אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ביתן בוחן מעבר לכרטיס אשראי חדש

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
לא משתלם
רוב כרטיסי האשראי של רשתות המזון, אינם משתלמים לצרכנים. הגרועים הם כרטסי האשראי של רמי לוי, שאינו נותן ערך מוסף, ושל יינות ביתן, שהשימוש בו יקר ומסורבל, וגם עומד להיפרד מניו פארם. המשתלם ביותר הוא הכרטיס של סופרסל. בעלל, הגיע הזמן לנתק את הצרכנים שרוצים או נאלצים לקנות ברשת מסוימת, מההכרח להצטייד בכרטיס אשראי של אותה רשת, ולאפשר לאנשים להיות חברים במועדון, ים פחות הנחות, אבל ללא מסגרת אשראי חיצונית ותשלומים נוספים.
חוה פ | 04.02.18
1.
רק דרך הצעת ערך אמיתית לצרכנים
כרטיסי האשראי השייכים כיום למועדוני הלקוחות של רשתות שיווק לא נותנים הצעת ערך ממשית ששווה אותם או את הנאמנות לרשת. גם בשופרסל וגם ב-You נגבים החל מהשנה השנייה לא רק דמי כרטיס (אשראי), אלא גם דמי חבר (מועדון), שלא נגבים מחברי מועדון שלא דרך כרטיס אשראי. בנוסף, ההטבות מוצעות לרוב על מוצרי שורה שנייה, מוצרים דלי מכר או מוצרי פרמיום ולא משקפים ערך יומיומי לחברות במועדון. במגה הכרטיס מוצע כברירת מחדל תחת המותג דיינרס - שלא מכובד בכל מקום, ודאי שלא בחו״ל.
מגהץ קיטור | 01.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת