ומשרד התחבורה צריכים להכיר בו ולעודד ע''י הנחה משמעותית בביטוח, ניר | 29.01.18 (ל"ת)
25. מדוע לא משנים את הנוסחה ? נהג שיש לו גיליון עבירות תנועה ,יואיל בטובו לשלם יותר בפוליסה , וזה לא משנה איזה רישיון נהיגה יש לו , מצב זה יגרום לאנשים להיות מפוקסים יותר ולעודד ירידה בתאונות הדרכים, מי שיש לו מעט עבירות ישלם פחות, אולי הגיע הזמן לשנות את הדיסקט ולצאת מהסאגה הזאת. אני רוכב על וספה 200 PX אין סיבה שאשלם ביטוח חובה 3250 ש"ח , באמת... ואין לי עבירות בכלל. גלעד מנחם | 29.01.18 (ל"ת)
23. מדהים חייבים להוריד מכוניות מהכבישים - להעלות עוד אפילו אבל העיקר שידיעות עסוקים בהכפשה של חברי הליכוד דני | 29.01.18 (ל"ת)
22. עברייני התנועה מקבלים תיעדוף בפולידה יופי מיקי זוהר אם היה ספק למי שיכת המדינה הכביש והמדרכה ולמיקי זוהר חשוב לספר שהוא לא טיפש? בינה | 29.01.18 (ל"ת)
21. מפלגת הקונבינות והמושחתים עוקצת שוב. אופנוענים: חמאס בתחבורה. איפה השוטרים כשהאופנועניםפ משתוללים? עסוקים בשוטרות? צביצ נמאס מהימין | 29.01.18 (ל"ת)
19. הכלכלן מסביר ביטוח חובה על אופנועים יקר, כי אחוז האופנוענים שנפגע קשה, נשברות גפיו , וחס חלילה הופך לנכה גדול לעין שיעור מזה של הנוהגים ברכב. תחשבו אתם על אנשים שהיכרתם. אם אופנוע זה טוב למדינה ולפקקים, שהמדינה תקנה אופנועים לאנשים והביטוח יעלה אפס. אם לא, שיתכבדו וישלמו בעצמם את מחיר הביטוח על הפציעה שלהם שבוא תבוא. מיקי זוהר, לכאורה, מבזבז ומזיז כספי ציבור ממקומות ראויים למקומות לא ראויים, בשביל לזכות בכותרות ובכמה קולות. חבל. הכלכלן | 29.01.18 (ל"ת)
18. מקווה שרק ליכודניקים אוהבים אופנועים כל הכבוד לליכוד שמעודד את אזרחי ישראל לרכב על אופנועים - כלי כל כך בטוח עם אחוזי פגיעות נמוכים מידי לדעת הליכודניקים שחשים חובה להוסיף עוד רוכבים לכבישים הבטוחים של ארץ הקודש לעודד את הסיכון | 29.01.18 (ל"ת)
17. הכול עבודה בעיניים. חברות הביטוח ר-ו-ו-ח-י-ו-ת! נקודה! שום העמסה ושום נעליים הכול ניסיון לסחוט עוד יותר את המתנה הזו שנקראת "ביטוח חובה". חרטה. | 29.01.18 (ל"ת)
16. נו אז מה אם הם מממנים? מזה שונה מכל מימון אחר של אוכלוסיה א לאוכלוסיה ב? ככה מדינה עובדת. לוקחים כסף מכולם ומחלקים כדי לספק רווחה לכולם. הכסף שלי הולך להרבה מאוד מקומות שלא הייתי רוצה שילכו. אבל בתור בעל רכב בהחלט שווה לי לממן דו גלגלי כדי להקל עליי את המלחמה על הכביש או חנייה. אפשר לעשות 1000 כתבות ביום על איך מישהו אחד מממן מישהו אחר. מה חדשה בזה? גונן | 29.01.18 (ל"ת)
15. מדינה של גנבים (הממשלה וחברות הביטוח כאחד) במקום להוריד את ביטוח האופנועים למחיר נורמלי, מעלים לבעלי הרכבים. תבדקו בעולם ותראו כמה משלמים על ביטוח רכב - רמז: הרבה פחות. למשל בארה"ב, מישהו שהוא נהג יחיד ויש לו 3 מכוניות, על הרכב הראשון משלם מלא (חצי ממה שבישראל) ועל כל רכב נוסף עוד 10% מהערך המלא (ויש הגיון: הוא לא יכול לנהוג בו זמנית בכל הרכבים). בארץ דבר כזה בחיים לא יהיה, למה? גנבים אמרנו כבר? דני | 29.01.18 (ל"ת)
12. חברות הביטוח מרוויחות מיליונים והאזרחים רבים על פירורים הפרד ומשול קלאסי. במקום להוריד את שולי הרווח בענף ביטוח החובה, שהוא למעשה מס עקיף לכל דבר שפשוט זורם לידיים פרטיות משסים את האזרחים אחד בשני ונותנים לחברות להמשיך להרוויח מיליונים. דרור | 29.01.18 (ל"ת)
9. ממש גניבה ושערוריה-ישר לכלא מדוע אנו צריכים לשלם מכיסנו עבור האופנועים למה- שהחבר כנסת החכם הזה וחבריו בליכוד כולל קירשנבאום שישלמו מהמשכורות של 40000 ₪ שהם לוקחים מהציבור ולמה שיגנבו עוד כסף מבעלי הרכב הפרטי שמעון הצדיק | 29.01.18 (ל"ת)
8. כל אופנוע שעולה במקום מכונית עוזר לנהגי המכוניות זה בדיוק כמו לשלם לבעלי מכוניות כסף אם הם לא יסעו במכונית ע"מ להוריד את הגודש כסף ממיסים וכסף מהביטוח חובה זה אותו דבר. לכסף אין צבע בעל רכב | 29.01.18 (ל"ת)
7. ועל הכל חתום אחד, ידין אנטבי. עיוות והלך. צריך לעודד דו גלגלי. בסוף יהיה פקק אחד גדול. דני | 29.01.18 (ל"ת)
4. בקיצור עוד קומבינה על הגב שלנו... רוכבי האופנוע יקבלו הנחה של עוד כמה שקלים בביטוח ומצד שני המדינה תרוויח עוד כמה מליונים על חשבון בעלי ה-4 גלגים שקיימים בעשרות מונים יותר על הכביש... קומבינה ישראלית מצוייה. אמיתי | 29.01.18 (ל"ת)
2. האם אני מוכן לתת קולי לליכוד תמורת הנחה בביטוח אופנוע? ממש לא! ההיפך, מוכן לשלם כפול רוכב | 29.01.18 (ל"ת)
1. לא מנסה להשוות, אבל אני משלם ושילמתי ביטוח לאומי כל חיי ושיגיע יומי, ספק אם אקבל שקל בחזרה. שמעון | 29.01.18 (ל"ת)
לובי האופנוענים בליכוד יוזיל להם את הביטוח, על חשבון בעלי הרכבים הפרטיים
39 תגובות לכתיבת תגובה