אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשתות השיווק נגד הרגולציה: "חצתה את מתחם המידתיות הסביר ותפגע בצרכנים"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
השרלטנים הללו לועגים לציבור. עשרות מוצרים אינם עם מחיר עליהם כפי שהחוק דורש.
לא רק זאת, אלא שיש מדפים ועליהם מוצרים עם שילוט מחיר תחתם ועל המדף מעל לשילוט קיים מוצר שונה אך דומה ואינו כפי שהברקוד רשום בשילוט. עכשו לכו לחפש את המוצר לאורך המדף ולעיתים הוא כלל לא במקום על אותו המדף. בנוסף, יש לא מעט מקרים שקיימת תושבת לשילוט והיא ריקה ועל המוצרים שעל המדף אין כלל מחיר, דבר המצריך לגשת לברר בקופה הראשית. אין יום ואין רשת אשר הציבור לא ניתקל בתרגילים הללו של סימון מחירים. כאשר פונים למנהל באותו הרגע, קיים תמיד התרוץ "יתכן והעובד/ת טעו ומיד זה יתוקן". לגבי המשקלים, חלק מהלחצנים דהויים ולא ניתן לראות את הכיתוב או התמונה, אין שילוט הדרכה למשקל ועוד. על פניו נראה כי קיימת שיטה ועל משרד הכלכלה לשלוח פקחים לבדוק את התרגילים הללו ולהעניש עפ"י החוק את הרשתות.
למה בחו"ל הכול ברור ואצלנו לא? | 11.02.18
1.
בולשיט
הרגולציות האלה נוצרות בגלל שכל הרשתות והיצרנים תחמנים ומנצלים את המצב שבו הלקוח תקוע ולא יכול לשים לב לכל שינוי קטן שהם עושים ושלא נדבר על זה שפעם 1 לא הצלחתי למצוא את המחיר של המוצר על המדף והייתי צריך או לטייל חצי מהמדף עד שנתקלתי במחיר או ללכת לקופה הראשית לשאול מה המחיר
שחף | 11.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת