אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השיטה של חברות התעופה: מפצלות נוסעים בכוונה כדי שישלמו אם הם רוצים לשבת ביחד‎

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
גם לנו קרה. באלעל
היה בלאגן במטוס. בהתחלה לא היה ברור למה פתאום למרות שהגענו בין הראשונים לא נמצא מקום יחד. רק אחרי התעקשות ומאמצים מצאו לנו מקום אחד אחרי השני. מצאנו עוד הרבה זוגות כאלה במטוס... ההרגשה שקיבלנו היתה שהתאמצו לפצל בין זוגות ומשפחות שלא שלמו על הושבה.
אריק | 27.02.18
23.
גם אל על דורשת תשלום בטיסה סדירה לישיבה יחד לבני משפחה
גם באל על בטיסה סדירה ללונדון נאלצתי לשלם 20$ לכרטיס כדי להבטיח שאני ואשתי נשב יחד בטיסה לשאלתי נאמר לי שאם ברצוני לשבת ליד אשתי שאשלם אחרת בכלל לא בטוח שנשב יחד . לא אטוס יותר באל על. נוסע מתמיד אבל לשעבר
נוסע מתמיד באל על אבל לשעבר | 05.02.18
18.
אשטחים אקבושים
באל על ת"א-בוסטון גם אם בחרת את המושב טרום הטיסה. דיילי הקרקרע משחקים במושבים שלך ללא רשותך ואפילו ללא ידיעתך. נאלצנו אישתי ביתי בת ה13 ואנוכי לשבת כל אחד בשורה אחרת דחוסים בין אנשים שבטח הרימו קול גבוהה יותר מאיתנו למרות שבחרתי את המושבים ביחד כשקניתי את הכרטיס. כשהעזתי לשאול את דיילת הקרקע מדוע ולמה??? היא אמרה לי שלא שילמנו על שמירת מושבים ולאלעל יש רשות לעשות מה שהם רוצים, אתה הבנת את זה אדון ברוך? טיסה באלעל יקרה ב40% מחברות אחרות ....אותו הכרטיס באלעל $1200 עלה $680 בדלתא אבל אלעל אומרת שלא שילמתי מספיק......NO MORE לעולם לא אטוס עם הנוכלים האלו שוב. וד"א מי שטס אל-על לבוסטון תתכונן לבהות 12 שעות במושב שלפניך כי אין מערכת בידור. מערכת הבידור עובדת רק על IPAD וגם זה בקושי. כל שאר מערכות ההפעלה לא נתמכות עם טכנולוגיה של שנות ה80 זוועה של טיסה ויחס. שומר נפשו ירחק
עמית רומם | 05.02.18
12.
פיצלו והחזירו
בחצי מהפעמים שטסתי השנה עם אשתי קיבלנו מושבים נפרדים. בכל אחד מהמקרים בשדה התעופה התלוננתי בפני הסופרוויזר (מנהל המשמרת של דיילי הקרקע שמכרטסים) וציינתי שה-PNR שלו (מספר ההזמנה) משותף. בכל המקרים הכרטוס תוקן וישבנו ביחד בלי להוסיף תשלום. מנסיון, ברגע שמולך אדם שיודע שאתה מבין מה התרגיל ואתה יודע כיצד חברות התעופה פועלות, הוא מתקן את הבעיה. שיטת מצליח. רצוי שהחברות יקראו לסדר ואף יועמדו לדין, אחרת המצב יחמיר.
אריאל | 05.02.18
10.
אל תהיו תמימים, אם מחיר הכרטיס הוא מחיר הפסד אז נדרש להרוויח את זה בחזרה בדרך עקיפה
בוא באמת לא ניתמם, מחיר הכרטיסים היום בחלק מהחברות הוא מחיר הפסד, אף אחד כידוע לכם לא באמת מתכוון להפסיד עליכם. אז מכאן החברות עושות הכול בכדי להכניס חזרה רווח, זו השיטה של חברות ה Low cost. אלא מה הנוסע רוצה גם כרטיס בחינם וגם שירות של עסקים.....אין חיה כזו
הגנת הצרכן | 05.02.18
7.
ואני טס מעקבה ב 99 יורו לכל יעד באירופה
כבר 22 שנה שאני טס על בסיס מקום פנוי ב 99 יורו בממוצע דרך הסוכן שלי בעקבה ויש לי אצלו 10% ממחיר המושב במטוס -קבוע והוא מדווח לי -אמין על כל הטיסות הנוחתות שם מכל היעדים -שפורקות תיירים לירדן-ממריאות לעמאן כמעט ריקות -ומשם ....הופה לאירופה -ללא מזון/משקה מטען עד 20 ק"ג ומושב מספר 45/ש (זנב חלון) קבוע ושמור -מעקבה--שקט, ניפלא, רגוע, אדיב, וזמין לכל מאמין -לא מאמינים ? מיצאו סוכן בעקבה וטוסו כמוני בתענוג ענאק כמעט ללא הארנק בלי זיבולי מאבטחים עצבניים וגיזענים, בלי רעש,צפיפות זוהמה ומהומה -ממש תענוג 24 שעות ביממה כמו פיקחים רבים כמוני -רוני חסכוני ואם קיבלתם תל"ש (סגול מתחת לאות למד)= תקשיבו---לארנק ---שלכם הה? חג שמח רוני חסכוני ronorono101@walla.com
רוני חסכוני/רעיוני | 05.02.18
6.
דוקא "UP" משתדלים להושיב ביחד
טסתי פעם אחת בריאן אייר טיסה קצרה לקפריסין ולא לקחתי מקומות. הם עשו הכל כדי להפריד בין אנשים. זה היה ממש מגוחך: ליד הבנות שלי היה מקום פנוי ונתנו לי מקום מרוחק מהן. בחזור ראיתי ישבו לידי ילד שהופרד מאימו וזוג שהופרד - אז הם החליפו בינהם. בכלל כל המטוס עשה כסאות מוזיקלים כדי לשפר עמדות. זה היה ממש מצחיק.
TBH | 05.02.18
1.
ידוע מזמן שריינאייר עושה את זה
הזמנתי 2 כרטיסי לי ולרייעתי לטיסה לפאפוס בחברת התעופה ריינאייר.בדקתי את מקומות הישיבה שכבר נמכרו או נתפסו על ידי רוכשים אחרים וגיליתי שהמטוס כמעט ריק.למרות זאת החברה פיצלה את המקומות שלנו והושיבה אותו בשורות שונות ומרוחקות זו מזו.גם שהגענו לטיסה התברר לנו שהמטוס היה חצי ריק.אז אפשנו לעצמנו לשבת ביחד בלי לשאול אף אחד.חברה נצלנית וגזלנית!!
רובין הוד | 05.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת