אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לובי האופנוענים בליכוד יוזיל להם את הביטוח, על חשבון בעלי הרכבים הפרטיים

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
ביטוח חובה לאופנועים.
האם כל רוכבי האופנועים יזכו להוזלה או רק בעלי הארלי דיוידסון ודיאלים ?! לא הגיוני שבגרמניה הגשומה משלם רוכב 120 אירו דמי ביטוח חובה לשנה וכאן בסביבות 5000 שקלים. ומה עם אופניים חשמליים ?! מי מממן את הפגיעות שלהם ??? ישנם מספר פתרונות למצב הדפוק של ביטוחי החובה בארץ: 1. לאפשר לבטח בחברות ביטוח זרות ולא נהיה שבויים בידיהם של קומץ בעלי הון חמסנים. 2. יצירת פוליסת ביטוח לנהג ולא לרכב שהרי נהג לא נוהג בשני כלי רכב בו זמנית ... 3. קביעת דמי הביטוח מקסימליים של כמה מאות שקלים בשנה לאופנוע ללא הבדל נפח והספק בחקיקה ובכך לעקוף את פקידי הממונה על הביטוח שכולנו יודעים איפה הם הולכים לעבוד לאחר שמסיימים את תפקידם בשירות הציבורי.
רוכב ותיק | 31.01.18
38.
כל התמחור של ביטוח החובה הוא מעוות
דמיינו לעצמכם אופנוע עומד ברמזור. מגיע רכב ונכנס בו, לנהג הרכב לא קרה כלום, רוכב האופנוע נפצע. בכל ביטוח נורמלי הנהג ישלם והפרמיה שלו תעלה. בביטוח חובה הביטוח של האופנוע ישלם על הטיפולים לרוכב והפרמיה של הרוכב תעלה. זה בגדול הסיפור של ביטוח חובה לאופנועים. ב 100% של התאונות בין אופנועים למכוניות הרוכב יצטרך טיפול רפואי וביטוח החובה שלו יופעל. ב 70% מהתאונות האלה, לפי נתוני המשטרה ומשרד התחבורה, אשם נהג המכונית. בתכלס עלות ביטוח החובה לאופנועים יכול להגיע ליותר מ 6000 שקל לשנה גם אם הם רוכבים זהירים בדיוק בגלל העיוות הזה בתמחור. יש סיבות מדוע ביטוח החובה הוא ביטוח בלי קשר לאשמה אבל תמחור הפרמיה בהתאם לעיוות הזה מייצר שוק שאינו הוגן לרוכבים.
אלי | 30.01.18
35.
דיל מעולה, תודה רבה מיקי.. פחות רכבים יותר דו גלגליים = פחות פקקים
יש לעודד שימוש בכל אמצעי תחבורה שחוסף פקקים, כולל דו גלגלי, אוטובוסים, רכבות, מוניות שירות וכל פתרון שיתופי אחד אפשרי (אובר מישהו?) תודה מיקי על הדאגה לאזרח. לא אצביע לך או לליכוד כי רוב הזמן אתה פופוליסט ולקקן לשליט, אבל אני שמח לפרגן לך על צעד חכם וטוב לטובת הציבור
בעל רכב | 29.01.18
26.
פחות רכבים על הכביש = פחות טעונות קטלניות של אופנועים
הרי רוכבי אופנועים לא נהרגים מהנפילה (נפצעים כן) אלא מהתנגשות אם רכבים מה שאומר שאם כמות הרכבים תרד כך גם התאונות הקטלניות תרד זה אחד ועוד אחד,והיום הגב יש כבר כרית אויר לרוכבים שהאוצר ומשרד התחבורה צריכים להכיר בו ולעודד ע''י הנחה משמעותית בביטוח,
ניר | 29.01.18
25.
מדוע לא משנים את הנוסחה ?
נהג שיש לו גיליון עבירות תנועה ,יואיל בטובו לשלם יותר בפוליסה , וזה לא משנה איזה רישיון נהיגה יש לו , מצב זה יגרום לאנשים להיות מפוקסים יותר ולעודד ירידה בתאונות הדרכים, מי שיש לו מעט עבירות ישלם פחות, אולי הגיע הזמן לשנות את הדיסקט ולצאת מהסאגה הזאת. אני רוכב על וספה 200 PX אין סיבה שאשלם ביטוח חובה 3250 ש"ח , באמת... ואין לי עבירות בכלל.
גלעד מנחם | 29.01.18
19.
הכלכלן מסביר
ביטוח חובה על אופנועים יקר, כי אחוז האופנוענים שנפגע קשה, נשברות גפיו , וחס חלילה הופך לנכה גדול לעין שיעור מזה של הנוהגים ברכב. תחשבו אתם על אנשים שהיכרתם. אם אופנוע זה טוב למדינה ולפקקים, שהמדינה תקנה אופנועים לאנשים והביטוח יעלה אפס. אם לא, שיתכבדו וישלמו בעצמם את מחיר הביטוח על הפציעה שלהם שבוא תבוא. מיקי זוהר, לכאורה, מבזבז ומזיז כספי ציבור ממקומות ראויים למקומות לא ראויים, בשביל לזכות בכותרות ובכמה קולות. חבל.
הכלכלן | 29.01.18
16.
נו אז מה אם הם מממנים?
מזה שונה מכל מימון אחר של אוכלוסיה א לאוכלוסיה ב? ככה מדינה עובדת. לוקחים כסף מכולם ומחלקים כדי לספק רווחה לכולם. הכסף שלי הולך להרבה מאוד מקומות שלא הייתי רוצה שילכו. אבל בתור בעל רכב בהחלט שווה לי לממן דו גלגלי כדי להקל עליי את המלחמה על הכביש או חנייה. אפשר לעשות 1000 כתבות ביום על איך מישהו אחד מממן מישהו אחר. מה חדשה בזה?
גונן | 29.01.18
15.
מדינה של גנבים (הממשלה וחברות הביטוח כאחד)
במקום להוריד את ביטוח האופנועים למחיר נורמלי, מעלים לבעלי הרכבים. תבדקו בעולם ותראו כמה משלמים על ביטוח רכב - רמז: הרבה פחות. למשל בארה"ב, מישהו שהוא נהג יחיד ויש לו 3 מכוניות, על הרכב הראשון משלם מלא (חצי ממה שבישראל) ועל כל רכב נוסף עוד 10% מהערך המלא (ויש הגיון: הוא לא יכול לנהוג בו זמנית בכל הרכבים). בארץ דבר כזה בחיים לא יהיה, למה? גנבים אמרנו כבר?
דני | 29.01.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת