אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אוהבים סדרות, לא אוהבים לשלם

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
אולי חשבת על להוריד את המחירים? כמה חוסר הבנה של התאגידים הגדולים "כן" ו"חם"
מנכ"לים מקבלים חוזים של מיליוני שקלים בלי להבין בכלל מה השוק רוצה, השוק רוצה טלוויזיה בזול! לא רוצים לשלם מאות שקלים בחודש, הבעיה שגם החברות הקטנות שיצרתם STING ןNEXT מציגים תוכן דל מאוד שלא שווה לירה וחצי, אנחנו רוצים את כל התוכן שאתם מספקים בפרימיום ב70 ש"ח ולא שקל יותר. אז אני אהיה מוכן לשלם (מנוי של נטלפיקס עולה פחות).
לא גאון הדור | 15.02.18
22.
יותר מכל דבר אחר, ישראלים שונאים לצאת פראיירים
כל עוד ימשיכו קבלניות התוכן לגנוב את הציבור (ולא להיפך, גברתי הנכבדה) לא יהיה להן שום סיכוי במאבק הזה. כבר עכשיו קיימות אינספור אלטרנטיבות (חוקיות, מיינד יו) להוט ויס, וככל שיעבור הזמן כך יקטן הסיכוי שמי שעזב אותן אי פעם ישוב. אישית נגמלתי מתוכן ישראלי כבר לפני שנים, ומצידי שהתעשיה כולה תכחד.
דוד משה | 14.02.18
21.
אני יספר לך סיפור, ואת תביני למה כולם לא רוצים להיות בחברת יס והוט
היה היה אדם שרצה לראות את עונה 5 של "האוס", לא עוד שבוע, לא עוד חודש, עכשיו ומייד. אז היה לו 3 אופציות: או ללכת להוט ולהתפלל שיום אחד אולי הם יעשו מרתון "האוס" והוא יוכל להקליט את העונה הרצויה. או לקנות מנוי בנטפליקס וצ'יק צ'ק העונה אצלך בכיס/במחשב יחד עם עוד כמה עונות נוספות שהתחשק לך. או שאתה פשוט לא קונה כלום ומוריד מייד באתר פיראטי. אבל מרגיש טיפה רע כי אתה יודע שאנשים עבדו על זה קשה ואתה סוג של גונב את זה. מה את היית עושה ?
אאהנה | 14.02.18
17.
ל 14 , גם כאן יש המון שמשלמים לנטפליקס חבל שהם לא מפרסמים כמה
אין שום בעיה איתנו "הישראלים" ברגע שמציעים לנו מוצר במחיר טוב ושרות ברמה גבוהה (כמו נטפליקס) אנחנו משלמים (ובכיף). שוב, אין לי מושג כמה מחוברים אבל כל המשפחה שלי וכל החברים שלי וכמעט כל אחד בעבודה מחובר אליהם ולכן אני מסיק שהם די מצליחים כאן. ומגיע להם (ולנו) אחרי שנים של קיפאון והתעמרות וניתוק בכל מה שקשור לתוכן טלוויזיה - סוף סוף אנחנו מקבים תוכן ביחד עם כל העולם.
כ | 14.02.18
8.
הכי קל לזרוק האשמות. הפיראטיות פחחה פה בגלל העדר אופציות
לא שאני מצדיק פיראטיות אבל שוק הטלוויזיה הישראלי במשך שנים סבל מדואופול יקר מאד. וגם אז אם הייתם מתחברים לחברה אחת - חצי מהתכנים שהייתם רוצים לראות היו בחברה אחרת ... מעבר לדואופול שהיה פה - שוק הטלוויזיה העולמי עבד במודלים של הסכמי הפצה וחלוקה לאזורים. ולכן היו הרבה תכנים שפשוט לא הגיעו לפה, או הגיעו באיחור או הגיעו לספק אחר. ושוב אני לא מצדיק פיראטיות וזה לא תירוץ. אבל, מרגע שהשוק נפתח, נטפליקס הגיעו (הם מבחינתי צריכים להדליק משואה ביום העצמאות) במקביל שחררו את העולם מהסכמי הפצה - ה"ישראלים" (אני שונא את ההכללה הזו) נהנים לשלם כי "הישאלים" אוהבים לקבל תמורה לכסף שלהם מה שלא קרה עם YES והוט. אני מכיר המונים שמחוברים לשירותי אונליין וההמשך עם סלקום ופרטנר רק מראה שהשינוי כבר כאן. אגב, יפה שתמונה הכותרת היא "סיפורה של שפחה" שמקורה בשרות של הולו... שלא ברור למה לא מוצע פה (כרגע יש לנו רק את נטפליקס ואמאזון אבל יגיעו עוד)
צ | 14.02.18
6.
את חצופה
גברת גרנות הנכבדה את חצופה וואדי לא יודעת מה קורה בחברה שאת מנהלת אם המענה הטלפוני צריך לקחת בסביבות 30-40 דקות משהו רקוב בממלכת הוט פעם ביום תבקרי בשרות הלקוחות שלכם ותראי איזה חוסר מקצועיות יש לנציגים שלך את שואלת על א הם עונים לך על ת גובים כספים כראות עיניהם בלי לשאול או לבקש בקיצור גנבים שפועלים בשיטת מצליח אם לא שמת לב הם הרויחו בקיצור במקום להתלונן תעשי בדק בית אצלך ותראי למה כל כך הרבה מינויים נטשו
יקי | 14.02.18
2.
שתו לי, אכלו לי....
אולי מה שאמרת היה נכון לפני 3-4 שנים. היום יש נטפליקס, סלקום TV, פרטנר וכדומה! כבר מזמן לא צורכים תוכן פיראטי, למה להסתבך אם אתה יכול לקבל מה שבא לך בעלות סבירה! תשפרו את המוצר Next שלכם! תעלו לשם סדרות עדכניות, אל תדרשו תשלום נוסף על כל פיפס אולי תצליחו להחזיר חלק מההמון שברח...
פב | 13.02.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת