7. מספר 1 היחידי שמבין . הברק הוא פרץ של כוח חשמלי במתח עליון מיליוני וולט! . אבל כמו הציפור שיושבת על חוט חשמל יחיד ולא ניזוקה כי לא סוגרת מעגל חשמלי כך גם המטוס לא יכול לסגור מעגל ולכן לא קורה דבר. עם זאת לא כדאי להיות בין עננים עם מטענים חשמליים שונים .. וכבר הייתה התרסקות של מטוס ,התרסקות טיסה 214 של פאן אם ומאז בוצעו הגנות בכול המטוסים כך שלא תתאפשר דליקה במכלי הדלק. בכל מקרה טיסה יותר בטוחה מנסיעה ברכב אם כי פגיעת ברק ברכב לא גורמת לדבר ומומלץ אחרי הפגיעה לא לרדת מהרכב , מומלץ לזרוק איזה מוליך מגוף הרכב לאדמה ובכך לפרוק המטען (למי שמבין) אדם | 22.02.18 (ל"ת)
6. מחברים את המטוס לארקה שמיים עציץ עם אדמה בסוף המטוס ומאריקים את המטוס לאדמה של העציץ. :-) יורם | 17.02.18 (ל"ת)
5. ברק טסתי לבנקוק עם אלעל עם נחיתת בניים בהודו. חורף בארץ. לאחר 20 דקות טיסה המטוס כולו מזדעזע אך מיד הטייס מודיע כי פגע בנו ברק ובכל תקין... רבע שעה אחכ המטוס מזדעזע וכל נוסעי הביזנס בורחים אחורה בצעקות : אש אש. הטייס שותק.. 20 דקות מאוחר יותר הטיס מודיע שפגע בנו שוב ברק נגרם נזק למכם מסג האוויר אך בהמשך הדרך צפוי מזג אויר טוב ולכן ממשיכים...נוחתים בבומבי ומודיעים לנו שלמרות דזו נחיתת בניים כולם יוצאים לטרמינל.. יוצאים ורואים שלמטוס אין אף.. כן טסנט ללא אף. הטייסים בגמבו לא יכולים לראות את האף !!! ע | 17.02.18 (ל"ת)
4. לא קורה דבר, בדיוק מהסיבה של כלוב פאראדיי כל הזרם של הברק עובר דרך הגוף ופוגע בקרקע ולאנשים בפנים לא קורה דבר DR | 17.02.18 (ל"ת)
2. בדיוק כמו ציפורים שלא מתחשמלות על כבל מתח גבוה כדי להתחשמל, צריך שיעבור זרם. כדי שיהיה זרם, צריך שיהיו הפרשי פוטנציאליים (מטען חשמלי) ובדר"כ האדמה היא זו שמספקת את החלק התחתון של ההפרש. מכיוון שהמטוס נע באוויר ועשוי חומרים מוליכים חסרי התנגדות הרי שלא נוצר עליו הפרש שכזה. רוני | 17.02.18 (ל"ת)
1. מה קורה למדינה שמוכה בביבי ולא משמיים כותבת חוקים ומחשבת כיוון מחדש שיציב אותו כחף מפשע שחוזרים בתשובה יותר טובים מחיילים צהל הברק אינו הדבר הכי מאיים עלי אזרחי | 17.02.18 (ל"ת)
מה קורה כשברק פוגע במטוס באמצע טיסה
8 תגובות לכתיבת תגובה