7. חולון היא לא פח האשפה של תל אביב! את משאיות האשפה של ת"א העבירו לצומת חולון, מטוסי נתבג טסים נמוך מעל חולון, ועכשיו רוצים את לזרוק גם את התחנה המרכזית לחולון? לא יקום ולא יהיה!!! פוליטיקה חזירות | 11.03.18 (ל"ת)
6. למה חולון צריכה לקבל את כל המפגעים של ת"א? זה גם מסוף מכוניות האשפה של ת"א שעבר לצומת חולון, ומשרד הרישוי עם כל המכוניות ללימוד נהיגה שזוחלות בעיר, וכל רעש המטוסים של נתב"ג, ועוד התחנה המרכזית? יש כבר בחולון מסוף אוטובוסים בקרית שרת, ואין בכלל תחנות רכבת בחולון אלא רק בערים השכנות- בת ים ות"א. וגם עליהם החליטו לפסוח בבקרים ולא לעצור בהם. ובכלל לא ניתן להגיע קרוב לתחנת הרכבת בצומת חולון, אלא רק לרדת רחוק וללכת המון עד לשטח התחנה! חולון | 20.02.18 (ל"ת)
4. להכריח את השר להשתמש רק באוטובוסים נראה שזר לו עולם התחבורה הציבורית.החוויה המשפילה הכרוכה במעבר בתחנה המרכזית,השרות הגרוע של כל החברות.עודף הקווים ומיעוט התדירות.חוסר היעילות,לוחות הזמנים.ושבת.נראה את כבוד השר מבלה בשבת ,מבקר את המשפחה.אדם מורם מעם ומנותק.לשמחת ועדי העובדים ובעלי ההון. דן חסכן | 14.02.18 (ל"ת)
3. להרכיב קורות מעל נתיבי איילון בצורת גשר בשטח גדול סמוך לאחת מתחנות הרכבת בתל אביב ולבנות את התחנה שם ,יש שם מיזוג מתאים בין נתיבי תחבורה לגישה מיידית לרכבת עבור הנוסעים רוני | 14.02.18 (ל"ת)
2. להעביר את התחנה המרכזית לצפון תל אביב ושוב תושבי מדינת תל אביב מנסים לפתור את הבעיות שלהם על חשבון אחרים. יש בצפון העיר מספיק שטחים להעברת התחנה המרכזית . לא להעביר את הבעיות של תל אביב לערים אחרות!! חוזה | 14.02.18 (ל"ת)
1. בושה לשר התחבורה שר תחבורה, היושב בתפקידו שבע שנים פלוס מינוס ולא מכיר שום דבר בהקשר לתחנה המרכזית הגדולה והעיקרית בישראל - רק כי היא מרכזית *אוטובוסים* (וזה נחשב "תחבורה נחותה"...) - צריך להתבייש בעצמו! ולשלוח עצמו לסדנת חינוך מחדש בנושאי תחבורה. לא במשרד שלו עצמו חלילה, אלא אצל המומחים המעודכנים ביותר באקדמיה. מרקו | 14.02.18 (ל"ת)
ישראל כץ: "חולדאי אומר שהוא לא רוצה את התחנה המרכזית – אבל לא הביא קרקע חלופית"
7 תגובות לכתיבת תגובה