46. תקנו אותי אם אני לא טועה יבואן מקביל נסמך על אחריות היבואן הרשמי. כעת לא יקבל אחריות יבואן אז אף אחד גם לא יקנה רכב מיבוא מקביל ובא גואל לקרטל יבואני הרכב... אני | 21.03.18 (ל"ת)
44. ל- 43 הדבר היחידי שרואים בינתיים זה שהיבואניות עושות קופה שמנה על חשבון הצרכנים ודווקא חברות הליסינג נותנות תנאים טובים יותר. את הקיה שלי קניתי באלבר, רציתי לבדוק הכל והלכתי למוסך שאני מכיר והרכב היה במצב מעולה וללא הפתעות או חלקים לא מקוריים. כמו בכל דבר הלקוח צריך לבדוק את הרכב עומר | 15.02.18 (ל"ת)
43. חברות הליסינג מיקנו הרבה שקים לחתולים שימכרו ליד השניה... הן כבר היום "מטפלות" ברכבים ב"מוסכים" שלהן , "מבטחים" את הרכב בביטוח "שלהן" . ועכשיו גם רוצות לטפל בתקלות שבמסגרת אחריות בעצמן... ברור שבמצב כזה לא כדאי לקנות יותר רכב מהשכרה או ליסינג יד שניה - מדובר בחתיכת פח על גלגלים סינים שבתוכה ערמה של חלקי חילוף לא מקוריים שלא ברור אם טופלה בכלל ואיך... ליסינג תיפעולי | 14.02.18 (ל"ת)
42. מה ש41 אמר למה לקנות רכב חדש מהיבואן כשאפשר לקנות את אותו רכב בדיוק בכמה אלפי שקלים פחות? עסקאות 0 ק"מ זה מה שהולך היום. לא יבואנים ולא נעליים. אריק | 14.02.18 (ל"ת)
41. ומי בדיוק יסכים לכך? לא יודע איך הדבר הזה יעבוד ומי בכלל יסכים לרכוש רכב חדש בלי אחריות? בינתיים לטעמי הדרך הכי חסכונית לקנות רכב חדש היא דרך בכל שיטות ה0 ק"מ מליסינג למיניהם בחברות כמו אלבר, איפה שהתנאים הכי הגיוניים עמרי | 14.02.18 (ל"ת)
40. כשבכל העולם נותנים 7 שנים אחריות מפגוש לפגוש בלי תוספת מחיר בישראל רוצים להוריד את האחריות | 14.02.18 (ל"ת)
39. יאשרו להם בלי בעיה כי ירוויחו יותר !!! זו עוד דרך להוריד את עלות הרכב ולהעלות את הרווח ליבואן שמצידו לא יגלגל את ההנחה לקונה הפרטי ( אם בליסינג או אם בסוף תקופת הליסינג או במכירה כרכב פרטי) - חותם לכם ! אשמדאי | 13.02.18 (ל"ת)
38. הצעה קצת מוזרה נכון שהאחריות היא תחום די אפור בכמעט כל תחום ולאו דווקא מסייעת אם מתקלקל מכשיר חשמלי שאחרי זה אתה צריך לשלם על התיקון, אבל ברכב זה סיפור אחר לגמרי. אני לא יודע בכמה יציעו הנחה ואם המחיר יהיה כל כך אטרקטיבי, אבל אני יודע שכיום אפשר גם לחסוך אלפי שקלים טובים אם מתמקחים וגם קונים רכב 0 ק"מ מליסינג כדוגמא אלבר ודומיה. דניאל | 13.02.18 (ל"ת)
36. מתן היתר למכירת מכוניות במסלול ללא אחריות? הקונים דורשים רכישת מכוניות חדשות ללא תשלום. אין בעיה. | 12.02.18 (ל"ת)
35. בושה פשוט בושה כל היבואנים עד שיש הנחת מס גדולה בקניית רכב היברידי הם יעלו את המחיר של הרכב כך שיעלה כמו רכב רגיל ב | 12.02.18 (ל"ת)
34. למישו תגובה 18 - לא רוצים לספק אחריות לרכבים שלא נרכשו דרכם? אין בעיה, אז פשוט להטיל דרישת מינימום לכל יצרן שרוצה למכור רכבים בישראל חייבים מינימום 5 יבואנים ולעשות מכרזים לקבלת זכיונות. לא חושב שיש עוד מקום בעולם שלכל יצרן יש רק יבואן אחד מורשה בלעדי. אי אפשר להגיד אין תחרות, ואין ליבואן הבלעדי שום מחויבויות מעצם היותו בלעדי מישו אחר | 12.02.18 (ל"ת)
33. ביום שבו ניתן יהיה לייבא מכוניות לארץ שגילן בין 2 ל 30 שנה הכל ישתנה כי אז "נייבא" גם את ירידת הערך של חו"ל למי שלא יודע היום אי אפשר לייבא מכונית לארץ אם היא יותר משנתיים על הכביש. אמיר | 12.02.18 (ל"ת)
30. אחריות יצרן ב5 שנים אחרונות החלפתי 3 כלי רכב יפניות בשלושתם הי פעלתי אחריות אז מי שאומר לבטל טבל ליל | 12.02.18 (ל"ת)
29. חברות ליסינג מטפלות בצורה גרועה במכוניות אם בכלל. כנהג אשר השתמש בשירותי הליסניג בעבר , טיפולי הרכב גרועים. מי שרוכש רכב מליסינג מתברר גם לאחר בדיקת הרכב שהרכב לא טופל , למעט נושאים בטיחותיים. בעבר היתה לי מכונית יונדאי לנטרה חדשה שתוך כדי נסיעה הילוך היה מתחלף לניוטרל בלי אפשרות לשנות ההילוך. חברת הליסינג לא טיפלה בבעיה. לאחר איום להתלונן במשרד התחבורה, הוחלף לי הרכב. איש ייטק | 12.02.18 (ל"ת)
28. בדיון האמיתי צריך לשאול מדוע מחירי המכוניות לא ירדו ב-25% למרות ששער הדולר ירד בעשור האחרון בשיעור דומה אייל | 12.02.18 (ל"ת)
26. אם הם לא מחויבים אנחנו נוכל להביא כל רכב שבא לנו. הלוואי זו הסיבה שאסור לייבא כל רכב שמתחשק, השאלה מי יעניק אחריות הוא הטיעון העיקרי של משרד התחבורע מניעה חוקתית | 12.02.18 (ל"ת)
25. יבואני הרכב יודעים בדיוק את מי לשחד כדי לקבל הקלות עבורם וחסמים עבור היבוא האישי הכתבה לא באה סתם... | 12.02.18 (ל"ת)
24. תקראו לעומק במקום להתלהם מדובר בעיקר על מכירה לחברות ליסינג והשכרה. אחריות (שעולה פרמיה) זה פשוט סוג של ביטוח. כל ביטוח בנוי על פיזור הסיכון ממקרה אחד על מספר גדול של מבוטחים. לחברות האלה יש ממילא צי רכב גדול, והן יכולות לבנות על סטטיסטיקה של מספרים גדולים ופיזור הנזק בתוך הצי. להבדיל מי שי לו מכונית בודדת, ואם אתרע מזלו, אכל אותה בגדול. זה בדיוק כמו שחברות ליסינג והשכרה לא מבטחות את הרכבים בביטוח מקיף, פשוט כי יש להן מספיק פיזור סיכון כדי להיות המבטח של עצמן. אז החברות האלה רוצות לבטח את עצמן גם נגד תקלות, ובתמורה לא לשלם פרמיה ליצרן / יבואן. משה | 12.02.18 (ל"ת)
23. יבוא מקביל חוק הרכב שאיפשר יבוא מקביל תוך שמירת האחריות היצרן היא הישג אדיר של שר התחבורה ישראל כץ ומגיע לו שאפו ענק, יבואניות הרכב נאלצות לא פעם להוריד מחירים ע״מ להתמודד עם האיום שיפתח להם יבוא מקביל !!!! הם מסות בתחבולות ובהפעלת לובי לבטל את רוע הגזירה מבחינתם, מקווה שהשר כץ ומשרד התחבורה לא ישברו. דודו | 12.02.18 (ל"ת)
22. let the cat watch the milke this is a classic, lets see how the Government and the rich could fuck you even more the have and put all the restriction on the little people to buy a car oversee to save some money and now the are abut to say to the rich SOB the importer you can sale a car without manufacturing insurance for the quality, the safety and the standard of the car and then the will sale you insurance that will cost to you thousand more. simply amazing its time for you Mr catz to be honest to make sure to stop your bullshit and stop giving money to your friends and if you will not you will have a a room in the VIP section of the Israeli Jail system Avi | 12.02.18 (ל"ת)
21. לאפשר קנית מכוניות בחו"ל לאנשים פרטים לפתור את השוק ולאפשר קניית מכוניות פרטיות כמו כל דבר שניתן לקנות בחו"ל. לא דבר מסובך ,ואין בעיה להעביר טסט. היבואנים יצטרכו להתמודד עם סוחרים בחו"ל. המחירים ירדו. יעקב | 12.02.18 (ל"ת)
20. בגלל שמחייבים אותם לתת אחריות הרכב לא מגיעים למוך אבל ברגע שיבטלו את האחריות ידחפו לנו את כל הרכבים הדפוקים. דבר נוסף , אם באמת אין תקלות אז המחיר לא צריך להיות שונה! כי אין לכם עלויות רק התחייבות באוויר. כי הרי אין תקלות.. אור | 12.02.18 (ל"ת)
19. לפתוח את היבוא האישי לרכב עד 3-4 שנים.תראו מה זה יעשה למחירי הארץ!!! משרד התחבורה "שומר" על היבואנים.... | 12.02.18 (ל"ת)
18. "שיעור ההסתברות לתקלה הוא פחות משלושה אחוזים" כלומר 3 מכוניות מ-100 כן תקולות?? זה המון! אדם | 12.02.18 (ל"ת)
17. יופי נחמה עוד קומבינה שצריך להזהר ממנה.אנשים יבואו לממש תקלה ברכב ויגלו ש"שכחו" לעכן אותם שאין ביטוח... יבוא מקביל מישהו? | 12.02.18 (ל"ת)
16. לניר: יש בדבריך הרבה צדק..אבל לא מספיק למה שרק יבואני רכב "יספגו" (כלומר יגלגלו את הוצאות על רווח שלא היה להם..) על הלקוחות? למה שלא תחייב יבואני סמרטפונים לשאת באחריות על מכשירים שניקנו ב"עלי אקספרס"? חייב להיות הגיון כולל במערכת והדרישה מיבואני מיבואני רכב לספוג הוצאות אחריות מהסוג הזה לא ממש עומדת בקריטריונים של הגיון מערכתי. מישו | 12.02.18 (ל"ת)
15. מכירת מכוניות חדשות ללא אחריות היבואנים רוצים למכור לנו מכוניות יד ראשונה אפס קילומטרים כמכוניות חדשות, מכוניות אלה יצאו מקו הייצור פגומות ותוקנו ולכן היצרן לא נותן עליהן אחריות. מקווה שזה לא יאושר. ישראבלוף גם במכוניות, זהירות מה שברור שדווקא החלשים יפגעו, יקנו רכב חדש ומיד יתחילו בעיות פולה | 12.02.18 (ל"ת)
14. זה יפתח פתח לעליית מחיר היבואנים יתחילו להציע שני מסלולים - אחריות יצרן במחיר מופקע (שיעלו אותו מתוך הנחה שהרוב יעדיף אחריות יצרן), ואחריות יבואן שבהתחלה תהיה "זולה" יותר לעומת המחירון העכשווי, ומהר מאוד תיישר קו. יגאל | 12.02.18 (ל"ת)
13. יבואנים דורשים הסרת אחריות על רכבים חדשים. המדינה היחידה בעולם שיש יבואן בלעדי לרכב. מחירי מכוניות לא שפויים נפגעים רבים בתאונות בנסיעה לא בטוחה עם רכבי צעצוע מקוריאה ויפן מיסי יבוא- הורדה של 50% רחוק מהעין | 12.02.18 (ל"ת)
12. אם מדובר במקרים נדירים אז תספגו את הסיכון לדבריכם (ציטוט): "נדיר לראות מאזדה, יונדאי או טויוטה שמגיעות למוסך במהלך השנים הראשונות שלהן לתיקונים תחת אחריות. שיעור ההסתברות לתקלה הוא פחות משלושה אחוזים." אם האמינות בשמיים, אין לכם בעיה להנות מהנחת היבואן ולספוג כל תיקון בשנה הראשונה, לא? ניר | 12.02.18 (ל"ת)
11. ומה במקרה של תקלה בטיחותית כשהיצרן מודיע לכל בעלי כלי הרכב להגיע למוסך ולתקנה ללא תשלום על חשבון היצרן (RECALL) ? אדר | 12.02.18 (ל"ת)
10. לא מספיק שכל האבזור בארץ לא מקורי ותחת "התקנה מקומית"? יבואנים חזירים, מחיר לא ירד | 12.02.18 (ל"ת)
8. עד 5% לא כדאי עלות רכב בישראל כ"כ גבוה וכך גם העלות תיקונים. אם היצרן מגלם רווח של 10% והיבואן מגלל את ההנחה לצרכן הסופי בהנחה של 5%, לא שווה את הסיכון ובטח את ההפסד הכספי של מי שירצה למכור ליד 2. לקונה היד 2 הקלאסי רכב של 3-5 שנים על הכביש עדיף אחריות יצרן, כי בשביל על האחריות חייבים לבצע טיפולים בזמן! וכמובן תיעוד במוסך מורשה שלי כקונה רכב יד 2 נותן שקט נפשי. איתמר | 12.02.18 (ל"ת)
6. ללקוח לא משנה מי נותן את האחריות, אך חייבת להיות אחריות כלשהי אם חברת יבוא מקביל או חברת ליסינג מוכנות להתחייב לספק את האחריות המינימלית שנותן היצרן, אז צריך לאפשר להן את זה. המדינה צריכה לדאוג שבסוף יש מי שמגן על הלקוח. מכיוון שלחברה גדולה 3% תקלות זו רמה סבירה, אך ללקוח הפרטי שנפל מזלו לרכוש דווקא את הרכב התקול, זו הוצאה בלתי סבירה. במיוחד אם נדרשת החלפה של הרכב לאחר. אמנון | 12.02.18 (ל"ת)
5. פתרון עדיף - שידרשו למכור מכוניות בלי למסור אותן יבואניות הרכב ידרשו לקבוע כי הם יוכלו למכור רכבים בלי למסור למעשה את הרכבים ללקוח. זה ייצור מצב של win-win כאשר מצד אחד היבואניות יקבלו את מלוא הכסף בלי שיצטרכו לדאוג למסור באמת מכוניות ומצד שני גם המדינה תוכל לקבל את המיסים הגבוהים שלא יפגעו. היבואניות הציגו סקר שמראה שזה טוב גם ללקוחות שלא יהיו מעורבים בתאונות ולא יצטרכו לחפש חניה... כץ שוקל את זה ברצינות ביחד עם אנשי הלובי של היבואניות. מוטו | 12.02.18 (ל"ת)
3. בקיצור - לקנות רק אצל היבואנים המורשים בלבד. אתה אולי משלם יותר בקניה , אבל מקבל במכירה מחיר גבוה יותר ללא הפחתת יד. ונוסע עם אחריות מלאה ללא כאב ראש. שולץ | 12.02.18 (ל"ת)
2. שאלה: האם היבואנים מוכרים מכוניות שעברו אצלם תאונה בתור חדש? או 0 ק"מ ? מי יודע מה החוק? תודה חנן | 12.02.18 (ל"ת)
1. דורשים????????????????????????????????????? חוצפנים עזי מצח. לא מספיקים הרווחים המופרזים על המכוניות, עכשיו, ברוב חוצפה, הם רוצים להגדילם ולא לספק אחריות??? ומה זה דורשים? ממשרד התחבורה? משר התחבורה? מראש הממשלה? אני דורש שיפרסמו כמה מרוויחים עמלתנו על כל מכונית. נראה אם יקבלו דרישתי. חוצפנים. יהודה הציוני | 12.02.18 (ל"ת)
יבואניות הרכב דורשות למכור רכבים חדשים ללא אחריות
46 תגובות לכתיבת תגובה