אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"הנהלת ארנה חיבלה במזגן כדי לדלל קונים"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
מה שמעניין את עריית הרצליה זה אך ורק כסף.
אני מכרתי את הבית של אבא שלי שנפטר, בהרצליה פיתוח. הקומבינות שעריית הרצליה ניסתה עלי, כדי לסחוט כספים שלא הגיעו לה (רצו ממש לרשת את אבא שלי במקומי, עם הסכומים המטורפים שדרשו, ושברגע שלקחתי עו"ד - התאדו ונעלמו, אבל הייתי צריך לשלם לעו"ד 20% ממה שהוא "הוריד"). בקיצור - את הכסף שלי, השקעתי בעיר אחרת. להרצליה - אני לא מתקרב. בושה של ערייה. אגב, את הבית מכרתי כי באיזור שהבית ממוקם, גר מישהו מהעירייה שעושה לכל השכנים את המוות. גם קנה את הבית השכן, והפך אותו לבית כנסת פיראטי פרטי, ולשכנים - זה ממש הטרדה שהפכה את חייהם לבלתי נסבלים. זו שכונה חילונית. השכנים מיואשים. למזלי, הצלחתי למכור במחיר סביר. ולא - לשכן הזה לא הייתי מוכן למכור. עדיין יש לי שם חברים.
יתום ברזל | 06.02.18
17.
אף פיתוחניק לא ידרוך שם. רק ערסיאדה של שישי שבת.
קניון שמהיום הראשון לא הבין את אוכלוסיית היעד שלו. במקום חנויות ברמה גבוהה, קרי סלוני כלות, מכוני כושר ובריאות יוקרתיים (לא גרייט שייפ/ view שהיו על הפנים) קוסמטיקאיות, הלבשה לגברים, תכשיטים - משהו שימשוך את הפיתוחניקים ואת הצרפתים. לא השקיעו בגימור, החניון מזעזע!! ויותר מהכל - לא דאגו לאוכל נורמלי!!! הכל פוד קורט דוחה. זה קניון שאין לו סיכוי באוכלוסיה כזאת תבינו. מהיום הראשון מוטי זיסר ועובדיו טעו וממשיכים לטעות.
אהוד | 05.02.18
9.
הקניון הזה מראשית דרכו היה פומפוזי ולא אפשרי לבילוי
למרות המיקום שלו ליד היכטות, השטח הקטן המפריד בין הקניון ליאכטות נבנה על שטח קטן מדיי. כתוצאה מכך היה שם עומס של בני אדם בארועים, חוסר מרחב ציבורי. בעיות חנייה וחניון בעייתי למטה מתוסבך ולא תקין. החנויות עצמן היו תמיד פנסיות מדיי, יקרות ומטורללות , ועם השנים גם הוא החליף בעלים והלוק שלו שונה למשהו יותר פשוט, אבל עדיין מאוד לא נעים לקנייה בו.
טט | 05.02.18
7.
אם המקום מת תסגרו אותו ודי אבל
היעוד המקורי היה חנויות מדוע להפוך למשרדים צריך לתת משהו לא לרוחת העיריה אלה לרוחת התושבים צריך להקים שם מעל בית מלון לתת שוב אפשרות לאנשים לבוא להקים מתחמי משחקים כמו החלקה על קרח באולינג מה זה בכרי דעות להפוך כל דבר למשרדים. ממש חוצפה
אבי | 05.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת