אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אמזון לא יודעת לזהות תלונות שווא על מוכרים"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
יעל היתה עמוסה בהתחלה, אבל חזרה אליי כפי שהבטיחה ושחררה לי את החשבון
היא מקצוענית ברמה הכי גבוהה שיש, ועבדתי עם כמה עורכי דין בחיי. היא פחות או יותר הצילה לי את החנות. ממליץ בחום גם אם צריך להמתין טיפה. מסכים עם האומרים שהיא והמשרד שהיא בונה יגיעו רחוק מאוד.
אמנון ש. | 05.02.18
11.
לדעתי זה לא מדויק. הם יכולים לעשות הרבה יותר באמצעים הטובים בעולם שפיתחו.
אמזון, כמו גופים וארגונים רבים בארה"ב, נוקטים במדיניות של הפחדה (ראו ספרו של פרופ' פיליפ אלסטון). אם אנחנו יכולים להבחין בתלונות שווא אז גם הם יכולים לפחות לחקור תלונות שעונות על כמה מהפרמטרים שיעל נקבה בהם. התוצאה - מוכרים יודעים שבכל שעה יכולה ההשקעה שלהם, ולעיתים מפעל חייהם, להימחק ללא מענה או נימוק. זו אחת הסיבות שיעל נחוצה, אבל העיקרית היא שהיא פשוט אדם טוב, נעימה לשיחה וניתן לסמוך על השירות שלה. בעיקר אחרי שחיזקה את המשרד שלה בעוד מקצועניות בדמותה. עלי והצליחי!
יוסי ב. | 05.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת