אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואניות הרכב דורשות למכור רכבים חדשים ללא אחריות

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
ל- 43
הדבר היחידי שרואים בינתיים זה שהיבואניות עושות קופה שמנה על חשבון הצרכנים ודווקא חברות הליסינג נותנות תנאים טובים יותר. את הקיה שלי קניתי באלבר, רציתי לבדוק הכל והלכתי למוסך שאני מכיר והרכב היה במצב מעולה וללא הפתעות או חלקים לא מקוריים. כמו בכל דבר הלקוח צריך לבדוק את הרכב
עומר | 15.02.18
43.
חברות הליסינג מיקנו הרבה שקים לחתולים שימכרו ליד השניה...
הן כבר היום "מטפלות" ברכבים ב"מוסכים" שלהן , "מבטחים" את הרכב בביטוח "שלהן" . ועכשיו גם רוצות לטפל בתקלות שבמסגרת אחריות בעצמן... ברור שבמצב כזה לא כדאי לקנות יותר רכב מהשכרה או ליסינג יד שניה - מדובר בחתיכת פח על גלגלים סינים שבתוכה ערמה של חלקי חילוף לא מקוריים שלא ברור אם טופלה בכלל ואיך...
ליסינג תיפעולי | 14.02.18
38.
הצעה קצת מוזרה
נכון שהאחריות היא תחום די אפור בכמעט כל תחום ולאו דווקא מסייעת אם מתקלקל מכשיר חשמלי שאחרי זה אתה צריך לשלם על התיקון, אבל ברכב זה סיפור אחר לגמרי. אני לא יודע בכמה יציעו הנחה ואם המחיר יהיה כל כך אטרקטיבי, אבל אני יודע שכיום אפשר גם לחסוך אלפי שקלים טובים אם מתמקחים וגם קונים רכב 0 ק"מ מליסינג כדוגמא אלבר ודומיה.
דניאל | 13.02.18
34.
למישו תגובה 18 - לא רוצים לספק אחריות לרכבים שלא נרכשו דרכם?
אין בעיה, אז פשוט להטיל דרישת מינימום לכל יצרן שרוצה למכור רכבים בישראל חייבים מינימום 5 יבואנים ולעשות מכרזים לקבלת זכיונות. לא חושב שיש עוד מקום בעולם שלכל יצרן יש רק יבואן אחד מורשה בלעדי. אי אפשר להגיד אין תחרות, ואין ליבואן הבלעדי שום מחויבויות מעצם היותו בלעדי
מישו אחר | 12.02.18
29.
חברות ליסינג מטפלות בצורה גרועה במכוניות אם בכלל.
כנהג אשר השתמש בשירותי הליסניג בעבר , טיפולי הרכב גרועים. מי שרוכש רכב מליסינג מתברר גם לאחר בדיקת הרכב שהרכב לא טופל , למעט נושאים בטיחותיים. בעבר היתה לי מכונית יונדאי לנטרה חדשה שתוך כדי נסיעה הילוך היה מתחלף לניוטרל בלי אפשרות לשנות ההילוך. חברת הליסינג לא טיפלה בבעיה. לאחר איום להתלונן במשרד התחבורה, הוחלף לי הרכב.
איש ייטק | 12.02.18
24.
תקראו לעומק במקום להתלהם
מדובר בעיקר על מכירה לחברות ליסינג והשכרה. אחריות (שעולה פרמיה) זה פשוט סוג של ביטוח. כל ביטוח בנוי על פיזור הסיכון ממקרה אחד על מספר גדול של מבוטחים. לחברות האלה יש ממילא צי רכב גדול, והן יכולות לבנות על סטטיסטיקה של מספרים גדולים ופיזור הנזק בתוך הצי. להבדיל מי שי לו מכונית בודדת, ואם אתרע מזלו, אכל אותה בגדול. זה בדיוק כמו שחברות ליסינג והשכרה לא מבטחות את הרכבים בביטוח מקיף, פשוט כי יש להן מספיק פיזור סיכון כדי להיות המבטח של עצמן. אז החברות האלה רוצות לבטח את עצמן גם נגד תקלות, ובתמורה לא לשלם פרמיה ליצרן / יבואן.
משה | 12.02.18
23.
יבוא מקביל
חוק הרכב שאיפשר יבוא מקביל תוך שמירת האחריות היצרן היא הישג אדיר של שר התחבורה ישראל כץ ומגיע לו שאפו ענק, יבואניות הרכב נאלצות לא פעם להוריד מחירים ע״מ להתמודד עם האיום שיפתח להם יבוא מקביל !!!! הם מסות בתחבולות ובהפעלת לובי לבטל את רוע הגזירה מבחינתם, מקווה שהשר כץ ומשרד התחבורה לא ישברו.
דודו | 12.02.18
22.
let the cat watch the milke
this is a classic, lets see how the Government and the rich could fuck you even more the have and put all the restriction on the little people to buy a car oversee to save some money and now the are abut to say to the rich SOB the importer you can sale a car without manufacturing insurance for the quality, the safety and the standard of the car and then the will sale you insurance that will cost to you thousand more. simply amazing its time for you Mr catz to be honest to make sure to stop your bullshit and stop giving money to your friends and if you will not you will have a a room in the VIP section of the Israeli Jail system
Avi  | 12.02.18
16.
לניר: יש בדבריך הרבה צדק..אבל לא מספיק
למה שרק יבואני רכב "יספגו" (כלומר יגלגלו את הוצאות על רווח שלא היה להם..) על הלקוחות? למה שלא תחייב יבואני סמרטפונים לשאת באחריות על מכשירים שניקנו ב"עלי אקספרס"? חייב להיות הגיון כולל במערכת והדרישה מיבואני מיבואני רכב לספוג הוצאות אחריות מהסוג הזה לא ממש עומדת בקריטריונים של הגיון מערכתי.
מישו | 12.02.18
15.
מכירת מכוניות חדשות ללא אחריות
היבואנים רוצים למכור לנו מכוניות יד ראשונה אפס קילומטרים כמכוניות חדשות, מכוניות אלה יצאו מקו הייצור פגומות ותוקנו ולכן היצרן לא נותן עליהן אחריות. מקווה שזה לא יאושר. ישראבלוף גם במכוניות, זהירות מה שברור שדווקא החלשים יפגעו, יקנו רכב חדש ומיד יתחילו בעיות
פולה | 12.02.18
12.
אם מדובר במקרים נדירים אז תספגו את הסיכון
לדבריכם (ציטוט): "נדיר לראות מאזדה, יונדאי או טויוטה שמגיעות למוסך במהלך השנים הראשונות שלהן לתיקונים תחת אחריות. שיעור ההסתברות לתקלה הוא פחות משלושה אחוזים." אם האמינות בשמיים, אין לכם בעיה להנות מהנחת היבואן ולספוג כל תיקון בשנה הראשונה, לא?
ניר | 12.02.18
8.
עד 5% לא כדאי
עלות רכב בישראל כ"כ גבוה וכך גם העלות תיקונים. אם היצרן מגלם רווח של 10% והיבואן מגלל את ההנחה לצרכן הסופי בהנחה של 5%, לא שווה את הסיכון ובטח את ההפסד הכספי של מי שירצה למכור ליד 2. לקונה היד 2 הקלאסי רכב של 3-5 שנים על הכביש עדיף אחריות יצרן, כי בשביל על האחריות חייבים לבצע טיפולים בזמן! וכמובן תיעוד במוסך מורשה שלי כקונה רכב יד 2 נותן שקט נפשי.
איתמר | 12.02.18
6.
ללקוח לא משנה מי נותן את האחריות, אך חייבת להיות אחריות כלשהי
אם חברת יבוא מקביל או חברת ליסינג מוכנות להתחייב לספק את האחריות המינימלית שנותן היצרן, אז צריך לאפשר להן את זה. המדינה צריכה לדאוג שבסוף יש מי שמגן על הלקוח. מכיוון שלחברה גדולה 3% תקלות זו רמה סבירה, אך ללקוח הפרטי שנפל מזלו לרכוש דווקא את הרכב התקול, זו הוצאה בלתי סבירה. במיוחד אם נדרשת החלפה של הרכב לאחר.
אמנון | 12.02.18
5.
פתרון עדיף - שידרשו למכור מכוניות בלי למסור אותן
יבואניות הרכב ידרשו לקבוע כי הם יוכלו למכור רכבים בלי למסור למעשה את הרכבים ללקוח. זה ייצור מצב של win-win כאשר מצד אחד היבואניות יקבלו את מלוא הכסף בלי שיצטרכו לדאוג למסור באמת מכוניות ומצד שני גם המדינה תוכל לקבל את המיסים הגבוהים שלא יפגעו. היבואניות הציגו סקר שמראה שזה טוב גם ללקוחות שלא יהיו מעורבים בתאונות ולא יצטרכו לחפש חניה... כץ שוקל את זה ברצינות ביחד עם אנשי הלובי של היבואניות.
מוטו | 12.02.18
1.
דורשים?????????????????????????????????????
חוצפנים עזי מצח. לא מספיקים הרווחים המופרזים על המכוניות, עכשיו, ברוב חוצפה, הם רוצים להגדילם ולא לספק אחריות??? ומה זה דורשים? ממשרד התחבורה? משר התחבורה? מראש הממשלה? אני דורש שיפרסמו כמה מרוויחים עמלתנו על כל מכונית. נראה אם יקבלו דרישתי. חוצפנים.
יהודה הציוני | 12.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת