4. בלון סופו להיתפוצץ עובדים על כולם בעניים עוברים על החוק מצפצפים על העובדים מוכרים לאנשים חלומות על לעשות כסף אבל בעצם מנצלים את הכוח לפגוע בנהגים והכי מוזר הציבור יפה הנפש נותן לזה יד למה כי זה זול זמין למי אכפת שהילדה תכח אובר ואולי הנהג יאנוס או יעשה מעשה מגונה אבל העיקר שהנסיעה עלתה 7 $ והילדה מצולקת כל החיים הורים 10 תביעות כל יום אם הם היו חברה ציבורית מתרסקים מזמן אבל הכסף לא שלהם למי אכפת 2.5 ביליון 4.5 ביליון הפראירים לא מתים הם רק מתחלפים . תודה לכץ ששומר על פאסון בענין אחד מי יודע | 15.02.18 (ל"ת)
3. מה חדשני באובר? המלך עירום?? מה טכנולוגי באובר? מה הפיתוח? מה השירות החדשני. צריך מכונית? צריך נהג? על מה מבוסס המודל - אין עלות רישוי (מספר ירוק, צהוב וכו) כי משחדים פוליטיקאים, אין בדיקות רקע, סמים, רישום פלילי, לנהגים. בניו יורק יש עומס אדיר בכבישים בגלל אובר. בסך הכל חברת נהגי חאפר ממוסגרת באפליקציה. ושיווק מבוסס על סיבסוד נסיעות על חשבון המשקיעים. הזוי ומעוות. שאלת תם | 14.02.18 (ל"ת)
2. לא מבין מי אלו שנותנים כאלו סכומים לתחנת מוניות אובר זו בסה"כ תחנת מוניות שמנצלת את הנהגים ועדיין מפסידה מליארדים, איך משקיעים עדיין מוכנים לממן את השטות הזו, אין שם לא טוכנולוגיה ולא שום ייתרון פרט לניצול של הנהגים רמי | 14.02.18 (ל"ת)
ההפסד העצום של אובר ב-2017: כ-4.5 מיליארד דולר
4 תגובות לכתיבת תגובה