אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלפי דירות? התחנה המרכזית החדשה תישאר עד 2042

119 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

114.
התחנה המרכזית החדשה שייכת למשפחות פרסיות עמידות
התחנה המרכזית החדשה שייכת למשפחות פרסיות עמידות וחזקות שלא מפחדות מכל מה שעושים להם שם והולכים להישאר שם ולהעביר לדורות הבאים את החנויות זה מקום שעוברים בו אלפי אנשים ביום ובכל זאת זה תל אביב ובכלל כל האזור שם מתפתח ובסופו של דבר כל חנות שם תגיע ל2 ..3 מילון שקל
פרסי | 07.02.18
113.
באתי לתרום תגובה על דירות
דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה דירה. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי. בכי.
דירה | 07.02.18
109.
עדיף למחוק את שכונת התקווה ולבנות אותה מחדש
אין שום בעיה של מחסור בקרקע באזור. קרוב לתחנה המרכזית יש את שכונת התקווה, שכיום מבוזבזת על פחונים וצריפים למסתננים. הגיע הזמן למחוק את שכונת התקווה ולהרים במקומה שכונת מגדלים ענקית, עם אלפי דירות עממיות לתל אביבים.
תל אביבי | 06.02.18
108.
הרי ברור לגמרי שכל הליכודניקים שהגיבו כאן וקיללו את כץ, מיימון, וחבריהם
ישימו את אותו פתק בקלפי בבחירות הבאות וגם אלה שאחריהן, ואחריהן....כי זה מהבית וזה גדול עליהם....זה לא שהם מתים על הימין אבל הם מאוד שונאים את השמאל...ואחר כך הם שוב יבכו וחוזר חלילה...מעגל הדמעות המזויפות. שמאל ימין שמאל...
הכלבים נובחים והשיירה עוברת... | 05.02.18
79.
עד כאן "אכפת לנו מתושבי דרום תל-אביב". שקרנים
הפצע המדמם הזה, התחנה המרכזית ה'חדשה', הוא האסון הגדול שבמקום לשקם את האזור הביא אליו עוד יותר פשע, עוד יותר זנות, עוד יותר מסתננים ושב"חים וכל הרע שבעוני. הטעות הגדולה של עיריית תל-אביב, עכשיו תמשיך להתקיים עוד 30 שנה, בושה לראש העיר. בושה בושה בושה!
דפי | 05.02.18
73.
עיריית תל אביב נרדמה בשמירה!
תחבורת העתיד לא תהיה מבוססת על תחנות ענק מרכזיות לאוטובוסים. הרבה לפני 2042 היו 3 קוי רכבת קלה ובשילוב עם הרכבת, רב האוטובוסים מתייתרים. את השאר ניתן לנקז מחוץ לעיר ולחסוף זיהום אויר. אפשר להאריך את השימוש בתחנה ל5 שנים ובינתיים לתכנן את הריסתה ובניה במקומה. לא ל24 שנים.
יריב | 05.02.18
48.
חייבים להרוס ולבנות מחדש מסוף מודרני שיתחבר לרכבת ומעל משרדים, כמו עזריאלי
אפשר להפריח את האיזור- צריך להרוס את התחנה ולהקים תחנה חדשה עם חיבור לרשת הרכבות החדשה שתקום, מעל להרים בנייני משרדים וקניון חדיש. אפשר לטהר את המקום מכל הפשיעה אם יכניסו נכסים איכותיים !!! זה ישפר את איכות החיים, הבטיחון של התושבים באיזור ואת ערך הנכסים שלהם
שיקום התחנה | 05.02.18
46.
מחדל של משרד התחבורה, מאמין לנצבא. הסבר בפנים:
העלות של הפיכת מתחם התחנה למגדלי מגורים הוא אומנם גדול, אך לטווח בינוני מדובר ברווח עצום שיכול להגיע למיליארדים (תחשבו לבד מחיר דירה כפול מאות אם לא אלפי דירות). משרד התחבורה התרשל לבנות תחנות אחרות לתחבורה הציבורית ולכן הוא כופה המשך שימוש בתחנה המרכזית ה"חדשה". המחאות הצודקות צריכות להיות מופנות לשם ולא לנצבא. ייתכן שיש גם לחץ מעריית תל אביב נגד בניית המסופים החדשים.
הנוסע | 05.02.18
27.
תחנה מרכזית של גנבים/מאפיה מימון כץ
יש לי 2 חנויות שקניתי ב1993 מאז הקניה לא יכולתי להשכיר ביותר מחודש כולם ברחו ואני נישארתי עם החובות יש מאפיה עולם תחתון שם וכולם יודעים ולכן רובי מימון ושר התחבורה חברו אליהם .זה גדול על כולם ולכן אכלנו אותה יבוא ויגלו את כול הסירחון שיש שם ומימון וכץ ישבו בבית סוהר . אין הסכם שהם חתומים עליו שלא הפרו כולל אי רישום החנויות בטאבו עד היום כולל הפרת צווי בית מישפט בקיצור מאפיה מאפיה
שלמה | 05.02.18
23.
שערוריה, מישהו גוזר עלינו קופון שמן
התחנה המרכזית היא נזק אקולוגי לתל אביב ודוחקת אליה הומלסים, פשע ועבריינות. פינוי התחנה והעברתה מחוץ לת״א יאפשר בניה למגורים ושיקום מואץ של דרום ת״א. המניעים של כץ, בלשון המעטה, תמוהים ביותר. יש לבדוק כיצד הקשרים האפלים של איש המסתורין מיימון מביאים אותו פעם אחר פעם ( גז, תחנה מרכזית ) להמשיך ולגזור על אזרחי ישראל קופונים, בחסות ממשלה קפיטליסטית ימנית שמסריחה מריקבון, ושראש ממשלתה מסובך בחקירות רבות במשטרה.
עמרי | 05.02.18
19.
מתחם דוחה מוזנח ולא אסטתי
תמוהתני מתי לאחרונה פרנסי העיר והשר כץ נזקקו לשירותי תחבורה צבורית היוצאים ואו מגיעים למתחם התחנה.המקום מהווה הוא מראה מכוערת לעיר ובמיוחד לאיזור דרום תל אביב שהעירייה והמגינה שכחו אותם בסאגה של שכחו אותי 1,2,3 זוהי סדאה בהמשכים.אם כבר הולכים להאריך הזיכיון יד לחייב את מר מימון הנוכח נפקד לשקם ולמתוח את פניה של התחנה .סוהי ההזדמנות לכך.
עמי | 05.02.18
17.
בושה וחרפה שהממשלה מאפשרת לקובי מימון להזניח את התחנה
שרותים במצב מזעזע, נעולים או מטונפים שגובים כסף על כניסה, דרגנועים לא עובדים, מעליות מושבתות, והמדינה פשוט נותנת לקובי מימון בעל המניות הראשי של נצבא 40 מיליון שקל בשנה. הון שלטון עולם תחתון בשיא כעורו.
הון שלטון עולם תחתון | 05.02.18
14.
ציטוט מהכתבה: "התעקשות של משרד התחבורה על המשך הפעילות במקום."
אולי סוף סוף תבינו שישראל כץ, שר התחבורה, מושחת לא פחות מראש הממשלה שלנו. ישראל כץ תקוע יותר מדי זמן בכסא של שר התחבורה. האיש המושחת הזה הוא גם נטו כשלון. צריך לבעוט בישבנו ולהעיף אותו לכל הרוחות, ומהר !!!
ישראלי | 05.02.18
10.
הארכת חוזה ב5-10 שנים זה לא מספיק?
אולי באמת אין יכולת להפתר מהתחנה מהיום למחר או מהיום לעוד שנה.. אבל למה צריך להשאיר את הנוכחות שלה לעוד דור של נרקומנים ופשיעה? בזמן הזה כן יוסדרו זכויות בעלי העסקים? מדינת חלם.. מה זה משנה תוכנית מתאר וטובת השכונה כש הכסף מדבר?
איןשם | 05.02.18
4.
יש חלופה
יש מקום שהוא פשוט מותאם בדיוק למטרה הזו, וזה מתחם תחנת סובידור, כל איזור התחנה כולל הפרק מסביב והחניונים הענקיים, זה מתחם ענק שהוא במיקום מדהים צמוד לתחנת הרכבת הפרברית צמוד לקו האדום של הרכבת הקלה, ככה בדיוק בונים מאכז תחבורתי מטרפולני בכל העולם, מיקום מרכזי, וחיבור לכול הרשתות של התחבורה הציבורית. הצעה לשר התחבורה...
עמית  | 05.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת